Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter litt med huden min, og vil jobbe for en feilfri hud. Både sånn at sminken blir finere, og at jeg kan være smashing selv uten sminke.

Har ingen problemhud, men har en del urenheter som vises veldig når jeg er blek (som dessverre er litt for ofte for tiden).

Jeg har ingen glød, den er gusten og har en del rødheter. Har nå to kvisearr, men de forsvinner som regel to mnd etter kvisa er borte (så nå er det kanskje en måned igjen).

Har ingen store poreproblemer.

Vet ikke hvilken hudtype jeg har. Har prøvd å ta litt tester på nett, men treffer forskjellig hele tiden.

Så her er mine hudspørsmål:

- Er det noen steder man kan få tatt en hudanalyse til en ok pris?

- Ditt beste hudhelsetips (sett bort fra det selvfølgelige som å rense godt ol.)

- Finnes det et bra kosttilskudd for huden (á la sånn som finnes for hår og negler)? I så fall, hva?

- Eksisterer det et produkt eller en behandling som virkelig kan dyprense huden, sånn at jeg får ut mye av dritten som skjuler seg under overflaten?

Har begynt med Omega 3, er alltid flink til å rense huden og bruker alltid hudkrem under sminke. Siden jeg ikke vet min hudtype varierer jeg med kremer for å finne den jeg liker best. Går vanligvis for fete kremer siden sminken blir så fin over det, men nå bruker jeg en krem for sensitiv hud.

Anonymkode: 7685e...3d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som kan noe om hudpleie her inne? :S :S 

Skrevet

Spør på apoteket?

AnonymBruker
Skrevet

Meld deg inn i Facebookgruppa koko koreansk kosmetikk :) har nettopp meldt meg inn og kjøpt produkter selv, så har ikke prøvd noe. Men det er mange som har mye kunnskap der inne :)

Anonymkode: 3754a...48b

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meld deg inn i Facebookgruppa koko koreansk kosmetikk :) har nettopp meldt meg inn og kjøpt produkter selv, så har ikke prøvd noe. Men det er mange som har mye kunnskap der inne :)

Anonymkode: 3754a...48b

Er den like nazi som den andre KK-gruppa? Trives ikke helt der inne :P

AnonymBruker
Skrevet

Rosevann skal fungere utmerket mot rødheter, har selv tenkt å prøve dette :D Her hvor jeg bor selger de rosevann på asiatiske dagligvarer. 

Det er mange oljer som skal være utmerket for huden, den første jeg kommer på er mandelolje. http://www.stylecraze.com/articles/benefits-of-almond-oil-for-skin-hair-and-health/

På letsdeal pleier de ofte å ha billige hudbehandlinger.

http://www.vita.no/helsekost/hud-har

Anonymkode: b6046...9b7

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Kragebein, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...