AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Hei! Er en gutt på 21, som har mistet litt farge i huden. Ikke blek, men litt hvitere enn vanlig, og da ser jeg at flere her i Oslo bruker pudder. Men jeg lurer på om det fins noe kremformet pudder, som gir ansiktet glød/shine og farge? http://eleven.no/collistar-ti-amo-italia-bronzing-cream-powder-spf-15-29386.html&gclid=CjwKEAjwubK4BRC1xczKrZyj3mkSJAC6ntgrTkKXMGt45aJHIhlzKmj5JttpSNg7UD-gY0OFkPM9JxoCInfw_wcB?gclid=CjwKEAjwubK4BRC1xczKrZyj3mkSJAC6ntgrTkKXMGt45aJHIhlzKmj5JttpSNg7UD-gY0OFkPM9JxoCInfw_wcB Synes denne kremen ser spennende ut, men har jo ikke testa den. Setter pris på om dere har noen tips til noen samme kremer. Igjen, takk. Anonymkode: c3e14...dc0 1
Gjest Holititten Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Ville anbefalt et matt (altså uten skimmer) solpudder. Det gir glød, og er lett å påføre uten at det ser sminket ut. En krem vil fort bli lettere å se, og man trenger og da flere produkter. Børst på pannen, nesetuppen, haka og litt i kinnene veldig lett for en litt mer sommerlig farge. Dra det litt nedover halsen om det trengs, slik at du ikke er blekere der.
Djungelvrål Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Gå for et vanlig pudder, et som er litt mørkere enn din hudtone. Børst under kinnben, på neseryggen, langs kjeven og øverst i pannen. + tinninger. Ser mye mer naturlig ut enn vanlig solpudder som ofte har en orange undertone. F.eks dette i cinnamon. http://eleven.no/loreal-paris-true-match-the-powder-20504.html#28301
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Den 14.4.2016 at 23.24, Holititten skrev: Ville anbefalt et matt (altså uten skimmer) solpudder. Det gir glød, og er lett å påføre uten at det ser sminket ut. En krem vil fort bli lettere å se, og man trenger og da flere produkter. Børst på pannen, nesetuppen, haka og litt i kinnene veldig lett for en litt mer sommerlig farge. Dra det litt nedover halsen om det trengs, slik at du ikke er blekere der. Jeg er herre da. Så er vel liten femi å bruke slik solpudder, eller..? Anonymkode: c3e14...dc0
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Den 16.4.2016 at 22.21, DreamOn skrev: Gå for et vanlig pudder, et som er litt mørkere enn din hudtone. Børst under kinnben, på neseryggen, langs kjeven og øverst i pannen. + tinninger. Ser mye mer naturlig ut enn vanlig solpudder som ofte har en orange undertone. F.eks dette i cinnamon. http://eleven.no/loreal-paris-true-match-the-powder-20504.html#28301 Det synes jeg er litt gay. Å bruke sånn pudder du skal børste. Da tar jeg heller krem, og den kremen jeg linket over. Har du noen formeninger om den? Anonymkode: c3e14...dc0
Gjest Holititten Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det synes jeg er litt gay. Å bruke sånn pudder du skal børste. Da tar jeg heller krem, og den kremen jeg linket over. Har du noen formeninger om den? Anonymkode: c3e14...dc0 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er herre da. Så er vel liten femi å bruke slik solpudder, eller..? Anonymkode: c3e14...dc0 Er jo mer femi med brunkrem... Og blir fort veldig mye styggere, spesielt når du ikke har noe erfaring med sminke fra før. Men gjør som du vil, og legg gjerne ut bilde av resultatet. Men jeg ville aldri ha anbefalt deg det i hvertfall, synes du skal gå for pudder. Mange gutter i Oslo bruker det, og ikke bare de som er "gay".
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 2 minutter siden, Holititten skrev: Er jo mer femi med brunkrem... Og blir fort veldig mye styggere, spesielt når du ikke har noe erfaring med sminke fra før. Men gjør som du vil, og legg gjerne ut bilde av resultatet. Men jeg ville aldri ha anbefalt deg det i hvertfall, synes du skal gå for pudder. Mange gutter i Oslo bruker det, og ikke bare de som er "gay". Bor ikke i Oslo selv, men hørt det. Stemmer det at mange bruker det? Er vel ikke "mange"? Kanskje et par Anonymkode: c3e14...dc0
dillyduzit Skrevet 18. april 2016 #8 Skrevet 18. april 2016 Du er redd for å virke femi, men du vurderer å kjøpe et krempudder for å få glød? Sorry, men det henger ikke på greip hos meg. Vil du ha et naturlig resultat går du for pudder, som solpudder. Too faced milk chocolate soleil, bahama mama bronzer eller loreal true face i cinnamon. Vil du virke enda mer femi har Chanel en chanel soleil de tan som er drøy i bruk og mer i kremet konsistens. Også slutter vi med den derre "det virker litt gay" - du er ikke homofil, du er hetro. Homofil er når man tiltrekkes menn. Takk, det var alt fra meg. 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #9 Skrevet 18. april 2016 15 minutter siden, dillyduzit skrev: Du er redd for å virke femi, men du vurderer å kjøpe et krempudder for å få glød? Sorry, men det henger ikke på greip hos meg. Vil du ha et naturlig resultat går du for pudder, som solpudder. Too faced milk chocolate soleil, bahama mama bronzer eller loreal true face i cinnamon. Vil du virke enda mer femi har Chanel en chanel soleil de tan som er drøy i bruk og mer i kremet konsistens. Også slutter vi med den derre "det virker litt gay" - du er ikke homofil, du er hetro. Homofil er når man tiltrekkes menn. Takk, det var alt fra meg. Okei. Men den solpudderen. Hvordan resultat gir den? Som en BB-krem? Anonymkode: c3e14...dc0
ops2 Skrevet 18. april 2016 #10 Skrevet 18. april 2016 Ville vel anbefalt deg litt forsiktig solarium. Ellers er det masse sminkevideoer for menn. Men sjekk deg i dagslys! Det er så lett å legge på litt for mye.....
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #11 Skrevet 18. april 2016 6 minutter siden, ops2 skrev: Ville vel anbefalt deg litt forsiktig solarium. Ellers er det masse sminkevideoer for menn. Men sjekk deg i dagslys! Det er så lett å legge på litt for mye..... Haha, og samtlige av de herrene som legger ut slike videoer på YouTube er homser. Anonymkode: c3e14...dc0
dillyduzit Skrevet 18. april 2016 #12 Skrevet 18. april 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei. Men den solpudderen. Hvordan resultat gir den? Som en BB-krem? Anonymkode: c3e14...dc0 Chanel sin gir et fint resultat og er utrolig drøy i bruk (og dyr). Bruk en stor kost og påfør som alle de andre har skrevet, neseryggen, panne, tinninger og kinn. Der solen automatisk treffer dine "trekk" Bahama og Too faced er i pudder, drøye, og matte. Stor fluffy kost, påfør som før. Det som er greit er å se på mennene på youtube om hvordan det skal gjøres. Homofil, ja, men Wayne Gross kan du sjekke ut. Han kommer med kjekke triks som alle kan få nytte av. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #13 Skrevet 18. april 2016 Enda mer femi og synlig og fake med krem enn pudder. Påfører du pudderet jevnt og passer på å blåse på børsten før du legger den på huden så ser det naturlig og fint ut! En krem vil bare enten gjøre huden veldig blank og fake eller maskete og død Anonymkode: 430c1...ed2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #14 Skrevet 18. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det synes jeg er litt gay. Å bruke sånn pudder du skal børste. Da tar jeg heller krem, og den kremen jeg linket over. Har du noen formeninger om den? Anonymkode: c3e14...dc0 Du ønsker å bruke kremformet pudder til ansiktet ditt, men du synes det er "litt gay" å bruke pudder med børste? Dette er fullstendig irrasjonelt. Jeg ser ikke den store forskjellen, men gjerne opplys meg om hvorfor du mener det ene er "litt gay" og det andre uproblematisk. Anonymkode: 7a7f5...d0c 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #15 Skrevet 19. april 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Enda mer femi og synlig og fake med krem enn pudder. Påfører du pudderet jevnt og passer på å blåse på børsten før du legger den på huden så ser det naturlig og fint ut! En krem vil bare enten gjøre huden veldig blank og fake eller maskete og død Anonymkode: 430c1...ed2 Ja, men tilbyr pudder farge til ansiktet da? Fordi nå bruker jeg sånn BB-krem/CC og det er vel noe av det samme du får med pudder? Anonymkode: c3e14...dc0
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #16 Skrevet 19. april 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du ønsker å bruke kremformet pudder til ansiktet ditt, men du synes det er "litt gay" å bruke pudder med børste? Dette er fullstendig irrasjonelt. Jeg ser ikke den store forskjellen, men gjerne opplys meg om hvorfor du mener det ene er "litt gay" og det andre uproblematisk. Anonymkode: 7a7f5...d0c Ja ønsker, men det fins ikke. Ser du på den kremen jeg linker til i hovedinnlegget er det mer enn bronzer-pudder. Syns bare ikke å børste ansiktet med pudder på herrer ser så bra ut. Vil du si at det er mange som bruker det? Anonymkode: c3e14...dc0
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #17 Skrevet 19. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja ønsker, men det fins ikke. Ser du på den kremen jeg linker til i hovedinnlegget er det mer enn bronzer-pudder. Syns bare ikke å børste ansiktet med pudder på herrer ser så bra ut. Vil du si at det er mange som bruker det? Anonymkode: c3e14...dc0 De færreste bruker en krem-til-pudder formel, da det ofte tørker ut huden. Dessuten trenger man ofte pudder i tillegg, ettersom de færreste av disse produktene er noe særlig. Merket du har linket til, er et ukjent merke i Norge, og jeg har funnet svært lite informasjon om produktet, på noen som helst språk. Som alle andre sier, ikke kjøp det, går for solpudder. Hvorfor er du så fast bestemt på akkurat dette når bokstavelig talt alle sier du bør unngå det, og bruke solpudder i stedet? Anonymkode: 3173f...3c5 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #18 Skrevet 21. april 2016 Den 19.4.2016 at 16.13, AnonymBruker skrev: De færreste bruker en krem-til-pudder formel, da det ofte tørker ut huden. Dessuten trenger man ofte pudder i tillegg, ettersom de færreste av disse produktene er noe særlig. Merket du har linket til, er et ukjent merke i Norge, og jeg har funnet svært lite informasjon om produktet, på noen som helst språk. Som alle andre sier, ikke kjøp det, går for solpudder. Hvorfor er du så fast bestemt på akkurat dette når bokstavelig talt alle sier du bør unngå det, og bruke solpudder i stedet? Anonymkode: 3173f...3c5 Fordi pudder er pudder. Og jeg formulerte meg feil, mente ikke "kremformet pudder", bare "kremformet fargekrem", som f.eks bronzer. Dessuten gir vel ikke solpudder ansiktet tan farge? Anonymkode: c3e14...dc0
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #19 Skrevet 21. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi pudder er pudder. Og jeg formulerte meg feil, mente ikke "kremformet pudder", bare "kremformet fargekrem", som f.eks bronzer. Dessuten gir vel ikke solpudder ansiktet tan farge? Anonymkode: c3e14...dc0 Kremformet fargekrem? Har så uendelig lyst til å se hvordan du ser ut etter du har brukt bronzer, jeg har aldri sett en gutt se bra ut med bronzer. Det er en grunn til at alle anbefaler solpudder. Anonymkode: 3e9e5...dd4
Gjest Holititten Skrevet 21. april 2016 #20 Skrevet 21. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi pudder er pudder. Og jeg formulerte meg feil, mente ikke "kremformet pudder", bare "kremformet fargekrem", som f.eks bronzer. Dessuten gir vel ikke solpudder ansiktet tan farge? Anonymkode: c3e14...dc0 Det er jo akkurat det et solpudder gjør... Kan ikke du bare gi deg og stole på de som faktisk har sminket seg hver dag i mangfoldige år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå