AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #21 Skrevet 22. april 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kremformet fargekrem? Har så uendelig lyst til å se hvordan du ser ut etter du har brukt bronzer, jeg har aldri sett en gutt se bra ut med bronzer. Det er en grunn til at alle anbefaler solpudder. Anonymkode: 3e9e5...dd4 Nei, men den kremen jeg linket til over, er ikke en vanlig bronzer. Er litt bronzer i den, som automatisk blir forvandlet til pudderaktig når du smører på ansiktet. Så derfor jeg syntes det så spennende ut. Men er det sånn å forstå at solpudder gir rikelig med farge i ansiktet? Isåfall hvor mye da? Anonymkode: c3e14...dc0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #22 Skrevet 22. april 2016 18 timer siden, Holititten skrev: Det er jo akkurat det et solpudder gjør... Kan ikke du bare gi deg og stole på de som faktisk har sminket seg hver dag i mangfoldige år? Ok da har jeg fort misforstått. Bruker du ofte solpudder? Hvordan forskjell vil du si det utgjør? Dekker det over f.eks kviser? Anonymkode: c3e14...dc0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #23 Skrevet 22. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok da har jeg fort misforstått. Bruker du ofte solpudder? Hvordan forskjell vil du si det utgjør? Dekker det over f.eks kviser? Anonymkode: c3e14...dc0 Kjøp concealer til å dekke kvisene. Pass på så den er i samme farge som ansiktshuden din bare, ellers vil det synes. Så kjøper du et av de mange solpudderne som har blitt linket til. Det er den klart beste løsningen på problemet ditt. Anonymkode: 3e9e5...dd4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #24 Skrevet 22. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp concealer til å dekke kvisene. Pass på så den er i samme farge som ansiktshuden din bare, ellers vil det synes. Så kjøper du et av de mange solpudderne som har blitt linket til. Det er den klart beste løsningen på problemet ditt. Anonymkode: 3e9e5...dd4 Haha, husk at jeg er gutt da. Så conclear er unødvendig, da jeg såvidt har kviser. Men det solpudderet, gir det bra farge? Siden jeg er først og fremst ute etter noe som kan påføre min hud litt farge/glans etc. Anonymkode: c3e14...dc0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #25 Skrevet 22. april 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, husk at jeg er gutt da. Så conclear er unødvendig, da jeg såvidt har kviser. Men det solpudderet, gir det bra farge? Siden jeg er først og fremst ute etter noe som kan påføre min hud litt farge/glans etc. Anonymkode: c3e14...dc0 Hvorfor spør du om det dekker kviser da? Hvis du vil ha noe som dekker må du bruke foundation eller concealer. Solpudder gir farge, det er hele poenget med solpudder. Hvor mye farge du får av det spørs på hvilken farge du kjøper og hvor mye du tar på. Bare husk at litt ofte holder rikelig, ellers ser det fort veldig unaturlig ut. Anonymkode: a2ea1...e44 2
Gjest Holititten Skrevet 22. april 2016 #26 Skrevet 22. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok da har jeg fort misforstått. Bruker du ofte solpudder? Hvordan forskjell vil du si det utgjør? Dekker det over f.eks kviser? Anonymkode: c3e14...dc0 Bruker solpudder hver eneste gang jeg sminker meg, da jeg trenger glød, farge og litt dimensjoner tilbake i ansiktet etter å ha brukt et dekkende pudder eller foundation. Solpudder dekker ikke kviser, men gir kun en solkysset farge til huden der du påfører. For meg som er ganske blek, gjør det stor forskjell. Jeg trenger det for å ikke se død ut, rett og slett. Hadde ikke klart meg uten. Er også det eneste sminkeproduktet jeg synes alle menn kan bruke uten at de ser sminket ut, og som mange nordmenn egentlig "trenger". Dette viser hvordan en fin glød med solpudder skal være: https://www.google.no/search?q=bronzer+effekt&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjjrPOe06LMAhVDkCwKHdMZCFAQ_AUIBygB&biw=1280&bih=626#tbm=isch&q=bronzer+vs+no+bronzer&imgrc=eaYezOotjRkBXM%3A Her kan du lese litt: http://www.klikk.no/mote/skjonnhet/article1544332.ece http://www.tv2.no/a/3733888
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #27 Skrevet 22. april 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spør du om det dekker kviser da? Hvis du vil ha noe som dekker må du bruke foundation eller concealer. Solpudder gir farge, det er hele poenget med solpudder. Hvor mye farge du får av det spørs på hvilken farge du kjøper og hvor mye du tar på. Bare husk at litt ofte holder rikelig, ellers ser det fort veldig unaturlig ut. Anonymkode: a2ea1...e44 Okei. :). Men dette solpudderet, er det sånn at gutter i 18-22 årsalderen bruker dette? Eller er det BARE jenter/damer som handler? Anonymkode: c3e14...dc0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #28 Skrevet 22. april 2016 40 minutter siden, Holititten skrev: Bruker solpudder hver eneste gang jeg sminker meg, da jeg trenger glød, farge og litt dimensjoner tilbake i ansiktet etter å ha brukt et dekkende pudder eller foundation. Solpudder dekker ikke kviser, men gir kun en solkysset farge til huden der du påfører. For meg som er ganske blek, gjør det stor forskjell. Jeg trenger det for å ikke se død ut, rett og slett. Hadde ikke klart meg uten. Er også det eneste sminkeproduktet jeg synes alle menn kan bruke uten at de ser sminket ut, og som mange nordmenn egentlig "trenger". Dette viser hvordan en fin glød med solpudder skal være: https://www.google.no/search?q=bronzer+effekt&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjjrPOe06LMAhVDkCwKHdMZCFAQ_AUIBygB&biw=1280&bih=626#tbm=isch&q=bronzer+vs+no+bronzer&imgrc=eaYezOotjRkBXM%3A Her kan du lese litt: http://www.klikk.no/mote/skjonnhet/article1544332.ece http://www.tv2.no/a/3733888 Aha okei supert. Vil du si at flere menn bruker solpudder også? Og kan jeg spørre hvilket pudder du anbefaler meg da? Anonymkode: c3e14...dc0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #29 Skrevet 22. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei. :). Men dette solpudderet, er det sånn at gutter i 18-22 årsalderen bruker dette? Eller er det BARE jenter/damer som handler? Anonymkode: c3e14...dc0 Nei, bare gutter 23-24 Alt solpudder passer da til gutter. Bare kjøp et av de du har blitt anbefalt, det går fint! Anonymkode: 3e9e5...dd4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #30 Skrevet 22. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei. :). Men dette solpudderet, er det sånn at gutter i 18-22 årsalderen bruker dette? Eller er det BARE jenter/damer som handler? Anonymkode: c3e14...dc0 Kjære vene... Du bør bli litt tryggere på din egen manndom og ikke være så bekymret for om noe er "gay" eller ikke. Generelt sett er det ikke så utbredt med menn som sminker seg, men det har blitt mer vanlig med tiden. Om du er redd for å skille deg ut og virke "gay" bør du jo ikke sminke deg i det hele tatt. Dersom du ønsker å sminke deg bør du jo velge det beste alternativet og ikke bry deg om hva andre gutter i den alderen gjør. Anonymkode: 7a7f5...d0c 3
Gjest Holititten Skrevet 22. april 2016 #31 Skrevet 22. april 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aha okei supert. Vil du si at flere menn bruker solpudder også? Og kan jeg spørre hvilket pudder du anbefaler meg da? Anonymkode: c3e14...dc0 Har aldri møtt noen menn som bruker solpudder personlig, nei. Men hadde ikke synes noe negativt om de om det var gjort naturlig og "usynlig". Selv bruker jeg Too Faced Chocolate Solei, men vet ikke hvor lett det er å få tak i. Bahama Mama anbefaler mange, men det vil ikke jeg, ser veldig fort skittent ut. Lumene har et fint er. Husk: matt (uten skimmer) og ikke for orange.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #32 Skrevet 23. april 2016 Den 19.4.2016 at 16.02, AnonymBruker skrev: Ja, men tilbyr pudder farge til ansiktet da? Fordi nå bruker jeg sånn BB-krem/CC og det er vel noe av det samme du får med pudder? Anonymkode: c3e14...dc0 Ja det finnes både puddere og bb creams som gir farge og glød til ansiktet Anonymkode: 430c1...ed2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #33 Skrevet 23. april 2016 Den 21.4.2016 at 22.08, Holititten skrev: Det er jo akkurat det et solpudder gjør... Kan ikke du bare gi deg og stole på de som faktisk har sminket seg hver dag i mangfoldige år? Jeg bruker en BB cream, men vil si at den ikke gir verken farge eller glød. Dette tror jeg gjelder samtlige BB-kremer. Pudder er sikkert noe annet. Anonymkode: c3e14...dc0
