Langstrømpe Skrevet 17. juli 2002 #1 Del Skrevet 17. juli 2002 Er det noen som har gode oppskrifter på smoothies? Jeg pleier å blande jordbær og naturell-yoghurt, men det må da finnes mange andre måter å lage god smoothies på??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #2 Del Skrevet 17. juli 2002 Hvis du kjøper en sånn halvliter vaniljeyoghurt står det oppskrift bak på den. Jeg pleier å ta en slik yoghurt, banan og en eller flere sorter frosne bær. Har blanda jordbær og blåbær, brukt bringebær og bjørnebær. Det er kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #3 Del Skrevet 17. juli 2002 hei! Smoothies er GODT da :blunke: Men jeg synes ofte det blir veldig mektig med yoghurth i jeg så jeg bruker som oftest cultura... Nå i sommervarmen syns jeg faktisk det blir i mektigste laget oxo da er denne smoothien helt ypperlig... Bland frosne jordbær med litt appelsinjuice og saften fra en boks ananas (eller ferdig ananasjuice :blunke: ) ? litt sukker.. Mix alt i en blender.. ENJOY.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clara Skrevet 17. juli 2002 #4 Del Skrevet 17. juli 2002 Hei Langstrømpe! Her finner du 66 forskjellige smoothies: http://www.recipesource.com/side-dishes/be...s/indexall.html Lykke til! Det vanskelige er å velge. Clara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 17. juli 2002 #5 Del Skrevet 17. juli 2002 mmmm..... høres deilig ut Gjett om jeg skal lage meg smoothies!!! Thank you Clara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langstrømpe Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 22. juli 2002 Tusen takk for tips!!! Har laget masse smoothies de siste dagene, og det er jo bare supergodt! -Langstrømpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå