AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Er det slik at dere bestemmer dere nesten med en gang dere har blitt kjent om dette er en dere bare vil være venner med, eller prøve på noe mer med? Foretrekker dere å bli kjent og bli venner med personen før dere går videre, eller vil dere helst gå rett på med datingen om dere er interessert? Om dere har kjent en person i lang tid, betyr det da at de er helt uaktuell som noe annet enn venn? Anonymkode: 136da...677
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Jeg merker etter ca 7 sek om jeg kunne tenke meg vedkommende inni gledeshulen min. Men ting som humor og hvordan han får meg til å føle meg spiller også en rolle. F.eks møtte jeg en mann som la ut om masse kvinnehatende greier og sine krav til kvinner. Da ville jeg ikke ha han i gledeshulen min, og heller ikke møte han som venn. Anonymkode: 54cd8...c1d 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at dere bestemmer dere nesten med en gang dere har blitt kjent om dette er en dere bare vil være venner med, eller prøve på noe mer med? DET HENDER, MEN IKKE ALLTID Foretrekker dere å bli kjent og bli venner med personen før dere går videre, eller vil dere helst gå rett på med datingen om dere er interessert? NOEN GANGER RETT PÅ, ANDRE GANGER BLI KJENT. DET KOMMER AN PÅ SÅ MYE. KJEMI, HUMOR, TILLIT. Om dere har kjent en person i lang tid, betyr det da at de er helt uaktuell som noe annet enn venn? KOMMER OGSÅ AN PÅ. DET ER FEJS EN JEG HAR KJENT TIL (IKKE DIREKTE KJENT SOM NÆR VENN) SOM JEG ER SMÅINTERESSERT I. Anonymkode: 136da...677 Jeg tror at mye av dating problematikken ville vært mindre om man var åpen for at enhver relasjon kan utvikle seg annerledes og fra annet ståsted enn tidligere relasjoner. Derfor er det aldri noen fasit, og vi mennesker er som kjent veldig ulike i modenhet, erfaring, krav, ønske, moral osb. Du kan ikke annet enn å prøve deg fram når du kjenner du virkelig er interessert. Anonymkode: 2a8ae...af5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg merker etter ca 7 sek om jeg kunne tenke meg vedkommende inni gledeshulen min. Men ting som humor og hvordan han får meg til å føle meg spiller også en rolle. F.eks møtte jeg en mann som la ut om masse kvinnehatende greier og sine krav til kvinner. Da ville jeg ikke ha han i gledeshulen min, og heller ikke møte han som venn. Anonymkode: 54cd8...c1d Signerer denne! Det er kun untaksvis at meningen endres over tid. Og, det er lettere å gå fra et ja til nei, enn fra et nei til ja. Anonymkode: 67441...421
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Ja jeg vet rimelig raskt om jeg kan se for meg en mann seksuelt eller ikke. Jeg liker å bruke god tid på å bli kjent, men er det en jeg er nysgjerrig på på den måten er det viktig at det er dating fra starten av og ikke bare vennetreff. Om det ikke avklares fra begges side at man liker hverandre på den måten blir det kjapt friendzoning her, og en jeg har vært venn med over tid er helt umulig å putte tilbake i romantisk partner zonen. Anonymkode: 678ae...cf3 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Det er noe med øynene...om det viser noe destruktivt der et sted, noe gleskt med smilet og latteren; da styrer jeg unna. Friendzona. Anonymkode: 707e8...b2b
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 Er man #player kan det bli noe ...er man bare snill gutt så blir en #friendzona Ikke så mye verre enn det Anonymkode: 8c851...ff7 1
avida30 Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er man #player kan det bli noe ...er man bare snill gutt så blir en #friendzona Ikke så mye verre enn det Anonymkode: 8c851...ff7 Haha feil. Teit holdning og tro! Er man åpen med følelsene og intensjonene sine på en flørtende og respektfull måte kan det bli noe, er man bare snill uten å flørte eller tørre å bruke ord til å si "jeg liker deg er nysgjerrig på deg" og be ut på date, så sender man jo ingen signaler om romantisk interesse så ikke rart man havner i friendzonen da! De aller fleste kvinner dodger/trekker seg unna en åpenbar player og mister respekt og interesse for han som person. Endret 12. april 2016 av avida30 6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er man #player kan det bli noe ...er man bare snill gutt så blir en #friendzona Ikke så mye verre enn det Anonymkode: 8c851...ff7 En fyr som viser null interesse for meg seksuelt blir friendzona. Det er manglende sexdrift hos han som gjør han til vennematerielle. Anonymkode: 8e97f...997 4
Okapi Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: En fyr som viser null interesse for meg seksuelt blir friendzona. Det er manglende sexdrift hos han som gjør han til vennematerielle. Anonymkode: 8e97f...997 Sexdrift har de nok av, det er motet det står på. 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 7 timer siden, avida30 skrev: Haha feil. Teit holdning og tro! Er man åpen med følelsene og intensjonene sine på en flørtende og respektfull måte kan det bli noe, er man bare snill uten å flørte eller tørre å bruke ord til å si "jeg liker deg er nysgjerrig på deg" og be ut på date, så sender man jo ingen signaler om romantisk interesse så ikke rart man havner i friendzonen da! De aller fleste kvinner dodger/trekker seg unna en åpenbar player og mister respekt og interesse for han som person. Vel man får da heller ikke noen signaler tilbake om interesse andre veien - da blir det ikke så naturlig. Igjen så forventer dere at all initiativet skal komme fra mannen sin side. Menn som stort sett tar initiativet og "faker" intensjonene for å oppnå det dem til slutt ønsker er #playere ..det er noe feil med hele dynamikken når man "forplikter" seg på å bli nyskjerrig på et kvinnfolk som sitter der og ikke gir noe som helst av seg selv. Da blir interessen utelukkende seksuell sånn i utgangspunktet. Likevel så klages det ..vel selvinnsikten er vel ikke et #strongpoint hos kvinnfolk men likevel litt er lov. Anonymkode: 8c851...ff7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #12 Skrevet 12. april 2016 2 timer siden, Okapi skrev: Sexdrift har de nok av, det er motet det står på. Den bør synes... Jeg vet raskt om jeg er interessert i kun vennskap eller tiltrukket av ham. Og når jeg er interessert i ham, så ser jeg ikke poenget i å gå via platonisk vennskap før man begynner å date. Man begynner rett på flørting, kurtise, dating, berøring og kyss. Anonymkode: ba234...32b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #13 Skrevet 12. april 2016 Siden det ikke finnes perfekte menn samtidig som alle kvinner vil ha en perfekt mann så er realiteten den at alle menn bør spille mest mulig perfekt for å lure seg til mest mulig kvalitetssex. Uansett er de fleste kvinner lettlurte hvis mannen vet hvilke knapper han skal trykke på. Anonymkode: 74b27...0da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå