AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Jenta vår har ikke fått se noe særlig på TV ennå, men vi har en drømmehagen-DVD som hun liker veldig godt, som hun blant annet har fått se en del i bilen. Vi merker at hun roer seg veldig på kvelden når hun får se Drømmehagen en halvtimes tid. Tips til andre ting vi kan ta opp av programmer som passer i denne aldersgruppen? Gjerne av den pedagogiske/språklærende typen! Anonymkode: 0844b...9ec
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Barney! Usikker på om du finner med norsk oversettelse da, men jeg fulgte med på dette programmet da jeg var rundt 2-3 år og bodde i utlandet. Har fått veldig godt språkøre også. Anonymkode: 62c4d...4b9
EvaLena Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barney! Usikker på om du finner med norsk oversettelse da, men jeg fulgte med på dette programmet da jeg var rundt 2-3 år og bodde i utlandet. Har fått veldig godt språkøre også. Anonymkode: 62c4d...4b9 Det er sikkert lurt å la barnet se engelske program for å lære språket. Norsk får hun jo fra foreldrene 😊
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Drømmehagen er fint, ellers liker min 1,5 åring godt Lille Jack, Bing og Timmy-tid bl.a som går på Nrk Super:) og Fantorangen er populær, men da ser vi kun sangene via youtube. Vi har opptak på tv'en så vi setter på en halvtimes tid før legging vi også de dagene det passer:) Anonymkode: 6363d...06b
Amarone Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Min liker godt Poppeloppane som finnes på NRK Super, Fantorangen (dvs innslagene med selve Fantorangem mellom filmene) og sangen til Sauen Shaun - mor og far liker Sauen Shaun...
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Lille Jack og Poppeloppane er populære hos min halvannetåring. Broren likte Timmy Tid da han var på den alderen. Timmy og vennene hans er så søøøøte! Anonymkode: dc099...ed2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 2 åringen her liker Poppeloppane , Peppa gris , store maskiner og filmer om Carsten og Petra, diesny filmer som frost og to på rømmen.. Anonymkode: f9cbe...550 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 Poppeloppane, Bing, fantorangen, lille jack, men den absolutt største favoritten er og blir Mikke Mus klubbhus Anonymkode: 325de...c1d
Missy1 Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 Tutitu (på YouTube) er veldig fin serie for små barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå