Gå til innhold

Hva slags foundation foretrekker du?


Gjest anonym

Hva slags foundation foretrekker du?  

3 stemmer

  1. 1. Hva slags foundation foretrekker du?

    • Kompaktfoundation (krempudder)
      2
    • Flytende foundation
      31
    • Bruker ikke foundation
      9


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker ikke foundation! Har prøvd mange, men har ikke funnet noen som ser bra ut på meg! :-? Har ganske tørr hud i ansiktet, og jeg syns det er vanskelig å finne en som funker for det... Tar forøvrig gjerne imot tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg nettopp en genial flytende en fra lancome - colour id. ikke blir jeg tørrere enn det jeg er, og så får jeg porselenshud og en fin glød i huden. ikke er den überdekkende heller.

anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt ID bare minerals foundation i noen uker nå, og er veldig fornøyd.

Jevner ut huden uten å legge seg som en dekkende maske - og legger seg heller ikke i linjene rundt øyne og munn.

Den er ulik alt annet jeg har prøvd - denne er i løspudderform og børstes på. Anbefales absolutt - og kan kjøpes på www.essentialdayspa.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg nettopp en genial flytende en fra lancome - colour id. ikke blir jeg tørrere enn det jeg er, og så får jeg porselenshud og en fin glød i huden. ikke er den überdekkende heller.

anbefales!

så enig så enig, anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker best flytende foundation.

Akkurat nå bruker jeg en fra Clinique som fungerer veldig bra. Veldig lett og smelter inn i huden.

Jevner ut uten å synes.

Har også et krempudder fra Chanel som er litt mer dekkende og som brukes til festlige anledninger eller hvis jeg trenger litt mer enn den flytende en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hvis jeg bruker foundation, er det mineralfoundationen fra ID Bare Escentuals. Eneste som funker på ørkenen i ansiktet mitt. Til daglig bruker jeg løst pudder fra Versace og solpudder fra YSL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, begge deler. Jeg variere. Bruker helst tynnflytende når jeg skal ut på kveld og krem til dag. Så hender det også at jeg går uten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jalileh

Jeg bruker ikke foundation... syns det sjeldent ser fint ut på noen jeg.

Sett hudpleier med det t.o.m og disse har heller ikke klart å få det til å se naturlig ut.

Tenk å bruke foundation, og når man tar det av så ser andre den virkelige deg og bare ----> :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det sjelden, men syns det er litt fint når man skal være litt fin... Øh.. :oops:

Jeg kjøpte meg MaxFactor- Colour adapt for noen uker siden.

Når jeg har brukt fundation tidligere, har jeg følt at hele ansiktet blir helt flatt på en måte, falskt. Det er fordi ansiktet mitt består av "en del farger", jeg er ikke helt hvit eller helt brun liksom...Jeg er litt rosaaktig i kinnene, har litt fregner å sånn, så fundation som er for dekkende kan jeg IKKE ha.

Men Colour adapt skulle ikke være dekkende, og det naturlige skulle skinne igjennom på en måte. Det gjør den vel også på et vis, den er helt grei syns jeg... Men nå har ikke jeg så mye peiling på dette med fundation- så gjerne litt tips til meg med mange farger i ansiktet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker farget dagkrem: Clinique City Block Sheer tint, 15 SPF. Synes den er veldig bra til min hud, som ikke trenger så dekke.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også B.E!! Naturlig på, ikke "flatt" og maskeaktig, og i tillegg liker huden min den, dvs mindre småkviser...

Synes i tillegg også concealeren deres, Bisquit, er fantastisk genial. Eneste som dekker over røde kviser! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...