Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny fuktighetskrem snart, og lurer på om noen her inne har en anbefaling å komme med?

Huden min er vel en blandingshud, ganske uren til tider med små kviser og sorte prikker. Har blitt bedre etter at jeg begynte med Anti-bac skin wash fra dermalogica. Tror ikke huden min er så fryktelig sensitiv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til ansiktet? Min absolutte favoritt er Olay Touch, nok et bevis på at dyrt ikke alltid er best. Den trekker raskt inn i huden og lukter mildt og godt, og jeg kan faktisk merke at den gjør huden min mykere.

Skrevet

Skriver så absolutt under på olay!Den er så lett og god, med masse fuktighet men ingenting fett. Det passer fint for min hud som kan bli fet med for mye fett, samtidig som den kan føles stram etter en lang dag med sminke og sminkefjerning. Håper det hørtes logisk ut, hehe..

Skrevet

Takk for tips! Men prøver å unngå kosmetikk som er testet på dyr (se link i signaturen)... Burde nevnt det før...

Andre som har tips til gode fuktighetskremer til min hud? Til ansiktet altså ja...

Skrevet

Produktene fra YSL er fantastisk gode til den type hud du beskriver.

Spesielt det grønne renseskummet har hjulpet meg veldig..

Koster ca 220 kr men veldig drøyt i bruk.. :P

Gjest Ethereal
Skrevet
Takk for tips! Men prøver å unngå kosmetikk som er testet på dyr (se link i signaturen)... Burde nevnt det før...

Andre som har tips til gode fuktighetskremer til min hud? Til ansiktet altså ja...

Test ut Dermalogica; jeg tror ikke de er testet på dyr.

Skrevet

Verdens beste fuktighets krem er Happylogie fra guerlain...likter himmelsk,deilig og lett og smøre,trekker fort inn i huden.

Huden blir baby myk og meget glatt.. :P

Skrevet

Jeg er superfan av Perpetual moist fra Elisabeth Arden.

Gjest Aneczka
Skrevet

Det er ikke lov å bruke forumet til reklame. Innlegget er derfor slettet. Marianne moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...