AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Vi har i flere mnd snakket om å selge huset, trives ikke så godt, hadde dette huset vært et annet sted så hadde jeg aldri flyttet. Megleren var her igår og vi skrev under begge to. Jeg er lei meg og har mest lyst å skrike "jeg vil ikke selge !!!!!" Kommer aldri til å finne like fint kjøkken og like fine badene som jeg har nå. Alle som har hørt at vi skal selge sier "ikke selg det nydelige huset". Hjelp meg dere, er det for sent å angre?? Anonymkode: 56a82...7a7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Hvorfor ønsker du å droppe salget når ingen av dere trives? Fordi kjøkkenet er fint??? Himmel! Det er bare skummelt akkurat nå, men la huset gå og finn et dere trives i! Såklart du kan få et like fint kjøkken/bad! Anonymkode: a072f...465 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ønsker du å droppe salget når ingen av dere trives? Fordi kjøkkenet er fint??? Himmel! Det er bare skummelt akkurat nå, men la huset gå og finn et dere trives i! Såklart du kan få et like fint kjøkken/bad! Anonymkode: a072f...465 Mente det ikke sånn da. Jeg trives med innholdet i huset men ikke beliggenheten. Huff! Anonymkode: 56a82...7a7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Men skal dere selge før dere har funnet noe nytt? Hvorfor det? Og husk: beliggenheten er omtrent det eneste du IKKE kan gjøre noe med. Om dere kjøper nytt hus, kan du jo alltids bygge om, vet du... Anonymkode: 609d4...5b1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men skal dere selge før dere har funnet noe nytt? Hvorfor det? Og husk: beliggenheten er omtrent det eneste du IKKE kan gjøre noe med. Om dere kjøper nytt hus, kan du jo alltids bygge om, vet du... Anonymkode: 609d4...5b1 Ja, vi skal selge først. Vi vil bruke lang tid på å finne drømmehjemmet. Takker for svar. Anonymkode: 56a82...7a7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi skal selge først. Vi vil bruke lang tid på å finne drømmehjemmet. Takker for svar. Anonymkode: 56a82...7a7 Hva mener du med at dere vil bruke lang tid? At dere har lyst til å bruke lang tid, eller at du tror dere kommer til å bruke lang tid? Vi er også kresne på hus, og nettopp derfor skal vi kjøpe før vi selger. Om vi selger MÅ vi jo kjøpe et hus rimelig kjapt for å unngå å måtte styre med å leie en bolig etter kjøper har overtatt gamleboligen og vi ennå ikke har funnet noe nytt. Vi har vel beliggenhet som pri 1, det er uaktuelt å kjøpe noe med dårlig beliggenhet. Da får vi heller belage oss på å pusse opp et nytt hus for å få det som vi vil ha det. Innen rimelighetens grenser, selvsagt, vi gidder ikke kjøpe noe vi må totalrenovere for å få det som vi vil ha det. Men om vi kan slippe unna med å sette opp en vegg her og der, eller slå ned en annen, eller vi kan leve med kjøkkenet og badet et par-tre år og bygge det opp etter hvert som vi sparer opp til det, er det ok. Anonymkode: 609d4...5b1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Vi vil ikke forhaste oss. Vi vil bruke god tid, gå på visninger osv.. Ikke vil vi kjøpe et eldgammelt hus for så å pusse det opp. Også har vi et sted vi kan bo før huset dukker opp. Anonymkode: 56a82...7a7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi vil ikke forhaste oss. Vi vil bruke god tid, gå på visninger osv.. Ikke vil vi kjøpe et eldgammelt hus for så å pusse det opp. Også har vi et sted vi kan bo før huset dukker opp. Anonymkode: 56a82...7a7 Om dere har god tid, så er det da ikke så usannsynlig å finne noe dere virkelig liker, vel? Ingen grunn til å krisemaksimere og ta sorgene på forskudd og si at du aldri kommer til å finne noe så bra igjen. Søg beliggenheten, så er det et stort minus, samme hvor fint kjøkkenet nå måtte være. Man bor seg jo alltid litt til også. Selv om kjøkkenet ikke er dønn likt det gamle, og du aldri ser for deg at du kan like det, så går det seg til. Jeg skulle ALDRI bo et sted med enkeltvask, men nå går det faktisk helt fint, man finner bare andre løsninger og venner seg til det. Anonymkode: 609d4...5b1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Om dere har god tid, så er det da ikke så usannsynlig å finne noe dere virkelig liker, vel? Ingen grunn til å krisemaksimere og ta sorgene på forskudd og si at du aldri kommer til å finne noe så bra igjen. Søg beliggenheten, så er det et stort minus, samme hvor fint kjøkkenet nå måtte være. Man bor seg jo alltid litt til også. Selv om kjøkkenet ikke er dønn likt det gamle, og du aldri ser for deg at du kan like det, så går det seg til. Jeg skulle ALDRI bo et sted med enkeltvask, men nå går det faktisk helt fint, man finner bare andre løsninger og venner seg til det. Anonymkode: 609d4...5b1 Tusen takk for så bra svar, det hjelper ☺️ Anonymkode: 56a82...7a7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 Men kan dere ikke bare ta den tiden dere trenger mens dere bor der dere bor nå da? Anonymkode: 59267...f3e
BlåHortensia Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kan dere ikke bare ta den tiden dere trenger mens dere bor der dere bor nå da? Anonymkode: 59267...f3e Den skjønte jeg ikke?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #12 Skrevet 14. april 2016 Den 12.4.2016 at 22.12, BlåHortensia skrev: Den skjønte jeg ikke? At de kan jo bare fortsette å bo der de bor nå, ta seg tid til å finne drømmehuset, og så selge når de har funnet det. Anonymkode: 59267...f3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå