Gå til innhold

Boikotter du produkter fra visse land?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som kanskje Kina, Russland, Israel, visse arabiske land?

Jeg prøver å være litt bevisst på hvilket land et produkt kommer fra, og velger bort produkter fra noen land. Det kan jo ofte være slik at kineserne kan tilby billige varer, men det er ikke en økonomi og et "regime" som jeg ønsker å støtte. Men jeg innrømmer at jeg vurderer å kjøpe en Huawei-telefon, siden jeg vil ha mye for pengene og ikke har råd til toppmodellene til for eksempel Samsung eller HTC. 

Russerne har ikke så mange aktuelle produkter, men jeg vil uansett ta avstand fra dem ettersom de utgjør en trussel mot verdensfreden, siden de kriger mot Ukraina osv. Og Saudi Arabia siden det er et sterkt muslimsk land med tortur og det som er. Iran siden de også er en trussel mot verdensfreden (atomtrussel). Sikkert mange flere land som jeg kunne nevnt, men for eksempel Nord-Korea blir litt overflødig å nevne. 

Jeg tar også avstand fra disse landene når jeg spiller spill. Spiller online, og da kan andre se hvilke land jeg har "figurer" fra i tillegg til at spillprodusenten kan se hvilke "figurer" som er mest populære å bruke. 

Anonymkode: 0b881...da3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å kjøpe noe fra Israel, Pakistan eller Saudi-Arabia. Søppel-land!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...