AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Melding nr 1: Hei, du virker som en søt jente. Hvordan går det? Jeg: Hei, takk for det Går fint, hva med deg? Melding nr 2: Flott her Jeg er singel, lyst å møtes? Jeg: Det har jeg ikke mulighet til da jeg er en veldig opptatt person. Melding nr 3: Hvorfor vil du ikke møte meg? Melding nr 4: Jeg spurte hvorfor du ikke vil møte meg? Jeg: Som sagt så har jeg ikke tid til det. Lykke til videre. Melding nr 5: Så teit at du ikke vil møte meg Bitch ass! Omg jeg får ikke mer lyst å møte menn som maser på meg. Og som virker helt snåle. Anonymkode: e4a26...ea6 5
urenluren Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Det er jo ikke akkurat overraskende at menn prøver å få kontakt med deg når du er på sukker... Det er vel hele hensikten med siden? Men teit reaksjon. Mange som ikke forstår et "nei". 13
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 2 minutter siden, urenluren skrev: Det er jo ikke akkurat overraskende at menn prøver å få kontakt med deg når du er på sukker... Det er vel hele hensikten med siden? Men teit reaksjon. Mange som ikke forstår et "nei". Ja det forstår jeg. Men han burde tatt hintet da jeg skrev at jeg ikke hadde tid til å møte han. Hadde vært noe annet om jeg skrev "men gjerne en annen dag". Han har skrevet litt andre ting og som gjør at han virker ustabil.. men han er ikke den første som blir sur fordi man sier nei, har vært borti flere. En som ble sur fordi jeg ikke ville dra langt uti Vestfold for å være hos han en helg.. akkurat som jeg drar hjem til fremmede sånn uten videre. Anonymkode: e4a26...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Greit nok at han var masete, men "Jeg: Det har jeg ikke mulighet til da jeg er en veldig opptatt person." Altså, du er jo på sukker? Vær heller ærlig og si du ikke er interessert eller at han ikke er din type. Anonymkode: 8f7b7...b3e 16
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Greit nok at han var masete, men "Jeg: Det har jeg ikke mulighet til da jeg er en veldig opptatt person." Altså, du er jo på sukker? Vær heller ærlig og si du ikke er interessert eller at han ikke er din type. Anonymkode: 8f7b7...b3e Jeg orker ikke være høflig når han er så masete.. Anonymkode: e4a26...ea6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg orker ikke være høflig når han er så masete.. Anonymkode: e4a26...ea6 Du kan vel være ærlig? Anonymkode: a09e7...4db 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan vel være ærlig? Anonymkode: a09e7...4db Men jeg tviler på at han gir seg. Fikk ny melding IGJEN.. hva er grunnen til at du ikke vil møte meg? Jeg skrev at jeg ikke hadde lyst, og han spør IGJEN hvorfor.. altså hva skal man si?! Jeg har sagt nei nå så mange ganger at jeg vet ikke hva mer jeg skal si. Anonymkode: e4a26...ea6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg orker ikke være høflig når han er så masete.. Anonymkode: e4a26...ea6 Var jo den første meldingen din.. Anonymkode: 8f7b7...b3e 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 (endret) Igjen, nå har jeg skrevet rett ut til han at jeg IKKE har lyst. Og nå spør han hvorfor.. ser du? Han gir seg ikke. Jeg gidder hvertfall ikke bruke masse tid på en sånn fyr, skal aldri møte han og det burde han ha skjønt nå. Anonymkode: e4a26...ea6 Endret 12. april 2016 av Bond 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var jo den første meldingen din.. Anonymkode: 8f7b7...b3e Ja, også? Jeg skrev at jeg ikke har tid. Og nei jeg har ikke lyst. Jeg er ikke forplikta til å møte noen som helst. Nå har jeg IGJEN skrevet ttil han: fordi jeg ikke ha lyst å møte deg, og nå er han sur og lar meg ikke være i fred, så jeg har blokkert han. Anonymkode: e4a26...ea6 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 Og snart melder han seg inn her på KG og joiner klubben til bitterpikkene Han mangla helt klart noen sosiale antenner han her, men du kunne taklet det bedre fra starten av også. Lurt å blokkere. Anonymkode: 1becd...c03 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #12 Skrevet 12. april 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Melding nr 1: Hei, du virker som en søt jente. Hvordan går det? Jeg: Hei, takk for det Går fint, hva med deg? Melding nr 2: Flott her Jeg er singel, lyst å møtes? Jeg: Det har jeg ikke mulighet til da jeg er en veldig opptatt person. Melding nr 3: Hvorfor vil du ikke møte meg? Melding nr 4: Jeg spurte hvorfor du ikke vil møte meg? Jeg: Som sagt så har jeg ikke tid til det. Lykke til videre. Melding nr 5: Så teit at du ikke vil møte meg Bitch ass! Omg jeg får ikke mer lyst å møte menn som maser på meg. Og som virker helt snåle. Anonymkode: e4a26...ea6 Disse utsagnene dine (uthevet) kan være uheldig å si, fordi det ikke er ærlig. Kanskje han tror at det du sier er sant og kanskje han derfor tror at når du får mer ledig tid så vil du møte han...OG DERFOR FORTSETTER HAN Å MASE PÅ DEG Anonymkode: a09e7...4db 10
Gjest Bond Skrevet 12. april 2016 #13 Skrevet 12. april 2016 Tråden ryddet for personangrep, persondebatt, avsporinger. Bond, forumansvarlig
Roseh Skrevet 12. april 2016 #14 Skrevet 12. april 2016 Altså, uansett hva man skriver så vil noen mene det er feil. Så lenge man ikke er interessert så er det forskjellig hvordan folk vil at man skal si det. Egentlig vil de jo at du skal være interessert og blir sur uansett hva du skriver. Ignorerer man så er det feil. Skriver man konkret at man ikke er interessert så er det feil. Prøver man å hinte på en snill måte så er det også feil. Jeg synes din måte å skrive det på faktisk var grei. Uansett hvordan du hadde skrevet det så tror jeg han hadde blitt sur og skrevet: bitch ass. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #15 Skrevet 12. april 2016 Hadde noen svart meg med at de ikke hadde tid til å treffes så hadde jeg tatt det som at de ikke var interessert. Synes ikke du var uhøflig i det hele tatt. Han er sur fordi du ikke ville møtes enkelt og greit. Uansett hva du hadde sagt hadde det ikke vært godt nok. Anonymkode: 8aa6f...fcc
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #16 Skrevet 13. april 2016 1. Du bør gi et tydeligere avslag. Ikke skriv at du ikke har tid til å møtes, hvorfor er du på sukker hvis du ikke har tid til å date? Skriv ganske enkelt noe sånt som at "ut fra profilen din (og det du skriver) så er ikke du det jeg er ute etter nå. Hyggelig at du tok kontakt, lykke til videre." 2. hvis de ikke gir seg så blokker dem. Null problem. Det blir ikke mer irritasjon eller problem enn det du selv lar det få bli. Anonymkode: 0d425...198 9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #17 Skrevet 13. april 2016 0g hva er egentlig greia med masete kvinnfolk på sukker eller tinder ? Anonymkode: 812c3...e4f 2
Devilheart Skrevet 13. april 2016 #18 Skrevet 13. april 2016 En ting er masete folk (ja, begge kjønn!) som ikke tar nei for nei, og spør og graver, men en annen er når folk gir så diffuse svar og ikke bruker disse standardsvarene som Sukker har laget. De er godt nok til å brukes når man ikke kommer på noe bedre å si. Syns også noen av unnskyldningene folk bruker er litt dårlige, som om de glemmer hvor de er og hvorfor. Sukker er egentlig fint sted å møte folk, men er brukerne det kommer an på. Om man var litt mer ærlig og bestemt, hadde kanskje skuffelsene blitt halvert. Sukker kunne evt. ta en oppdatering på retningslinjene og forklare bedre hvordan man kan håndtere ulike situasjoner. 1
jegerenenhjørning Skrevet 13. april 2016 #19 Skrevet 13. april 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg tviler på at han gir seg. Fikk ny melding IGJEN.. hva er grunnen til at du ikke vil møte meg? Jeg skrev at jeg ikke hadde lyst, og han spør IGJEN hvorfor.. altså hva skal man si?! Jeg har sagt nei nå så mange ganger at jeg vet ikke hva mer jeg skal si. Anonymkode: e4a26...ea6 "Du er dessverre ikke min type" 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #20 Skrevet 13. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 0g hva er egentlig greia med masete kvinnfolk på sukker eller tinder ? Anonymkode: 812c3...e4f Da kommer du med et selvopplevd eksempel på det. Eller skriver du det bare for å snu diskusjonen? Anonymkode: 96921...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå