Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i Danmark, Nederland og Thailand hmm hva med dere? og er det noen grunner til hvorfor dere liker det landet spesielt godt hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er egentlig ganske glad i Norge. Men det var kanskje ikke det du mente?

Tyskland liker jeg, kanskje fordi jeg har vært der mye. Jeg kan språket passe godt. Det er et velordnet land. Folk er hyggelige og høflige. Det er mye god mat og drikke. Kraftkost.

Danmark er og et land jeg liker. Danmark er en god blanding av Tyskland og Norge. Det er utlandet, men samtidig i forhold til mange praktiske ting som å være hjemme. Og så er det nærme, man kan fint ta seg en tur til Danmark bare for en helg.

Kina er og et fasinerende land. Her er det annerledesheten som er det spennende. Alle menneskene. Maten, som overhodet ikke smaker som på kinarestauranter her. Et land som både er veldig mye mer moderne enn Norge,  men også mye mer  gammeldags.

Som reisende er egentlig de fleste steder bra. 

• Liker 1
Skrevet

Italia. Pga maten, vinen, klimaet, historien og enkelte av folkene. 

• Liker 1
Skrevet

Norge, spesielt Nord-Norge og Vestlandet. Kystriksvegen, Lofoten og Andøya-Senja-Tromsø er indrefileten, men den mest minneverdige ferien var Finnmark rundt; 10000 km på praktisk talt alle bilveger som fans i fylket, pluss Hurtigruta Hammerfest -Kirkenes t/r. Uforglemmelig.

Skrevet

Frankrike og Italia. Pga deres vakre språk, historien, kulturen, kunsten (gjelder både innenfor mote, arkitektur, maleri), maten, vinen.. Og gud hjelpes så mange vakre steder det finnes der, er så heldig å ha fått besøkt noen, men drømmer om en vakker dag å få besøkt Paris (min drømmeby siden jeg var liten jente) og Roma. 

AnonymBruker
Skrevet

Tyrkia, Italia og Frankrike

Anonymkode: 9e453...a98

AnonymBruker
Skrevet

Island, dog vil jeg besøke Grønnland en dag (kanskje jeg endrer mening da)...

Nordisk natur er min favoritt, tropisk er vel også fint.

Anonymkode: ce042...4f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...