Gå til innhold

Noen som vet om en bra frisør/sminkør oslo/akershus?

Anbefalte innlegg

Gjest Stresset
Skrevet

Håper inderlig det er noen som kan hjelpe meg her.. Jeg skal gifte meg på nyåret og trenger en flink frisør og en som kan sminke meg. Jeg er UTROLIG kresen og det er kjempeviktig for meg at det blir bra. Det må være på nordsiden av oslo/opp mot lillestrøm-strømmen/lørenskog området. Trenger virkelig noen gode råd her. HJELP!!! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om min er flink enda, men har fått den mest utrolige servicen av henne. Skulle bare mangle da, for det er ganske dyrt i forhold til andre jeg har sjekket :wink: men jeg betaler gjerne ekstra for å være trygg på den som skal fikse meg den dagen.

Studio Pilus på Grorud skal jeg bruke, men blir pyntet i andre lokaler da.

Skrevet

Hvor mye betaler du? Betaler gjerne litt ekstra selv for å få det bra, er det bare hår det da? Takk for svar :-)

Skrevet

Prisene varierer der, så tror du må snakke med de for å få vite hve det eksakt koster.

Skrevet

Jeg skal ha full pakke, hår, sminke i tilegg til at jeg får litt mat og vin av de.

Man får velge helt selv hvilken sminke man vil ha - de bare tar den på så den sitter ordentlig. Helt avgjørende for meg at jeg ikke blir overkjørt på den biten, sminker meg nemlig veldig lite til vanlig. :wink:

Skrevet

Bare kjipt at du gifter deg samme dag som meg da :-? Merklig nok :-) , sånn at da er det sikkert ikke tid til meg :-( Hehe...

Skrevet
:ler: Nei da er det nok verre :wink: Er bare en som driver med det der, og de kommer til å bruke fem timer på meg :wink:
Skrevet

Det vil si at jeg fortsatt trenger hjelp til dette her... :-( Somebody please :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...