Gjest Holititten Skrevet 23. april 2016 #34 Skrevet 23. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker en BB cream, men vil si at den ikke gir verken farge eller glød. Dette tror jeg gjelder samtlige BB-kremer. Pudder er sikkert noe annet. Anonymkode: c3e14...dc0 BB-cream gir farge og svak dekkevne.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #35 Skrevet 23. april 2016 3 timer siden, Holititten skrev: BB-cream gir farge og svak dekkevne. Syns du det? Jeg bruker en BB fra Garnier, og syns egentlig ikke den utgjør noe som helst forskjell. Gir heller ikke farge, kanskje en minimal mengde, men det syns såvidt. Men syns faktisk at den dekker til litt ujevnheter. Anonymkode: c3e14...dc0
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #36 Skrevet 23. april 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns du det? Jeg bruker en BB fra Garnier, og syns egentlig ikke den utgjør noe som helst forskjell. Gir heller ikke farge, kanskje en minimal mengde, men det syns såvidt. Men syns faktisk at den dekker til litt ujevnheter. Anonymkode: c3e14...dc0 Det er jo farge på en BB-cream, hvis det ikke var pigmenter i den ville den ikke dekket noe, men det er jo meningen den skal matche hudfargen din. Solpudder og pudder er ikke det samme, et vanlig pudder skal være usynlig eller samme farge som huden/foundation, solpudderet er mørkere enn hudfargen din, sånn at du får litt brunfarge. Anonymkode: a2ea1...e44 1
Gjest Holititten Skrevet 24. april 2016 #37 Skrevet 24. april 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns du det? Jeg bruker en BB fra Garnier, og syns egentlig ikke den utgjør noe som helst forskjell. Gir heller ikke farge, kanskje en minimal mengde, men det syns såvidt. Men syns faktisk at den dekker til litt ujevnheter. Anonymkode: c3e14...dc0 Ja, jeg synes det, det er jo hele greia med BB. Om den ikke hadde hatt farge hadde det vært en fuktighetskrem basically. Synes du bør lese deg opp på HVA sminkeprodukter er til, for du er jo helt på jordet i hele denne tråden. Du synes også at den ikke utgjør noe forskjell, men dekker over urenheter? Det er jo en forskjell.. Poenget er at en BB cream ikke skal gjøre deg brunere, at all! Den skal ha identisk farge som huden din
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #38 Skrevet 24. april 2016 4 timer siden, Holititten skrev: Ja, jeg synes det, det er jo hele greia med BB. Om den ikke hadde hatt farge hadde det vært en fuktighetskrem basically. Synes du bør lese deg opp på HVA sminkeprodukter er til, for du er jo helt på jordet i hele denne tråden. Du synes også at den ikke utgjør noe forskjell, men dekker over urenheter? Det er jo en forskjell.. Poenget er at en BB cream ikke skal gjøre deg brunere, at all! Den skal ha identisk farge som huden din Okei, men skal prøve pudder anyway. Men vil du si at hvis jeg er en 8er på skalaen nå, så kan jeg bli 9-10 utseendemessig, om jeg bruker pudder? Fordi det kan gjøre ansiktet vakrere? Anonymkode: c3e14...dc0
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #39 Skrevet 24. april 2016 Jeg er veldig uenig i at pudder ser mer naturlig ut enn en farget krem? Pudder syns fort dersom man tar litt for mye, fordi småhårene i ansiktet blir tydeligere, .f.eks. Ville gått for en BB-krem eller en fundation blandet med litt vanlig fuktighetskrem for ansiktet (som strengt tatt blir omtrent det samme som en BB-krem). Velg evt en et hakk mørkere enn huden din, bland med fiktighetskrem og smør på halsen også. Anonymkode: d2ce1...7a1
Gjest Holititten Skrevet 24. april 2016 #40 Skrevet 24. april 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, men skal prøve pudder anyway. Men vil du si at hvis jeg er en 8er på skalaen nå, så kan jeg bli 9-10 utseendemessig, om jeg bruker pudder? Fordi det kan gjøre ansiktet vakrere? Anonymkode: c3e14...dc0 Du får kanskje jevnere hud og mer glød, men med mindre du ser ut som et skikkelig spøkelse synes jeg ikke det utgjør stor nok forskjell til å "hoppe oppover på skalaen"...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå