AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Naboen har fire katter. Alle fire tusler rundt huset vårt, noe som egentlig er koselig. Problemet er at de gjør fra seg over alt på eiendommen. Gjerne på fire-fem hovedsteder hvor det samler seg opp ganske mye. Har dere noen tips om hvordan jeg kan få kattene til å slutte å gjøre dette, evt. slutte å komme bort til oss. Legge ut ting de ikke liker? Be naboen lage dokasse? Har egentlig mest lyst til å kreve at naboen plukker opp etter kattene sine jevnlig, men har ikke lyst til å være den naboen heller... Alle tips tas imot med takk! (og nei, hater ikke katter, og ja, jeg har plukket bort MYE selv) Anonymkode: 84600...30f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Følger....har samme problem, og er møkk lei. Anonymkode: 9e01d...6fd
stan Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Det selges noe i dyrebutikker som kan strøs der man vil holde kattene unna. Tror det også fungerer med hvitløk.
Lauge Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Huff, skjønner frustrasjonen din... Jeg ville nok sett på muligheten for å installert vannspredere koblet opp mot en bevegelsessensor. Er det noe katter hater så er det vann. Da stopper de ganske fort. Utenom det kan du jo forsøke å se om det er noen sammenheng mellom de fire-fem stedene de går. er det blomsterbed etc?
Pendeloque Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Er både blomsterbed, grus og plen. Får prøve hvitløk og det andre de evt selger på dyrebutikk! Hvis ikke blir det vann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå