AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Hei alle sammen! Håper noen vil hjelpe.. Jeg sendte en charm til en gutt på Happn her om dagen. Han har ikke returnert den.. :-( Men han virker såpass bra at jeg ikke vil gi opp helt ennå, så...jeg har begynt å følge han på instagram... (Han oppga etternavnet sitt på Happn profilen og instagramkontoen var privat, så jeg måtte sende forespørsel...). Jeg vil veldig gjerne sende han en meld via instagram, men jeg vil jo ikke virke som en stalker heller... Det kan jo hende han ikke har koblet det da - at det var jeg som sendte charm + begynte å følge han på insta.. Men jeg tenker at jeg må prøve å skrive en litt morsom melding så han skal bli interessert.. Hjelp, hva ville dere gjort?! Tips til eventuell melding jeg kan sende? kanskje jeg må like noen bilder først...? Hmmm Gutter; tar gjerne i mot deres synspunkter.. Anonymkode: 7e551...885
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Hvis han ikke returnerer charmen så er han vel ikke interessert. Han er jo ikke forpliktet til å like deg heller. Anonymkode: a8e90...678 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis han ikke returnerer charmen så er han vel ikke interessert. Han er jo ikke forpliktet til å like deg heller. Anonymkode: a8e90...678 For et utrolig dårlig svar! Selvfølgelig er han ikke forpliktet til å like henne, men Happn og Tinder er jo 2 ganske overfladiske apper.. Man baserer jo alt på utseende.. Ikke at jeg skal si noe, er på begge to selv.. Jeg har jo flere ganger sveipet feil vei og angret meg etterpå.. Kun fordi jeg ikke synes han var "så" kjekk.. Personligheten har jo mye mer å si! TS: hvis han virker som en bra fyr synes jeg ikke du skal gi opp! Det skader jo ikke sende meld på instagram.. Da har du i allefall gitt det et forsøk :-) Men hva du kan skrive er jeg litt usikker på.. Gjør det med humor - da blir han kanskje sjarmert.. Hvem vet.. Lykke til! Anonymkode: fd24a...1c5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå