Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på noen har lignende erfaringer og kan dele kunnskap. 

Jeg har møtt en mann et par ganger, både med og uten sex. Vi har ikke vært med hverandre siden lørdag (edru, jeg var hos han og spiste) og i dag sendte han melding til meg og spurte hvordan jeg har det osv. Så svarte jeg med at det går bra blablabla, og at jeg skal et ærend i nabolaget hans i morgen og om jeg kanskje kunne komme innom. 

Da svarer han at det ikke passer, han trenger tid for seg selv. Som er helt greit, men det betyr også at det er over en uke til vi kan sees igjen da jeg skal på ferie på fredag. 

Hvordan skal jeg ta det? Det er jo bare snakk om max 1 time. Om han ikke orker det engang er det vel bare å gi opp?

Anonymkode: 22bf5...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Av og til må man ikke "forstå", for å "akseptere". Tror det er litt travelt hvis vi alltid skal ha en logisk forklaring på andre sine følelser.

Jeg kan selvfølgelig prøve å gjette hvorfor det er slikt:
- han er ikke en type som blir lidenskapelig forelsket 
- Han er enda ikke der med deg at han "må" se deg, men kanskje han kommer der en dag?
- Han syns det beste med deg er uformell sex
- Han skal være med noen andre?
- Han er ærlig og trenger mye alene tid.
Men det er bare gjetting, og jeg vet jo ikke hva som ligger bak.

Du kan ikke "ta opp" med han at du ønsker noe som han ikke ønsker. Du kan bare respektere han sine ønsker også handle deretter. Hvis dette ikke er "deg" eller slik du ser for deg forhold, eller har noen andre du heller vil date, så gjør det.

Endret av HomelessIcecream
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han skrev "jeg trenger tid for meg selv"? Underlig formulering for min del, jeg ville bare sagt at jeg var opptatt. Men jeg skal ikke spekulere for mye i det.

Hvis dere kun har truffet hverandre to ganger, så er det jo enda veldig i startfasen. Når dere allerede har hatt sex har du selvsagt satt deg i en litt sårbar posisjon, men slik som det er nå ville jeg bare avventet. Du tok initiativ til å sees men ble avslått, så da lar du ham komme til deg neste gang.

Anonymkode: b59cb...0db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes han virker lite interessert. "Trenger tid for seg selv" er ikke noen ordentlig grunn, når du bare skal treffe han maks en time og ikke har sett han siden lørdag. Da er det lyst det går på.

Anonymkode: 93926...212

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så ikke ork å skjønne han. Det er bare ikke bra nok, hadde jeg tenkt, og gått videre.

Anonymkode: 93926...212

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, 

Jeg har møtt han mer enn 2 ganger, både med og uten sex. Sist gang hadde vi ikke, da gikk vi tur. Han holdt meg i handa når vi gikk, selv om noen av hans kollegaer såg det.

Det er alltid han som sender melding først og derfor synes jeg det er blandet signaler her.. 

Jeg svarte bare at det går selvfølgelig bra og ikke hørt noe siden. Det var i dagtidelig. Mest sannsynlig har han bare mistet interessen, det får jeg bare leve med..

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene. Gi nå mannen litt slakk. Det er helt normalt for mennesker som er litt introverte å trenge tid alene. Og sier han at han trenger tid alene, så gjør han det. Jeg hadde også frika ut om en mann skulle ha hvert eneste ledige minutt av meg. Jeg hadde antagelig skambanka han etter en uke.

Anonymkode: 7424d...362

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, 

Jeg har møtt han mer enn 2 ganger, både med og uten sex. Sist gang hadde vi ikke, da gikk vi tur. Han holdt meg i handa når vi gikk, selv om noen av hans kollegaer såg det.

Det er alltid han som sender melding først og derfor synes jeg det er blandet signaler her.. 

Jeg svarte bare at det går selvfølgelig bra og ikke hørt noe siden. Det var i dagtidelig. Mest sannsynlig har han bare mistet interessen, det får jeg bare leve med..

Om han har mista interessen så er det jo fordi du ikke viser interesse. At han må dra igang alt er ikke bra. Skjønner gdt at han da tar en pause.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene. Gi nå mannen litt slakk. Det er helt normalt for mennesker som er litt introverte å trenge tid alene. Og sier han at han trenger tid alene, så gjør han det. Jeg hadde også frika ut om en mann skulle ha hvert eneste ledige minutt av meg. Jeg hadde antagelig skambanka han etter en uke.

Hvert ledige minutt? Har jo ikke vert med han siden lørdag. Og neste gang blir over 1 uke, da blir det altså 2 uker tilsammen. Om det er å kvele noen skjønner jeg lite. 

Introvert er han ikke

• Liker 1
Skrevet

Er i en lignende situasjon, eller en situasjon der jeg absolutt ikke forstår hva som som foregår. Har møtt en fyr tre ganger nå. Vi har hatt sex. Han sender snaps hver dag, men det står ingenting i de. Hender han spør hvordan det går, eller skriver natta. Er ca en uke siden vi så hverandre sist og han sende melding med en gang jeg kom hjem. 

Probelemet oppstår når jeg spør om noe på snap, det blir totalt oversett. Sendte SMS forrige gang det skjedde og fikk svar med en gang. Han tar omtrent all kontakt på snap, derfor det virker merkelig. Kontakten har vært mindre denne uken, men ser ut som han er veldig opptatt.

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Inwe skrev:

Er i en lignende situasjon, eller en situasjon der jeg absolutt ikke forstår hva som som foregår. Har møtt en fyr tre ganger nå. Vi har hatt sex. Han sender snaps hver dag, men det står ingenting i de. Hender han spør hvordan det går, eller skriver natta. Er ca en uke siden vi så hverandre sist og han sende melding med en gang jeg kom hjem. 

Probelemet oppstår når jeg spør om noe på snap, det blir totalt oversett. Sendte SMS forrige gang det skjedde og fikk svar med en gang. Han tar omtrent all kontakt på snap, derfor det virker merkelig. Kontakten har vært mindre denne uken, men ser ut som han er veldig opptatt.

Min erfaring med de som kun tar kontakt via Snap er at de ikke er single. De har bare glemt å fortelle om det :P 

AnonymBruker
Skrevet

Han har deeg gående på gress i påvente av noen bedre eller i tillegg til flere. 

Anonymkode: 3e838...683

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring med de som kun tar kontakt via Snap er at de ikke er single. De har bare glemt å fortelle om det :P 

Jepp, det var det min ex gjorde :sjenert:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

53 minutter siden, Pompom skrev:

Jepp, det var det min ex gjorde :sjenert:

Nja, nå har jeg møtt kompiser på byen, sett facebook og insta + at jeg faktisk har spurt han om det da han har en ring jeg syntes så veldig ut som en giftering til å begynne med (jeg var veldig full første gang jeg møtte han). Jeg har også sover over hos han og dro etter at han hadde dratt på jobb. Så tviler på at det er en kjæreste inne i bildet her. Det hender også han sender sms istedet (fikk nr av han, uten og spørre), særlig når han tar kontakt rett etter et møte.

Det som gjør meg forvirra, er at det er lite kontakt (ikke det at jeg tar all verden kontakt selv) og at det går ganske sakte, noe jeg ikke er vant til. Enten er han ikke interessert, noe det virker som på den kontakten han tar eller så er han ikke fan av teksting/snapping i lengre samtaler.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Den 12.4.2016 at 17.53, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på noen har lignende erfaringer og kan dele kunnskap. 

Jeg har møtt en mann et par ganger, både med og uten sex. Vi har ikke vært med hverandre siden lørdag (edru, jeg var hos han og spiste) og i dag sendte han melding til meg og spurte hvordan jeg har det osv. Så svarte jeg med at det går bra blablabla, og at jeg skal et ærend i nabolaget hans i morgen og om jeg kanskje kunne komme innom. 

Da svarer han at det ikke passer, han trenger tid for seg selv. Som er helt greit, men det betyr også at det er over en uke til vi kan sees igjen da jeg skal på ferie på fredag. 

Hvordan skal jeg ta det? Det er jo bare snakk om max 1 time. Om han ikke orker det engang er det vel bare å gi opp?

Trenger tid for seg selv?, Hallo, dere bor da ikke sammen :fnise:

Han der hadde jeg ikke orket. Du tok initiativ til å møtes og han er så avvisende? Nei, da hadde jeg funnet på noe annet gøy  enn han der fyren der .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...