BK Skrevet 24. oktober 2004 #1 Skrevet 24. oktober 2004 Dette er en side hvor du kan lete etter gamle klassekamerater og gamle klassekamerater kan finne deg hvis du er registrert. Annbefales på det varmeste. www.skoletreff.no
Arkana Skrevet 24. oktober 2004 #2 Skrevet 24. oktober 2004 Det har jeg gjort for lenge siden og har faktisk funnet igjen min beste venninne fra barneskolen som flyttet, og nå mailes vi jevnlig. :-)
Gjest Lilleulv Skrevet 25. oktober 2004 #3 Skrevet 25. oktober 2004 registrerte meg for lenge siden, men det er ingen av mine klassekamerater som har gjort det.... ikke fra grunnskolen, og ikke fra videregående :-?
14062003 Skrevet 25. oktober 2004 #4 Skrevet 25. oktober 2004 Åh, er det der klassekameratsidene fra nettavisen har havna? Har lett etter dem i månedsvis, jeg!
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. oktober 2004 #5 Skrevet 25. oktober 2004 registrerte meg for lenge siden' date=' men det er ingen av mine klassekamerater som har gjort det.... ikke fra grunnskolen, og ikke fra videregående :-?[/quote'] Det samme gjelder meg. :-(
koldbruna Skrevet 26. oktober 2004 #6 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg registrerte meg også!! Men tror det blir vanskelig da jeg gikk på så mange skoler igjenom tida!! Koldbruna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå