Gå til innhold

Avvist på Tinder (superlike), begynt å følge på Instagram.. Stalker much?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg sendte (for første gang) en superlike til en gutt på Tinder for en uke siden. Han har ikke likt meg tilbake! Buhu :-( Men han skrev instagram brukernavnet sitt på tinder profilen.. Profilen var privat, så jeg sendte en følge forespørsel... (Stalker much!?!) Ut fra bildene på både Tinder og ikke minst Instagram virker han som en kjempe bra fyr (!) og jeg vil gjerne bli bedre kjent med han.. :'-/ 

Hva kan jeg gjøre?? Jeg har ikke lyst til å gi opp! 

Setter pris på alle gode forslag.. :-)

Anonymkode: 06621...a24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt off topic, men hva var det bildene som gjorde at du likte han så godt?

Anonymkode: 71526...6de

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å innse at alle har ulike smak og ønsker, og denne gangen oppfylte ikke du kriteriene. Synes det er unødvendig at du skal forfølge han på nett. Han har allerede vist at han ikke er interessert ved å ikke like deg tilbake.

Anonymkode: 2ffea...bdd

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å innse at alle har ulike smak og ønsker, og denne gangen oppfylte ikke du kriteriene. Synes det er unødvendig at du skal forfølge han på nett. Han har allerede vist at han ikke er interessert ved å ikke like deg tilbake.

Joda, men det går faktisk an å vurdere en person to ganger. På Tinder hender det at man feilvurderer litt, og det er en ganske overfladisk og lite seriøst nettside. Slutt å vær så negativ.

Anonymkode: 2053b...cf2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men det går faktisk an å vurdere en person to ganger. På Tinder hender det at man feilvurderer litt, og det er en ganske overfladisk og lite seriøst nettside. Slutt å vær så negativ.

Er du overvektig?

Anonymkode: 82529...ad2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du at dere passer sammen, da? 

Anonymkode: a2212...9b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok sett på deg som en stalker i dette tilfellet.

Anonymkode: f6361...3d5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare pinlig oppførsel av deg, ts. Kjenner jeg blir skikkelig flau på dine vegne. 

Anonymkode: 54ebe...c70

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Den 4/12/2016 at 16.14, AnonymBruker skrev:

Er du overvektig?

Anonymkode: 82529...ad2

Nei, ikke overvektig og har aldri vært det heller ;)

AnonymBruker
Skrevet

Han har privat konto men lot deg følge han? Han har ikke direkte avist deg da.Men det behøver ikke bety noe heller. Spørs hvor mange følgere han har og hvor mange han følger selv. Og om han velger å følge tilbake. Men noen følger hvem som helst og tillater alle å følge. Da ville jeg bare likt noen bilder og gitt det noe tid. Noen nøytrale kommentarer etterhvert, og kanskje en DM om det viser seg at dere har noe felles feks. Men ta det kuli.

Anonymkode: 4c615...e8b

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har privat konto men lot deg følge han? Han har ikke direkte avist deg da.Men det behøver ikke bety noe heller. Spørs hvor mange følgere han har og hvor mange han følger selv. Og om han velger å følge tilbake. Men noen følger hvem som helst og tillater alle å følge. Da ville jeg bare likt noen bilder og gitt det noe tid. Noen nøytrale kommentarer etterhvert, og kanskje en DM om det viser seg at dere har noe felles feks. Men ta det kuli.

Det er jo en grunn til at han har instagramkontoen sin på tinderprofilen hans. 

Jeg ville definitivt latt være å like bilder eller kommentere. 

Anonymkode: cf60a...cd6

AnonymBruker
Skrevet

En gang var jeg på speed-date, og ville bare treffe 1 gutt igjen. Han ville ikke treffe meg, vi fikk ingen match, så fikk ikke nummeret hans.

Jeg fant ham på facebook gjennom hans aktiviteter og fornavn som jeg visste om. Og sendte ham en melding og spurte om han ville treffes likevel. Ifølge dere hadde vel dette vært creepy.

Men, han ville gjerne treffes.
Han tok meg med på en kul date og lærte meg en ny sport.
Jeg fant ut etter 3-4 dates at jeg ikke likte ham likevel, da hadde han falt for meg, og begynte å mase om at jeg skulle komme på middag, treffe vennene hans, gi ham en sjanse, os.v.

Så altså, det går an å falle for en person som gjør en liten innsats, selv om det er gjennom sosiale medier...

Anonymkode: f6a23...df6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en grunn til at han har instagramkontoen sin på tinderprofilen hans. 

Jeg ville definitivt latt være å like bilder eller kommentere. 

Anonymkode: cf60a...cd6

Hvordan det? Jeg har ikke tinder så forstår ikke hva du mener.

Skrevet

Folk idag altså. Dere er jo talentløse på å skape sosiale relasjoner. So what om man er litt 'på'? Norske jenter er av den  oppfatning at kjærlighet kommer rekende på ei fjøl. All innsats er turn off. Maken til desillusjonerte høner. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Arcturus skrev:

Folk idag altså. Dere er jo talentløse på å skape sosiale relasjoner. So what om man er litt 'på'? Norske jenter er av den  oppfatning at kjærlighet kommer rekende på ei fjøl. All innsats er turn off. Maken til desillusjonerte høner. 

Er så glad du skrev dette egentlig! 

Ikke ts.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 12. april 2016 at 16.29, AnonymBruker skrev:

Dette er bare pinlig oppførsel av deg, ts. Kjenner jeg blir skikkelig flau på dine vegne. 

Anonymkode: 54ebe...c70

Blir litt flau over meg selv også.. Men det er jo derfor jeg forhører meg her inne før jeg gjør noe..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, men han har over 1500 følgere og følger kun 150, så jeg vet ikke helt jeg...?

AnonymBruker
Skrevet
Den 12. april 2016 at 15.34, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du mener, men Tinder er en ganske overfladisk app.. Man baserer ALT på utseende.. Jeg har ved flere anledninger sveipet feil vei; nei når jeg egentlig mente ja og motsatt, eller bare sveipet nei uten å tenke meg om og angret meg etterpå.. Man kan heller ikke se hvor lenge siden det er personen har vært aktiv på Tinder, så for alt jeg vet har han ikke sett superliken min...

Hva skader egentlig en melding på Instagram? Hva har jeg egentlig å tape på det? Er det ikke et ordtak som sier "Det er bedre å angre det man har gjort, enn å angre det som aldri ble gjort"..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Arcturus skrev:

Men er jo en smule annerledes når man allerede har blitt avvist. 

Anonymkode: 3d60e...539

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Arcturus skrev:

Nei, dette gjelder ikke alle oss kvinner. Men vi må nok bare belage oss på at noen er sånn, både av kvinner og menn. De som sier at dette ikke er OK for dem, snakker ikke for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...