Gå til innhold

Samlivsbrudd, hvordan komme seg videre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og far til minste jenta har gått ifra hverandre for en mnd siden ca. Jeg sliter så uendelig med dette, jeg har det så vondt. Han ville ikke mer mens jeg ville prøve å løse problemene våre for å holde familien sammen. Jeg griner og griner etter barna er i seng, jeg er så ulykkelig. Tenker bare på at han kommer til å finne seg en annen som er bedre enn meg, som han kommer til å elske mer enn han noen gang har elsket meg. Det er så vondt å bli avvist av mannen man elsker og har fått barn med, å ikke være god nok. Hvordan kan jeg komme meg videre fra dette? Jeg vil være lykkelig, å ikke være så opphengt i noen som ikke vil ha meg. Jeg trenger så sårt råd og hjelp til hvordan jeg skal komme meg gjennom dette..

Anonymkode: 1eca2...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kjærlighetssorg!

Det er helt normalt. Det er veldig vondt og intenst, men det går over....Gi deg selv tid til å sørge over tap av mann og familieliv. Du finner styrke i deg selv etterhvert!! :blomst: 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg komme meg videre fra dette? Jeg vil være lykkelig, å ikke være så opphengt i noen som ikke vil ha meg. Jeg trenger så sårt råd og hjelp til hvordan jeg skal komme meg gjennom dette..

Anonymkode: 1eca2...efa

Ved å tenke at det hadde vært så fint om han kom tilbake til deg, så mater du følelsene dine for ham. Da vil ilden av følelser fortsatt brenne like sterkt. Så du må sløkke ilden av følelser. 

Du må velge å tenke motsatt. Hver gang tankene dine sier at du vil ha ham tilbake, så må du tvinge deg til å tenke at han ikke vil ha deg og at du vil respektere valget hans. Han ønsker ikke å være sammen med deg lenger, og du vil respektere dette. Ved å tenke dette hver gang du tenker på ham, så vil følelsene dine påvirkes.

Det er ikke enkelt, men litt etter litt, så vil det bli lettere å tenke fornuftig. Ved å være bevisst på hvordan du tenker og ved å velge å tenke fornuftig, så vil du hjelpe til med å "sløkke ilden" av følelser for ham. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...