AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Hei. Jeg har en del spørsmål, og tenker at kanskje noen har vært i samme situasjon. Jeg har hatt spiral i over 3 år, og mistet mensen rett etter. Jeg fikk igjen mensen for et år siden, og hadde den fast frem til oktober. Etter dette har jeg hatt sånn ca 1 time med mensen hver måned uregelmessig. Minner mer om bare et lite skrubbsår. Jeg har de siste ukene følt meg merkelig. Det første jeg merket var kvalme, men tenkte at det var noe som gikk. Nå har det vart i to uker hver kveld og av og på ellers. Jeg har hatt vondt i hodet hver dag, og er vanvittig trøtt. I går merket jeg en rar metall smak i munnen også. Jeg har og plutselige stikke smerter nede i magen, og det varierer hvilken side det er på, dette har vart i ca 2 uker. Det aller rareste er at i rundt 5 dager har jeg kjent noe som kjennes ut som spark. Jeg har hatt fantomspsark mange ganger, men disse kjennes tydelig fra utsiden. Jeg lurer på om det er noen av dere som har blitt gravid på spiralen? Eller om noen har opplevd det samme? Anonymkode: 5c26c...04a
supernaturalfan Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 spark kjenner du nok ikke før halveis ut i svangerskapet... så hadde du vært gravid ville du nok merket det før.. men ta en test da! eneste måten å få svar
Arabella Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Du har bare rumlemage, tenker jeg, heftige tarmbevegelser. 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Det kan være hode som tuller med deg, eller du kan være gravid. Ta en test, gjerne en digital hvis du vil ha et svar du slipper å tolke. Har lest om flere som har blitt gravid med spiral, kjenner ei og men hun går på medisiner som påvirker effekten Anonymkode: a3e95...ff5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Jeg har bestillt tester, så venter på dem. Det er nok bare luft og hormoner, men man blir jo litt halvsprø av det med første kjente jeg ikke spark før uke 18, og med andre i uke 14. Anonymkode: 5c26c...04a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Jeg har kjent "spark" på utsiden uten å være gravid, heftige tarmbevegelser med andre ord. Greit å ta en test for å roe ned nervene Anonymkode: 3a15d...9ec
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjent "spark" på utsiden uten å være gravid, heftige tarmbevegelser med andre ord. Greit å ta en test for å roe ned nervene Anonymkode: 3a15d...9ec Ja, det er det jeg og tenker Anonymkode: 5c26c...04a
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #8 Skrevet 13. april 2016 Jeg tenker også tarmen..! Innimellom så får jeg slike "fantomspark" jeg også. Fikk dem aldri før jeg fikk barn. Anonymkode: da0c8...2b8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #9 Skrevet 13. april 2016 Ta en test i tilfelle. Dersom man virkelig ikke ønsker å bli gravid er det aller beste å sterilisere seg. Anonymkode: ff128...e28 1
Bestevenninna di Skrevet 13. april 2016 #10 Skrevet 13. april 2016 Hjelp. Det høres ut som du kanskje har fått betennelse i livmor/egglederne/eggstokk. Anbefaler deg og dra til legen og ta CRP prøve og bli hastehenvist til Gynekologisk avdeling om den slår ut!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #11 Skrevet 13. april 2016 Oppdater da hvor bestilte du test fra? Hah. Testdeg . No eller hva det heter kommer sykt fort Anonymkode: d10c1...998
Missy1 Skrevet 14. april 2016 #12 Skrevet 14. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppdater da hvor bestilte du test fra? Hah. Testdeg . No eller hva det heter kommer sykt fort Anonymkode: d10c1...998 Jeg er ikke Ts men jeg kjøper tester på eBay. Tar kanskje litt lengre tid enn fra norske nettsider men er kjempe billig så jeg bestiller en del når jeg først kjøper (koster ca 1-2kr stk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå