Gjest Holititten Skrevet 24. april 2016 #41 Skrevet 24. april 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig uenig i at pudder ser mer naturlig ut enn en farget krem? Pudder syns fort dersom man tar litt for mye, fordi småhårene i ansiktet blir tydeligere, .f.eks. Ville gått for en BB-krem eller en fundation blandet med litt vanlig fuktighetskrem for ansiktet (som strengt tatt blir omtrent det samme som en BB-krem). Velg evt en et hakk mørkere enn huden din, bland med fiktighetskrem og smør på halsen også. Anonymkode: d2ce1...7a1 Da vil han jo bli jevnt mørk i ansiktet og i halsen, det ser i hvertfall unaturlig ut. Ansiktet trenger dimensjoner, det er derfor man bruker litt solpudder for å få farge tilbake i ansiktet etter man han jevnet ut hudtonen med foundation.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #42 Skrevet 24. april 2016 6 minutter siden, Holititten skrev: Du får kanskje jevnere hud og mer glød, men med mindre du ser ut som et skikkelig spøkelse synes jeg ikke det utgjør stor nok forskjell til å "hoppe oppover på skalaen"... Flere jenter som har sagt at jeg er veldig kjekk(ikke noe jeg sier for å skryte på meg). Så håper pudderet ihvertfall kan trekke meg litt opp. Anonymkode: c3e14...dc0
Gjest Holititten Skrevet 24. april 2016 #43 Skrevet 24. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Flere jenter som har sagt at jeg er veldig kjekk(ikke noe jeg sier for å skryte på meg). Så håper pudderet ihvertfall kan trekke meg litt opp. Anonymkode: c3e14...dc0 Du lever i en drømmeverden når det kommer til sminke, det er tydelig i hele tråden. Sminke kommer ikke til å fikse deg. Jenter som blir mye finere med sminke enn uten er de som bruker en god del, både til hud, lepper og øyne. Og det ser sjeldent naturlig ut. Og det er mye lavere terskel for at det ser unaturlig ut på gutter. Så hva er det egentlig du ønsker å oppnå?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #44 Skrevet 24. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere jenter som har sagt at jeg er veldig kjekk(ikke noe jeg sier for å skryte på meg). Så håper pudderet ihvertfall kan trekke meg litt opp. Anonymkode: c3e14...dc0 Hvorfor skal du trekkes opp fra "veldig kjekk" i det hele tatt? Veldig kjekk er bra, og burde holde i massevis. Med mindre du begynner med contouring, foundation og full pakke, kommer jo ikke litt pudder til å forandre utseendet ditt. Litt mer liv i ansiktet kan du få, men du hopper ikke flere hakk opp på skalaen akkurat. Anonymkode: 3e9e5...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #45 Skrevet 24. april 2016 4 timer siden, Holititten skrev: Da vil han jo bli jevnt mørk i ansiktet og i halsen, det ser i hvertfall unaturlig ut. Ansiktet trenger dimensjoner, det er derfor man bruker litt solpudder for å få farge tilbake i ansiktet etter man han jevnet ut hudtonen med foundation. Nei, fordi han skal jo verken gå for spesielt mørk krem eller en heldekkende - når kremen er forholdsvis transparent, så slipper man den masken man får av dekkende fundation. Jeg er absolutt enig i at skyggelegging og highlighting er enda finere for dybde og glød, men pudder syns på nært hold. Så det kommer ann på om man syns det er greit at folk kan se at man har sminke på eller ikke? Anonymkode: d2ce1...7a1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #46 Skrevet 28. april 2016 Et lite spm til: Når jeg tar sol, og da i 25 min så får jeg en bra farge faktisk. Du ser at jeg er "tan". Er det sånn at når man bruker solpudder, så blir man seende ut som man har tatt sol? Man får "tan"-farge? Anonymkode: c3e14...dc0
Gjest Holititten Skrevet 28. april 2016 #47 Skrevet 28. april 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et lite spm til: Når jeg tar sol, og da i 25 min så får jeg en bra farge faktisk. Du ser at jeg er "tan". Er det sånn at når man bruker solpudder, så blir man seende ut som man har tatt sol? Man får "tan"-farge? Anonymkode: c3e14...dc0 Ja, det er hele poenget med et solpudder. Er det ikke det du har spurt om i hele tråden?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #48 Skrevet 28. april 2016 16 minutter siden, Holititten skrev: Ja, det er hele poenget med et solpudder. Er det ikke det du har spurt om i hele tråden? Nei. Og beklager at jeg maser litt, men.. Så du vil si at solpudder gir mye mer farge enn en BB-krem? Kan solpudder måles med selvbruner kremer? Anonymkode: c3e14...dc0
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #49 Skrevet 28. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Og beklager at jeg maser litt, men.. Så du vil si at solpudder gir mye mer farge enn en BB-krem? Kan solpudder måles med selvbruner kremer? Anonymkode: c3e14...dc0 Å himmel og hav...! Gå for det naturlige. Det er veldig få jenter som liker gutter med sminke uansett. Da kommer de bare til å levog prate dritt om deg bak ryggen din. Anonymkode: 0784d...e55 3
Gjest Holititten Skrevet 28. april 2016 #50 Skrevet 28. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Og beklager at jeg maser litt, men.. Så du vil si at solpudder gir mye mer farge enn en BB-krem? Kan solpudder måles med selvbruner kremer? Anonymkode: c3e14...dc0 Litt? Dette har vi gått gjennom så mange ganger før, spesielt det med BB-cream vs solpudder.. Hvis du blar tilbake i tråden finner du det. Men jeg tar det igjen, en siste gang, og gir deg all informasjon om alle produktene du har nevnt i tråden, slik at du slipper å spørre enda en gang. Here we go: BB-cream: dekker over urenheter og jevner ut hudfargen. Skal matche hudfargen, ikke gjøre deg brunere. Forskjellen mellom BB-crem og foundation/brunkrem er at BBen har hudpleie i seg. Pudder brukes for å sette foundationen eller BB-creamen, slik at den holder seg hele dagen. Kan også brukes alene for lett dekkevne. Skal matche hudfargen, ikke gjøre deg brunere. Solpudder gjør deg et hakk eller to brunere, men skal ikke brukes i hele ansiktet. Skal legges på nesa, på toppen av pannen, tinningene, haka og kinnene, der solen naturlig treffer fordi det "stikker mer ut". Gir ingen dekkevne, kun farge. Vaskes av om kvelden som med all sminke. Selvbruner er krem man bruker for å bli brun, og holder i opptil en uke. Kan fort bli skjoldete, og lukter fælt. De fleste bruker ikke selvbruner i ansiktet, men sminker seg heller brunere for at ansiktet skal matche kroppen de har selvbruning på. Finnes egne selvbruningskremer for ansiktet, men som sagt, normalen er å ikke bruke selvbruner i ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #51 Skrevet 28. april 2016 1 time siden, Holititten skrev: Litt? Dette har vi gått gjennom så mange ganger før, spesielt det med BB-cream vs solpudder.. Hvis du blar tilbake i tråden finner du det. Men jeg tar det igjen, en siste gang, og gir deg all informasjon om alle produktene du har nevnt i tråden, slik at du slipper å spørre enda en gang. Here we go: BB-cream: dekker over urenheter og jevner ut hudfargen. Skal matche hudfargen, ikke gjøre deg brunere. Forskjellen mellom BB-crem og foundation/brunkrem er at BBen har hudpleie i seg. Pudder brukes for å sette foundationen eller BB-creamen, slik at den holder seg hele dagen. Kan også brukes alene for lett dekkevne. Skal matche hudfargen, ikke gjøre deg brunere. Solpudder gjør deg et hakk eller to brunere, men skal ikke brukes i hele ansiktet. Skal legges på nesa, på toppen av pannen, tinningene, haka og kinnene, der solen naturlig treffer fordi det "stikker mer ut". Gir ingen dekkevne, kun farge. Vaskes av om kvelden som med all sminke. Selvbruner er krem man bruker for å bli brun, og holder i opptil en uke. Kan fort bli skjoldete, og lukter fælt. De fleste bruker ikke selvbruner i ansiktet, men sminker seg heller brunere for at ansiktet skal matche kroppen de har selvbruning på. Finnes egne selvbruningskremer for ansiktet, men som sagt, normalen er å ikke bruke selvbruner i ansiktet. Ok, skal ikke mase mer. Men han her, https://www.google.no/search?q=ollie+locke&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjzwf_987HMAhXOOSwKHXGXDjoQ_AUIBygB#imgrc=ESV2G6fpHUncnM%3A synes jeg har veldig nice tan i ansiktet. Kan jeg få slik av solpudder? Eller trengs solarium? Anonymkode: c3e14...dc0
Gjest Holititten Skrevet 28. april 2016 #52 Skrevet 28. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, skal ikke mase mer. Men han her, https://www.google.no/search?q=ollie+locke&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjzwf_987HMAhXOOSwKHXGXDjoQ_AUIBygB#imgrc=ESV2G6fpHUncnM%3A synes jeg har veldig nice tan i ansiktet. Kan jeg få slik av solpudder? Eller trengs solarium? Anonymkode: c3e14...dc0 Det kommer helt an på utgangspunktet. Solpudder er ikke et magisk produkt som endrer alt. Nå har du spurt og spurt i en ukes tid, på tide å teste det ut. Det er eneste måten du får vite hvordan det funker for deg.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #53 Skrevet 28. april 2016 1 time siden, Holititten skrev: Det kommer helt an på utgangspunktet. Solpudder er ikke et magisk produkt som endrer alt. Nå har du spurt og spurt i en ukes tid, på tide å teste det ut. Det er eneste måten du får vite hvordan det funker for deg. Du skulle hatt medalje for tålmodigheten din. Anonymkode: 0784d...e55 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #54 Skrevet 28. april 2016 Sminke på gutter er homsete! Ferdig snakka Anonymkode: ba981...c5f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå