AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Del Skrevet 12. april 2016 Det slår aldri feil! Hver eneste, HVER ENESTE gang en venninne og jeg har vært sammen eller hatt en lengre samtale sammen går hun på nettforum og finner noe å kritisere ved meg! Hun har en bruker på et annet forum og en lett gjenkjennelig skrivestil. Det har nå gått så langt at jeg begynner å få dårlig selvtillit og faktisk gruer meg til å treffe henne eller samtale med henne fordi jeg vet hva som skjer etterpå. Det kan være alt mulig hun kritiserer om meg, og for meg føles dette veldig ille da vennskap er noe jeg setter høyt og jeg selv ikke holder på sånn. Jeg blir direkte lei meg av dette. Hun sliter psykisk så jeg har sett litt gjennom fingrene på det, men nå orker jeg faktisk ikke mer! Det er så synd fordi jeg er veldig glad i henne og koser meg virkelig når vi møttes eller snakkes, men jeg takler ikke denne negativiteten i etterkant lengre! Hvorfor har hun dette behovet? Det er heller ikke bare meg hun snakker om, jeg har observert at det gjelder de aller fleste rundt henne som hun har et nært forhold til. Hva gjør jeg? Anonymkode: 04a3d...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angie88 Skrevet 12. april 2016 #2 Del Skrevet 12. april 2016 Men er hun en vennine da?? eller er hun bare en som får luftet tankene sine og dine og har noen å prate om? Der hadde jeg sagt i fra. vettu hva. Det er jo ikke greit. si det som det er sier no jeg. men det her finner du best ut av selv. Hvor sterkt vill du ha denne kvinnen som en vennine? er hun en vennine? tenk over HVA hun sier om deg. Ta det opp og si det til henne hvis du ikke orker mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #3 Del Skrevet 12. april 2016 1 minutt siden, angie88 skrev: Men er hun en vennine da?? eller er hun bare en som får luftet tankene sine og dine og har noen å prate om? Der hadde jeg sagt i fra. vettu hva. Det er jo ikke greit. si det som det er sier no jeg. men det her finner du best ut av selv. Hvor sterkt vill du ha denne kvinnen som en vennine? er hun en vennine? tenk over HVA hun sier om deg. Ta det opp og si det til henne hvis du ikke orker mer. Det er ikke et spørsmål om det er henne. Hun har kritisert væremåten min, personligheten min, hvis jeg snakker mye eller hvis jeg snakker lite, hvis jeg deler personlige ting, hvis jeg ikke deler personlige ting. Måten jeg er mot andre mennesker på, pluss masse annet jeg ikke kommer på i farten. Ting som er meg, ting jeg liker ved meg selv. Jeg har prøvd å si i fra på nett, da blir det som regel stille en stund om meg, men hun kritiserer da andre i stedet som feks kjæresten eller en annen venn. Det er nesten som om hun har et tvangsmessig behov for å kritisere andre. Jeg skjønner det ikke, men forstår at det kan ikke fortsette slik for min egen helse sin del. Anonymkode: 04a3d...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #4 Del Skrevet 12. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke et spørsmål om det er henne. Hun har kritisert væremåten min, personligheten min, hvis jeg snakker mye eller hvis jeg snakker lite, hvis jeg deler personlige ting, hvis jeg ikke deler personlige ting. Måten jeg er mot andre mennesker på, pluss masse annet jeg ikke kommer på i farten. Ting som er meg, ting jeg liker ved meg selv. Jeg har prøvd å si i fra på nett, da blir det som regel stille en stund om meg, men hun kritiserer da andre i stedet som feks kjæresten eller en annen venn. Det er nesten som om hun har et tvangsmessig behov for å kritisere andre. Jeg skjønner det ikke, men forstår at det kan ikke fortsette slik for min egen helse sin del. Anonymkode: 04a3d...dfa Alt dette tas hele tiden opp anonymt på nettforum, og handler om akkurat deg? Og du ser det på skrivestilen at det er din venninne? Beklager, men dette høres ut som ren paranoia... Anonymkode: 52941...94e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #5 Del Skrevet 12. april 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt dette tas hele tiden opp anonymt på nettforum, og handler om akkurat deg? Og du ser det på skrivestilen at det er din venninne? Beklager, men dette høres ut som ren paranoia... Anonymkode: 52941...94e Hva med å lese innlegget, nei ikke hele tiden, etter hver gang vi møttes eller snakkes. Har jeg skrevet at hun skriver anonymt? Jeg kjenner uansett skrivesstilen hennes veldig godt ja, da vi har skrevet mange tusen meldinger med hverandre. Bedre å komme med råd, men hvis ikke du har noe konstruktivt å komme med kan du være stille. Anonymkode: 04a3d...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #6 Del Skrevet 12. april 2016 Høres egentlig ikke ut som noen "venninne" i mine øyne. I alle fall ikke noen særlig god venninne. Dump henne, sier nå jeg! Anonymkode: 13625...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #7 Del Skrevet 12. april 2016 Si det til henne ! Kanskje hun tror hun er helt anonym og ikke skader noen for iiiingen vet hvem hun er. Men i tillegg vill jeg vært skeptisk til å holde på en venninne i grunn som slang drit om meg på fast basis.. Anonymkode: 41dda...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. april 2016 #8 Del Skrevet 12. april 2016 Gjør hun dette hver gang så er hun en fryktelig dårlig venninne. Jeg hadde ikke funnet meg i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #9 Del Skrevet 12. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det slår aldri feil! Hver eneste, HVER ENESTE gang en venninne og jeg har vært sammen eller hatt en lengre samtale sammen går hun på nettforum og finner noe å kritisere ved meg! Hun har en bruker på et annet forum og en lett gjenkjennelig skrivestil. Det har nå gått så langt at jeg begynner å få dårlig selvtillit og faktisk gruer meg til å treffe henne eller samtale med henne fordi jeg vet hva som skjer etterpå. Det kan være alt mulig hun kritiserer om meg, og for meg føles dette veldig ille da vennskap er noe jeg setter høyt og jeg selv ikke holder på sånn. Jeg blir direkte lei meg av dette. Hun sliter psykisk så jeg har sett litt gjennom fingrene på det, men nå orker jeg faktisk ikke mer! Det er så synd fordi jeg er veldig glad i henne og koser meg virkelig når vi møttes eller snakkes, men jeg takler ikke denne negativiteten i etterkant lengre! Hvorfor har hun dette behovet? Det er heller ikke bare meg hun snakker om, jeg har observert at det gjelder de aller fleste rundt henne som hun har et nært forhold til. Hva gjør jeg? Anonymkode: 04a3d...dfa Er hun her på kvinneguiden? Det er ikke du som er paranoid og innbiller deg at det og det kan gjenkjennes som deg? De fleste som vil lufte sine irritasjoner ang. venninner vil prøve å forandre litt på detaljer i historien slik at det ikke skal være så gjenkjennelig, f.eks at venninnen er 26 og ikke 36, at hun har to barn og ikke tre osv.... Men hvis du mener dette er henne - konfronter henne da.... Anonymkode: 2a140...92b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 12. april 2016 #10 Del Skrevet 12. april 2016 Hva skal man med fiender ,når venninna er like ille? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #11 Del Skrevet 12. april 2016 Hvor gammel er hun? Er hun en nysgjerrig personlighet? Anonymkode: 22e8b...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #12 Del Skrevet 12. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er hun? Er hun en nysgjerrig personlighet? Anonymkode: 22e8b...bda I slutten av 20 årene, nei vil heller si angstfylt og med unnvikende personlighets problemer. Det er derfor jeg har giddet det her så lenge, fordi jeg vet hun sliter. Men nå begynner det å si stopp for min del. Anonymkode: 04a3d...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #13 Del Skrevet 12. april 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si det til henne ! Kanskje hun tror hun er helt anonym og ikke skader noen for iiiingen vet hvem hun er. Men i tillegg vill jeg vært skeptisk til å holde på en venninne i grunn som slang drit om meg på fast basis.. Anonymkode: 41dda...c35 Tror ikke det det hadde hjulpet noe i det lange løp uansett selv om jeg ikke har noe problem med å konfrontere. Hun bruker det nok som en kanal for å få ut ting hun mener er anonymt ja, dagene hennes er nok ganske stille og hun har nok ikke så mange å kunne virkelig samtale med, hun er VELDIG lukket som person. Tror hun sliter veldig mye egentlig selv om hun er flink til å sette opp en fasade. Det er derfor dette er så vondt for meg, fordi jeg tror atferden hennes er et resultat av sykdommen hennes. Anonymkode: 04a3d...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 12. april 2016 #14 Del Skrevet 12. april 2016 Da er hun ikke en god venninne da. Hun har ikke lov til å holde på sånn. Eller, det skulle ikke vært lov i hvertfall. Kanskje du kan printe ut det hun skriver og konfrontere henne med det setning for setning? Kan ikke begripe at hun fortsetter hvis du og kanskje noen flere setter dere ned og snakker med henne om det? Jeg ville ikke hatt noe kontakt med henne hvis hun holdt på sånn. Det er å dolke noen i ryggen det. Skjønner godt at du er lei deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 12. april 2016 #15 Del Skrevet 12. april 2016 33 minutter siden, lovedrug skrev: Hva skal man med fiender ,når venninna er like ille? Ikke sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #16 Del Skrevet 12. april 2016 Så dere sitter altså på hvert deres forum og prater om hverandre... . Anonymkode: f557e...1d1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #17 Del Skrevet 12. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så dere sitter altså på hvert deres forum og prater om hverandre... . Anonymkode: f557e...1d1 Ja det stemmer jo akkurat nå for så vidt. Men jeg greier ikke mer og trenger å søke råd hos andre. Anonymkode: 04a3d...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 12. april 2016 #18 Del Skrevet 12. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det stemmer jo akkurat nå for så vidt. Men jeg greier ikke mer og trenger å søke råd hos andre. Anonymkode: 04a3d...dfa Ja, anonymbruker har et poeng. Du gjør det jo du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #19 Del Skrevet 12. april 2016 7 minutter siden, michaeline__07 skrev: Ja, anonymbruker har et poeng. Du gjør det jo du også. Forskjellen er vel at jeg ønsker hjelp til å løse dette problemet evt hvordan takle at en jeg anser som en venn går rundt å snakker så mye stygt om meg som person. Anonymkode: 04a3d...dfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 12. april 2016 #20 Del Skrevet 12. april 2016 Hva slags stygge ting sier hun om deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå