Gå til innhold

Noen som så reklamen for Totenflak på seks minutter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som så den seks minutter lange reklamen for Totenflak under Senkveld på fredag? For de som ikke har sett den så er det altså et bilde av et potetgullflak som sakte går fra potetskive til potetgull mens det er "stekelyd" i bakgrunnen. Det jeg stusser over er at TV2 mistet 70 000 seere - angivelig på grunn av dette. Jeg for min del har vanskelig for å tro at det kan skyldes reklamen i seg selv. Sammenlignet med en "vanlig" reklamepause så er jo denne rene himmelriket! Det er jo ti gang koseligere å høre på dette fremfor alt det påtatte tjaset om VitaePro, L'Oréal, Norvegia, og alt hva det er! Kom gjerne med mer av dette. Mye mer behagelig - også med den trivelige toten-stemmen til slutt :)

http://www.dagbladet.no/2016/04/11/kultur/tv_2/senkveld/reklame/totenflak/43831763/

Anonymkode: 68801...317

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mye dritt av reklamer, altså. Og på min liste, topper totenflak for tiden :P Fikk på ingen måte lyst på det, og ble egentlig bare mer og mer irritert, jo lenger den varte. Var heller stor glede da reklamen var slutt og senkveld begynte igjen. Skjønner godt at folk byttet kanal :P

• Liker 1
Skrevet

Vi bytta ikke. begynte surre med andre ting bare når vi trodde kanalen hadde hengt seg 

• Liker 1
Skrevet

ELSKA REKLAMEN <3 men nå elsker jeg ASMR :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi så på den, og lurte på hva pokker vi så på.  :ler:

Anonymkode: 1c547...c4b

Skrevet

Jeg trodde det var noe feil med RiksTV-boksen, så jeg byttet kanal....

Skrevet

Jeg digget den!
Hørte jo stekelyden og så at det var ørlite bevegelse i bildet, så jeg skjønner ikke at noen trodde bildet hadde hengt seg opp. Irriterte meg at jeg ikke tok tiden, men har jo sett i ettertid at den varte 6 minutter.
Synes det var en helt genial reklame. Den har i alle fall blitt en snakkis og dermed har Totenflak oppnådd det de ønsket. Jeg hadde ikke lagt merke til dette merket før, men kjøpte faktisk en pose på lørdag..... (jada, ble preget, vet du...)
Folk bytter jo bort fra reklame hele tiden, så syns det er rart at denne reklamen spesielt skulle gjøre slik at Senkveld mistet seere.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje folk skiftet TV-kanal fordi reklamen varte alt for lenge, og så husket de ikke på å komme tilbake til Senkveld når programmet skulle begynne igjen? Eventuelt at seerne trodde at heile  programmet var ferdig allerede? Jeg gidder ikke å følge med på Senkveld i det heile tatt, så jeg fikk selvfølgelig ikke med meg akkurat denne reklamen heller....

Anonymkode: 2a30c...950

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den var kul og annerledes. 

Anonymkode: f8aea...2d8

Skrevet

Likte den godt. En annen fordel med denne er jo at lyden på reklamen vanligvis blir ulidelig høy. Denne stekelyden var i hvert fall ikke noe problem. Gjorde egentlig bare at jeg fikk lyst på potetgull eller bacon. Var egentlig bare behagelig med seks minutters stillhet fremfor alt levenet som følger med "vanlige" reklamer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skrur alltid av lyden under reklamen, så jeg trodde noe hadde hengt seg opp på tv2. 

Skrevet

Det er den desidert beste reklamen jeg har sett. Veldig deilig å få 6 minutter med stillhet i en hverdag der alt suser forbi. Fikk lyst på totenflak da, men så ble jeg også litt småtrøtt. Syns det er fint med en reklame som ikke gir så mye lyd og bilde fra seg. Men skjønner at noen trodde det var hengt seg opp, kanskje de burde hatt en salt og pepperbørse slik at det ble litt bevegelse innimellom 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...