Langstrømpe Skrevet 17. juli 2002 #1 Skrevet 17. juli 2002 Er det noen som har gode oppskrifter på smoothies? Jeg pleier å blande jordbær og naturell-yoghurt, men det må da finnes mange andre måter å lage god smoothies på???
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #2 Skrevet 17. juli 2002 Hvis du kjøper en sånn halvliter vaniljeyoghurt står det oppskrift bak på den. Jeg pleier å ta en slik yoghurt, banan og en eller flere sorter frosne bær. Har blanda jordbær og blåbær, brukt bringebær og bjørnebær. Det er kjempegodt.
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #3 Skrevet 17. juli 2002 hei! Smoothies er GODT da :blunke: Men jeg synes ofte det blir veldig mektig med yoghurth i jeg så jeg bruker som oftest cultura... Nå i sommervarmen syns jeg faktisk det blir i mektigste laget oxo da er denne smoothien helt ypperlig... Bland frosne jordbær med litt appelsinjuice og saften fra en boks ananas (eller ferdig ananasjuice :blunke: ) ? litt sukker.. Mix alt i en blender.. ENJOY..
clara Skrevet 17. juli 2002 #4 Skrevet 17. juli 2002 Hei Langstrømpe! Her finner du 66 forskjellige smoothies: http://www.recipesource.com/side-dishes/be...s/indexall.html Lykke til! Det vanskelige er å velge. Clara
Gjest eminel Skrevet 17. juli 2002 #5 Skrevet 17. juli 2002 mmmm..... høres deilig ut Gjett om jeg skal lage meg smoothies!!! Thank you Clara
Langstrømpe Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2002 Tusen takk for tips!!! Har laget masse smoothies de siste dagene, og det er jo bare supergodt! -Langstrømpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå