Gå til innhold

Nå er hun singel igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg fortelle henne at jeg liker henne og har gjort det i mange år, eller bør jeg vente i noen måneder? Er to måneder siden brudd.

Anonymkode: 5b09d...fde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg fortelle henne at jeg liker henne og har gjort det i mange år, eller bør jeg vente i noen måneder? Er to måneder siden brudd.

Du kan fortelle, men vær forberedt på mulig avslag.

Anonymkode: 28874...a06

Gjest Fox Mulder
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heck-No-Meme-25.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt var det forholdet hun kom ut av nå da? Og hvor gamle er dere? Det kan jo være dumt å vente for lenge også, plutselig er hun opptatt igjen.

Anonymkode: 474b0...b74

• Liker 1
Skrevet

Du bør i det minste hinte frempå! Ellers kan du komme til å angre! Bedre å få nei enn å gå resten av livet å ikke vite om det kunne blitt noe hvis du bare hadde turt! Mye lettere å legge et nei bak seg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gi henne oppmerksomhet slik at hun lurer på om du er interessert. Å fortelle henne at du har vært interessert i henne lenge, kan du gjøre når dere eventuelt er sammen. Hvis du legger alle kortene på bordet med en gang, er det antaglig sayonara.

Anonymkode: cbe30...950

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare spør henne ut?

Skjønner ikke hvorfor folk skal "erklære" følelsene sine på en slik massiv måte. Inviter til en date.

Anonymkode: d4fc0...4e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke fortelle henne noe Disney style. Dette fungerer kun i Disney filmer. Du skal begynne å oppføre deg mer flørtete, ikke noe vennskaplig dill dall.

Les denne og reflekter over hvordan du skal gå frem: http://www.0330.no/2011/02/no-more-mister-nice-guy.html#.Vwy1VD_0hrg

Anonymkode: 15deb...a46

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du burde jo ikke vente så lenge med å fortelle henne det. For plutselig har noen annen tatt henne og da er det for sent. Skjedde meg engang for noen år siden. Ble singel og da var det en jeg holdt litt på med. Men gikk på en annen date og ble sammen med han pga han første ikke turte si noe om sine følelser for meg. Men da jeg ble sammen med han andre sa han plutselig det :P Og da var det jo for sent

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Mysticgirl skrev:

Du burde jo ikke vente så lenge med å fortelle henne det. For plutselig har noen annen tatt henne og da er det for sent. Skjedde meg engang for noen år siden. Ble singel og da var det en jeg holdt litt på med. Men gikk på en annen date og ble sammen med han pga han første ikke turte si noe om sine følelser for meg. Men da jeg ble sammen med han andre sa han plutselig det :P Og da var det jo for sent

første mann til mølla med deg?

Anonymkode: 31c7e...20e

Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

første mann til mølla med deg?

Anonymkode: 31c7e...20e

Om du spør meg med brukernavnet ditt, skal jeg svare deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Ts, skal du ikke svare her?

Anonymkode: 28874...a06

Skrevet

Har du sjans på henne? Hvis du er ærlig med deg selv, hvis svaret er ja, så be henne med ut på date, sørg for at hun skjønner at det er en date, så det ikke blir en pinlig "date".

Hvis svaret er nei, så be henne ut for det, får du nei så har du ihvertfall spurt :) men ta svaret du får med godt mot, ikke bli sint eller grinete osv, fortsett å vær en venn for henne selv om du skulle få et nei, for det finnes ikke noe verre enn folk som er venner også får de nei også vil de ikke være venner lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...