Gå til innhold

Tiden etter første date... hjeeelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg er nylig blitt singel etter et langt forhold. er totalt ute av spillet, med andre ord. Men så har jeg vært på date med en kjempe hyggelig mann og vi likte hverandre godt. Vi avtalte at vi skulle møtes igjen etter daten. Men nå har det gått 3 dager uten at jeg har hørt noe fra han! Hvor lang tid tar før vi burde ta kontakt? Eller skal jeg bare gi opp ettersom han ikke har tatt kontakt selv? Takk! 

Anonymkode: f8463...7c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du selv tatt kontakt da? :P

Anonymkode: 269c2...b8f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare sende ham en sms? Eller bedre, ringe.

Anonymkode: 4f28a...39d

AnonymBruker
Skrevet

Hei ts her, 

sendte en veldig kort melding bare, at jeg hadde det hyggelig :) han var enig.

AnonymBruker
Skrevet

Nei... jeg synes kanskje det er hans tur :P

AnonymBruker
Skrevet

*kjære gud, la meg aldri bli singel igjen slik at jeg slipper dette tullet*

Unnskyld, TS, jeg måtte bare si det fordi JA, det er slitsomt dette tullet! Hvorfor kan ikke DU spørre hva han vil gjøre neste gang, kanskje foreslå  helgen? F.eks; "jeg er fri i helgen, vil du finne på noe morsomt?" På den måten får du bekreftet om han vil eller ikke. Dog syns jeg det er lenge med tre dager uten noe form for kontakt, da. 

Anonymkode: 87403...d45

AnonymBruker
Skrevet

ts her, 

Ja, ikke sant... fordi jeg er redd han vil miste interessen :/ orker liksom ikke å mase på han... 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts her, 

Ja, ikke sant... fordi jeg er redd han vil miste interessen :/ orker liksom ikke å mase på han... 

Han mister interessen om du ikke tar initiativ, og han mister interessen om du maser. Men du er langt over på mangel på initiativ nå. Finn balansen bedre her. Så be han ut på noe.

Anonymkode: cf09e...4c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fint at du har sendt han en sms, men det er jo også viktig å følge opp med et spørsmål samtidig så man får konkret respons. Å bare skrive at det var hyggelig gir han ingenting mer å gå på. Kanskje han tenker at du dater flere og vil se an, siden du ikke spurte om han ville/ når han ville treffes igjen. Hadde jeg vært deg ville jeg sendt en ny melding i morgen å sagt "Hei, nyter du vårsola om dagen?  Planer for helgen? " Menn kan være minst like usikre og tilbakeholdne som kvinner når det kommer til det å vise følelser og bli avvist eller mistolke signaler, så de liker en kvinne som er tydelig og som tar initiativ! 

Anonymkode: f662e...af8

Skrevet

Jeg syns ikke det er masete om du sender en melding til nå. Og syns heller ikke du skal forvente at det er hans tur. Det er et slitsomt "spill" den første tiden hvis begge er usikre på den andre og venter på et utspill, så ta skjeen i egne hender og be han konkret ut på noe i helgen :-)

AnonymBruker
Skrevet
Den 12.4.2016 at 20.35, AnonymBruker skrev:

Hei, 

Jeg er nylig blitt singel etter et langt forhold. er totalt ute av spillet, med andre ord. Men så har jeg vært på date med en kjempe hyggelig mann og vi likte hverandre godt. Vi avtalte at vi skulle møtes igjen etter daten. Men nå har det gått 3 dager uten at jeg har hørt noe fra han! Hvor lang tid tar før vi burde ta kontakt? Eller skal jeg bare gi opp ettersom han ikke har tatt kontakt selv? Takk! 

Visste han på forhånd at du var nylig blitt singel, eller var det evt noe som kom opp under første daten? 

Jeg hadde ihvertfall latt det bli med den ene daten hvis det var noen som ikke hadde vært singel en stund siden forrige forhold. 

Anonymkode: e158b...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...