AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Er i vår 9 pp nå og ingenting skjer. Denne mnd trodde vi virkelig at alt hadde klaffet til rett tid, men tydeligvis ikke. Onsdag for ca 2 uker siden kom det litt brun utflod på dopapiret, samme torsdag. Ingenting fredag, men da vi hadde sex den fredagskvelden blødde jeg litt under sex og rett etter sex. Det var ikke mye, men lyst rosa og bare så det var synlig på dopapiret etter samleiet. Har blødd litt (lyst rosa blod hver gang) etter hvert samleie etter det. Skulle få mensen i dag, og da gikk på do i dag tidlig hadde jeg begynt å blø sånn smått og det har bare blitt sterkere utover dagen. Det er ikke helt friskt mørkt blod som vanlig heller, men mer rød/oransj og slimete... ( Unnskyld for detaljene! ) ... Har vi virkelig ikke klaffet denne gangen heller??? Tenkte først at det kunne være festeblødning, men det er vel ikke mulig å ha festeblødning på ikm??! Ikke har jeg helt kål på eggløsning heller, siden den flytter ganske mye på seg fra gang til gang. Og denne måneden testet jeg ikke heller... Anonymkode: f7809...362
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Og hva i alle dager kan disse blødningene etter sex være? Jeg har aldri blødd under/etter sex før og har heller aldri hatt mellomblødninger eller spottet mellom mensen... Anonymkode: f7809...362
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå