Gjest Masse dager.. Skrevet 24. oktober 2004 #1 Del Skrevet 24. oktober 2004 Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag. Også enda en ny mandag, tirsdag....... Dagene blir jo aldri ferdige. Når endelig en dag er ferdig så kommer det jo enda en ny vond dag. Hver dag er uuuutholdbare å komme gjennom. Hva er vitsen med å presse meg gjennom dagene? Hva er meningen med å presse og presse og presse meg? Jeg har hatt det sånn i mange år? Går til behandling, men har ikke blitt noe bedre. Jeg orker ikke å presse meg gjennom enda en ny mandag, og enda en ny tirsdag, og enda en, og enda en ny dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillary Skrevet 24. oktober 2004 #2 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg vet ikke hvorfor du har det så ille, men er det mulig å finne en liten ting du kan glede deg til hver nye dag? At du tenker at i morgen skal du gjøre "ditt" og tirsdag så unner du deg en ny "datt". Onsdag treffer du venn A og lørdag familiemedlem C. Eller noen andre. Eller trene litt. Kan det hjelpe bittelitt? Smerten din være veldig stor, men med riktig behandling og din indre styrke så kan du trå gjennom den og komme ut på andre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Masse dager. Skrevet 5. november 2004 #3 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg finner ingen ting som gir meg glede. Livet er bare meningsløst uansett. Er bare trist jeg. Gleden har forsvunnet helt bort. Det finnes ingen glede igjen hos triste meg. Snufs. Hvorfor forsvant gleden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. november 2004 #4 Del Skrevet 5. november 2004 Var det noe spesielt som utløste dette eller har det bare skjedd gradvis at du ikke føler glede lengre..? Er det ingenting som gir deg glede, eller føles det bare sånn fordi du er lei deg for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. november 2004 #5 Del Skrevet 5. november 2004 Altså, "for tiden" gjelder jo hele den perioden du har følt det sånn altså, mener ikke å høres ut som om det bare er et par uker du har hatt det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #6 Del Skrevet 6. november 2004 Dersom du ikke allerede har vært hos lege, så bør du snarest oppsøke en. Du høres deprimert ut og det finnes det god hjelp for. Ikke vær redd for å ta medisiner om legen anbefaler det. De hjelper godt og kan gjøre deg i stand til å se hvor problemet egentlig ligger slik at du kan ta tak i det. Lykkepiller er et veldig feil ord - de gjør deg ikke lykkelige men hjelper deg "opp" til dit du var før. Jeg ønsker deg god bedring. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Masse dager Skrevet 6. november 2004 #7 Del Skrevet 6. november 2004 Det har blitt sånn langt over tid. Blitt værre for hvert eneste år som går. Livet går bare nedover. Livet blir bare værre. Det er så tungt å komme gjennom dagene. Dagene blir aldri ferdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 6. november 2004 #8 Del Skrevet 6. november 2004 hmmm har du vært sånn fra du var liten? hva gjorde du sist du følte glede, husker du det? selv om det kan være mange år siden, så kjenn godt etter... er det noen gode minner fra før du ble så lei deg som du kommer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Masse dager. Skrevet 7. november 2004 #9 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har hatt det sånn siden jeg var liten, men har blitt mye værre nå de siste fem - ti årene som voksen. Jeg husker ikke sist jeg var glad. Gleden har forsvunnet helt fra livet mitt. Borte vekk. Også har jeg lett etter gleden og lykken i mange år uten å finne noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. november 2004 #10 Del Skrevet 7. november 2004 gjerne det er en del av problemet? at du leter for mye? istedenfor å la lykken finne deg? Jeg fant lykken her en dag jeg gikk tur med hunden i skogen. Det var ikke spesielt fint vær eller en spesiell tur i så måte, men jeg satte meg ned på en stein for å la hunden løpe litt rundt. Og da, i siluett mot himmelen, så jeg et ekorn som løp over greinene i et grantre. Og da følte jeg lykke, fordi jeg tok meg tid til å sette meg ned og slappe av litt, og fordi jeg var så heldig å få se det søte ekornet Avogtil er lykken den enkleste ting.. men leter man og lengter, så finner man den ofte ikke. bruker du mye av tiden din på å tenke? tenke frem i tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #11 Del Skrevet 7. november 2004 gjerne det er en del av problemet? at du leter for mye? istedenfor å la lykken finne deg? Jeg fant lykken her en dag jeg gikk tur med hunden i skogen. Det var ikke spesielt fint vær eller en spesiell tur i så måte, men jeg satte meg ned på en stein for å la hunden løpe litt rundt. Og da, i siluett mot himmelen, så jeg et ekorn som løp over greinene i et grantre. Og da følte jeg lykke, fordi jeg tok meg tid til å sette meg ned og slappe av litt, og fordi jeg var så heldig å få se det søte ekornet Avogtil er lykken den enkleste ting.. men leter man og lengter, så finner man den ofte ikke. bruker du mye av tiden din på å tenke? tenke frem i tid? ÅÅå som jeg kjenner meg igjen i sånt. Var ute her tidlig en morgen og gikk tur. Satte på mp3-spillern og ruslet bortover. Ble så lykkelig av været, rimet på bakken og sola som titta forsiktig opp... Enig med deg ninakaning.. ofte de enkleste ting som kan gjøre deg lykkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå