Gå til innhold

Er det greit å kysse venner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en diskusjon gående med en venninne, håper noen her kan dele sine tanker om emnet.

Saken er den at hun mener det er helt greit å kysse venner, bare fordi man har lyst å kysse liksom. Trenger ikke være noe kjærlghet eller følelser, bare at man har lyst å kysse en eller annen.  
Jeg synes dette virker litt unaturlig, er ikke kyss (da snakker vi ikke om kyss på kinnet..) et uttrykk for kjærlighet ? Hadde iallefall aldri falt meg inn å bare plutselig kysse ei venninne eller kompis selv om det var en "romantisk" situasjon eller vi lå på sofaen og kosa  

Hva synes dere? 

Anonymkode: 5f8c5...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er litt spesielt å kysse venner ja :laugh: Hva skjedde med en klem?

Nei, er enig med deg. Faller ikke naturlig for meg heller.

Endret av Fireball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kysse venninner er greit, ikke kamerater.

Så, jeg er halvveis enig med venninna di.

Anonymkode: ff4b4...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , for meg er kyssing forbeholdt kjærester.

Jeg kysser ikke barna mine på munn, og ihvertfall ikke venner...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har minst ei venninne som kysser meg hver gang vi ser hverandre. Synes det er helt greit. Usikker på om typen hennes er enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei vet du hva.

Selv andre kulturer begrenser kyssing av andre til luftige smask i luften ved siden av kinn. Tungekyss (som jeg antar det snakkes om her) er forbeholdt kjæreste/elsker. Jeg kunne aldri behynt å kysse på venner bare fordi jeg ville kysse på noen. 

Anonymkode: fceaf...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kyssing har aldri betydd noe spesielt for meg, så ser ikke noe galt i å kysse venninner for gøy 

Anonymkode: 256fe...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å kysse venner synes jeg er litt rart om det er snakk om sånn dagligdags? Men kommer vel an på personligheten også. Har noen venner som uttrykker seg voldsomt med klemmer og kyss, og de har alltid vært sånn så tenker ikke over det. Hadde min introverte kompis eller venninne begynt med det så hadde det blitt noe annet:P Dog har jeg selv kysset med venner(gutter, kyssa ei jente og det var creepy!), rett og slett fordi vi hadde lyst. Og begge var single selvsagt. Er man i forhold er det forbeholdt på kinnet for min del.

Anonymkode: acb16...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å kline, men når jeg har type så gjør jeg det bare med han. Har jeg ikke type så kliner jeg gjerne for moro skyld. Det er jo digg :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er rart å kysse de jeg ikke er i et forhold med.

Men jeg har kost med ei venninne (er jente selv), men det var litt pussig. Rart hva folk kan finne på når en er singel...

Anonymkode: e9e48...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var singel, så var jeg og venninne veldig til å kysse og kline, særlig ute på byen! Men kunne også kysse når vi så hverandre osv. Nå har begge kjæreste og da er det merkelig nok mye mer unaturlig... Litt usikker på hvorfor, vil ikke si at det er utroskap akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...