Lyckeliten Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 (endret) Trenger ny bilstol til 2-åringen. Får levert en Nissan Leaf på fredag, så vil veldig gjerne ha et som passer i den. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe Maxi-Cosi Mobi SPS (9-25kg), men leste andre tråder hvor det stod at det tok veldig mye plass. Er det noen som har tips til barnesete i Nissan Leaf? Endret 12. april 2016 av Lyckeliten Feil i tekst
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Vi har Britax Dualfix i vår Leaf, og det fungerer supert! Om det er et sete som funker opp til fire år er jeg dog litt usikker på. Kommer jo an på om barnet ditt er liten/stor for alderen kanskje. Det er uansett ganske god plass i Leafen, om man ikke setter barnesetet bak det forsetet der den lengste personen i familien pleier å sitte. Anonymkode: ef0c6...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Britax MaxWay tar ikke så mye plass. 9-26 kg. Anonymkode: da12c...848 2
Amys Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Vi har Besafe izi, det er relativt stort og bredt, men det er fortsatt ok med plass i forsetet til meg på 170. Men man kommer høyt opp i bilen, så veldig store barn kan få problemer med å få plass (har hatt en treåring som har stanget hodet i taket i det setet). Sønnen min er liten for alderen, så for han er det bare fint å komme høyt opp Når det er sagt vil jeg anbefale et mindre sete, vårt er noe herk å få plass til i andre små biler, og det er tungt å flytte på. 1
Lyckeliten Skrevet 14. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2016 Tusen takk for svar! Bilen ble levert i går og så jo at det var veldig stor plass, så da skal jeg nok finne noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå