Gå til innhold

Bare hatt venstrehendte kjærester - virkelig så uvanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og jeg skulle klippe til en duk og han sa jeg måtte ta over fordi saksa var for høyrehendte. Jeg sa da at det har jeg hørt før, for sånn var eksen og eksen før der.. Han trodde ikke på meg fordi visstnok er kun 10% av verden venstrehendte. Har aldri tenkt noe på det selv, men alle mine ekser har snakka om at de har vært det.. Hatt tre kjærester før han jeg er med nå, og jeg er 100% sikker på dette. Har vært med på sære gitarkjøp o.l. før, men kjæresten klarte nesten ikke tro på det. 

Er det sant at det bare er 10%? Hvor sansynlig er dette egentlig da? Følte meg plutselig litt spesiell nå :)

Dette var sikkert en kjedelig tråd, sorry :)

Anonymkode: 5d17f...22c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten og jeg skulle klippe til en duk og han sa jeg måtte ta over fordi saksa var for høyrehendte. Jeg sa da at det har jeg hørt før, for sånn var eksen og eksen før der.. Han trodde ikke på meg fordi visstnok er kun 10% av verden venstrehendte. Har aldri tenkt noe på det selv, men alle mine ekser har snakka om at de har vært det.. Hatt tre kjærester før han jeg er med nå, og jeg er 100% sikker på dette. Har vært med på sære gitarkjøp o.l. før, men kjæresten klarte nesten ikke tro på det. 

Er det sant at det bare er 10%? Hvor sansynlig er dette egentlig da? Følte meg plutselig litt spesiell nå :)

Dette var sikkert en kjedelig tråd, sorry :)

Neida ikke kjedelig, men spennende! :)

Kanskje det er slik at du tiltrekkes av venstrehendte og venstrehendte tiltrekkes av deg?

Anonymkode: 3bd40...6b1

• Liker 2
Skrevet

Sannsynligheten er nok ganske liten for å ha hatt fire venstrehendte kjærester, men ikke helt umulig.  Ett sted jeg jobbet var 5 av 10 ansatte venstrehendte.  Det er jo også ganske spesielt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye positivt med å være venstrehendt. Kanskje du TS tiltrekkes av noen av de egenskapene som mange venstrehendte har?

http://www.tv2.no/a/7360694/

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye positivt med å være venstrehendt. Kanskje du TS tiltrekkes av noen av de egenskapene som mange venstrehendte har?

http://www.tv2.no/a/7360694/

Takk for link! :) Ja, synes det er rart hvis det er helt tilfeldig, for sjansen er jo så liten. Har aldri tenkt på det før, siden jeg er høyrehendt selv så har ikke visst noe om det egentlig. I alle forholdene har jeg blitt fortalt om ting som er vanskelig å bruke fordi de er laget for høyrehendte osv, men ble helt stum da han sa det kun er 10%! Er ikke god i matte, men det høres jo helt umulig ut!

Må jobbe hardt for at dette forholdet varer så jeg kan ligge ved en 100% venstre-rate livet ut :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Kara W skrev:

Sannsynligheten er nok ganske liten for å ha hatt fire venstrehendte kjærester, men ikke helt umulig.  Ett sted jeg jobbet var 5 av 10 ansatte venstrehendte.  Det er jo også ganske spesielt.

Hvilken type yrker hadde de venstrehendte der? Var de svært kreative bl.a.?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner litt hva du mener. Jeg har bare hatt kjærester med stort utstyr, men ingen venstrehendte da :P vet ikke hvorfor det har blitt slik. 

Anonymkode: 51626...7e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 3 ekser, hvor 2 av dem var venstrehendt. Tror heller ikke det er så unormalt egentlig! Og 2 av dem har også diabetes (den arvelige typen). 

Anonymkode: 5786b...ab4

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type yrker hadde de venstrehendte der? Var de svært kreative bl.a.?

Nja, ikke så veldig.  Det var to regnskapsførere, en programmerer, en markedsfører og daglig leder.

AnonymBruker
Skrevet

Tilfeldigheter skjer :)

Da jeg var ung, hadde jeg tre forhold etter hverandre med menn som het Bjørn. Og det er færre en 10% av befolkningen som heter det ;)

Anonymkode: 215aa...6e4

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nesten like god andel av ventrehendte (vel, 3 av 5). Og føler meg til tider omringet av venstrehendte, som da alle saksene på en jobb jeg hadde var venstrehendtsakser, fordi jeg var den eneste som ikke var venstrehendt der :ph34r:

• Liker 1
Skrevet

Eksen min hadde forresten samme bursdag som faren min, og mannen min har samme bursdag som moren min.  Sjansene for det nok heller ikke så veldig store. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...