Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #21 Skrevet 13. desember 2004 Å ja, sorry...leste kanskje ikke godt nok :oops: Litt for tidlig ennå...
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2004 #22 Skrevet 13. desember 2004 Å ja, sorry...leste kanskje ikke godt nok :oops: Litt for tidlig ennå... Uff,eller litt for seint for min del kan ein vel sei.. *leggetid*
Seterjenta Skrevet 27. januar 2005 #23 Skrevet 27. januar 2005 Nå har det endelig blitt hjemmeside på oss også! Ikke helt ferdig enda, men hvertfall oppe og går... Den som har lyst kan titte på http://www.seterholtet.com/bryllup.shtm
Bokalven Skrevet 27. januar 2005 #24 Skrevet 27. januar 2005 Jeg har faktisk startet på nytt på bryllupssiden vår, siden jeg ikke likte det gamle designet.
Olifant Skrevet 27. januar 2005 #25 Skrevet 27. januar 2005 Dette er den foreløbige listen vår over sidene vi skal ha med: Om oss Før og nå (bilder av oss bege som små og oppover) Forlovelsen Forberedelsene Bli-kjent-fest Vielsen Festen Søndags-brunch Området (litt om området, aktiviteter etc, for de som har lyst å være litt lenger) Gjesteliste (introduksjon av gjestene) Forlovere Toastmaster Brudepiker Familie (litt om våre respektive familier) Overnatting Transport RSVP Ønskeliste Gjestebok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå