Gå til innhold

Bryllupsheimeside

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som skal ha/har eiga bryllups-heimeside (som gjestene kan gå inn på), kva har de med på denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All praktisk informasjon,

Mailadresser, kontaktinfo til forloverne våre og til toadtmaster (og oss selvfølgelig)

Kart med opplysninger om kollektivtransport til kirke og selskapslokaler

Gjesteliste

Ønskeliste

Info om overnattingsmuligheter i nærheten.

Kan sende deg link til vår når jeg legger den ut ;) Må bare oppklare litt gjestelistetrøbbel først.

Skrevet
Her er vår.

Kanskje noen tips herfra?

Lykke til! :-)

lekker side :tommelsmil:

Skrevet

Kan sende deg link til vår når jeg legger den ut ;) Må bare oppklare litt gjestelistetrøbbel først.

Det høres bra ut!

Skrevet

Her er vår for den som vil dalle litt mer på hjemmesiden sin :sjarmor:

Lullu:Lykke til!!! :-)

Skrevet

Hvorfor skal man ha hjemmeside om bryllupet da? Skønner ærlig talt ikke helt vitsen jeg da, :-) men mulig jeg er rar!!!! Lykke til alle sammen hvertfall

Skrevet
Hvorfor skal man ha hjemmeside om bryllupet da? Skønner ærlig talt ikke helt vitsen jeg da' date=' :-) men mulig jeg er rar!!!! Lykke til alle sammen hvertfall[/quote']

Fordi man har lyst ;)

samtidig som det er en veldig fin måte å få gitt al praktisk informasjon på.

Gjest Aricept i.i.
Skrevet

Vi skal ha med Info om oss, om kirken, festlokale, hotell for overnattingsgjester, gjesteliste, ønskeliste.

Det er planen foreløpig i alle fall..

Synes det er en grei måte å få ut praktisk info på. Veibeskrivelse og ønskeliste er det vi hovedsakelig har den for.

Skrevet

Tips til dere som har bryllupsside: Ta med grundig veibeskrivelse, slik som Aricept skriver. Både til kirke og til feststedet. Ikke alle vet hvor alle kirker og festlokaler ligger, og visveg.no er ikke alltid like god på detaljer... Kom for sent til bryllupp en gang fordi vi bare ikke fant innkjøringen til kirken. :( Skriv også noe om parkering, hvis det er vanskelig. Vi skal ha vårt bryllup midt i Oslo sentrum, og det er greit for folk fra utenfor byen å vite at parkering er veldig vanskelig...

Catzy

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg må si det var fine hjemmesider her. Jeg skal lage hjemmeside og har stort sett alt klart, men jeg har IKKE peiling på hvordan man lager hjemmeside. Er det noen her ute som kan hjelpe meg? PLEASE!!!

Skrevet
Jeg må si det var fine hjemmesider her. Jeg skal lage hjemmeside og har stort sett alt klart, men jeg har IKKE peiling på hvordan man lager hjemmeside. Er det noen her ute som kan hjelpe meg? PLEASE!!!

Opprett profil på www.home.no, der kan du lage heimeside på ein enkel og grei måte. :) (og det står forklart trinn for trinn kva du skal gjere, så enkelt "at selv mor kan gjøre det"! :wink:

Skrevet
Ta en titt selv da vel!

Var den til meg?? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Den var til deg ja, :) .

Jeg lagde en hjemmeside for et halvt år siden og vel så det, og den ligger i signaturen under Hanne og Maarten. Husk at den ikke er oppdatert :oops: ...

Skrevet
Den var til deg ja,  :) .

Jeg lagde en hjemmeside for et halvt år siden og vel så det, og den ligger i signaturen under Hanne og Maarten.  Husk at den ikke er oppdatert  :oops: ...

??? Er ikkje heilt med no altså... Det var var da ikkje eg som spurte om korleis ein lagar heimeside, har heimeside sjølv eg no. Har forresten kikka på sida di før, fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...