Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har noen gode tips til foundationsvamper?

De beste svampene jeg så langt har prøvd, kjøpte jeg på apoteket for et par år siden, men det ser ikke ut til at de er å få tak i lenger her i landet. Disse var for øvrig laget i såkalt syntetisk latex. Jeg kan nok få tak i dem fra utlandet, men jeg ønsker å tro at det fortsatt finnes gode svamper her til lands også!

Jeg synes denne svampen fra Kicks er helt ubrukelig, på tross av at den får veldig gode skussmål på siden deres. Denne var hakket bedre, men fortsatt temmelig sørgelig.

Er det noen som vet om denne eggesaken er god?

Anonymkode: 92cc5...dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Real techniques eller beauty blender :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, temolitus skrev:

Real techniques eller beauty blender :) 

Så det var to stemmer til Real techniques! Jeg skal sjekke ut Beauty blender også. Eggesaken jeg lenket til er vel en rip-off av den, så...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så det var to stemmer til Real techniques! Jeg skal sjekke ut Beauty blender også. Eggesaken jeg lenket til er vel en rip-off av den, så...

Ja, det er stor forskjell på dekkevnen og hvor mye produkt svampen suger opp

Skrevet

Har bare prøvd beautyblender men den blir rimelig fort fillete.  Må vaske den med zalo for å få bort all sminken fra svampen.  Elsker denne, men er jo dyrt å bytte ut annenhver måned..... Jeg regner med at du væter svampene for de brukes TS?

Skrevet

Synes makeup mekka sin er veldig god og ikke minst rimelig. Har ikke prøvd real techniques sin enda, men har kostene deres og er ekstremt fornøyd med dem, så jeg tviler ikke på at svampen også er god.

Skrevet

Syns Beauty Blender er den beste. Prøvd Real Techniques og, god for prisen. Husk å væte de først, som tidligere nevnt her. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har èn beauty blender, og to fra Real Techniques... Sistnevnte er helt klart favoritten. Er mye mer dense enn den første, og er også større. Holder seg bedre etter vask, og mye, mye billigere. Kjøpte en topakning av dem fra Blush/BliVakker/FeelUnique eller hva det var. Begynn med RT sin svamp, og om du ikke liker den kan du heller se om BB passer bedre for deg...

Anonymkode: 6bf23...59e

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, DreamOn skrev:

Jeg regner med at du væter svampene for de brukes TS?

Ja, de fleste typene væter jeg, men den gamle apotekfavoritten min liker jeg faktisk best tørr.

Takk for alle tips, dere. Jeg har nå bestilt meg en RT-svamp i første omgang. Jeg er veldig nysgjerrig på BB også, men prisen avskrekket meg litt! Det er ikke det at det er en så stor sum i seg selv, men det føltes mye å betale for en svamp. Hvis ikke RT fungerer for meg, kommer jeg nok til å prøve den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...