Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

helt på eget initiativ har jeg satt opp en plan for året som gjør at vi meg god margin kommer i land med oppgavene..

Det finnes to andre "avdelinge" der det er to som har tilsvarende rolle på sin avdeling..- og i tillegg finnes det en annen som er så kallet koordinator / sjefens høyre hånd.. 

I dag satt vi å småskravlet mens vi så på planen min -og jeg sa: tror nok sjefen kommer til å føle seg ganske vel med å presentere årets produksjon :)

da kom det fra koordinator: ja ! Da vil sjefen til sjefen vikelig se hvor nyttig det har vært med å ha en koordinator ...

kjente jeg ble så paff..Alt jeg evnt gjør bra får hun kreditten for.. 

Anonymkode: 47d41...e44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo ikke nødvendigvis å stjele æren for noe, selv om du selv har laget planen så må jo planer faktisk følges opp også, og der kommer en koordinator inn. Så med mindre du har ansvar for det også, så er det jo en grei uttalelse så lenge hun ikke også presenterer planen som sin egen. 

Anonymkode: 6664e...94f

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo ikke nødvendigvis å stjele æren for noe, selv om du selv har laget planen så må jo planer faktisk følges opp også, og der kommer en koordinator inn. Så med mindre du har ansvar for det også, så er det jo en grei uttalelse så lenge hun ikke også presenterer planen som sin egen. 

Anonymkode: 6664e...94f

Litt sant det egentlig, men jeg forstår TS også.

Anonymkode: d2b39...60d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...