Gjest Fast bruker Skrevet 24. oktober 2004 #1 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg er i et fast forhold, men har en veldig god kamerat. Vi er selvsagt ingenting mer enn venner, men likevel lurer jeg på hvor grensen går? I forhold til kjæresten? I forhold til meg selv? Noen ganger føler jeg at det blir for mye nærhet og jeg trekker meg unna. Og hvor går deres grenser i forhold til venner av det motsatte kjønn? Har sett at flere her inne sier at grensen går ved hva du kan gjøre foran kjæresten, men hva innebærer det? Klem? Er mye deprimert for tiden og kameraten min er flink til å trøste, men noen ganger føler jeg at det blir for mye.. Wæææ.. Er egentlig bare usikker på hvor grensen går.
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2004 #2 Skrevet 24. oktober 2004 det blir feil å drive å kline med en kompis liksom
Gjest Fighter Skrevet 24. oktober 2004 #3 Skrevet 24. oktober 2004 En klem må dere vel kunne gi hverandre? Ta en dans også. Kanskje du kan spørre kjæresten din om hva han synes.
Gjest Trådstarter Skrevet 24. oktober 2004 #4 Skrevet 24. oktober 2004 det blir feil å drive å kline med en kompis liksom Selvfølgelig.
Cata Skrevet 26. oktober 2004 #5 Skrevet 26. oktober 2004 En klem i ny og ne går an. Hvis dere ikke har sett hverandre på en god stund. Men hverdagsklemmene bør nok spares til kjæresten. Synes nu jei, da.
LilleBille Skrevet 26. oktober 2004 #6 Skrevet 26. oktober 2004 En klem i ny og ne går an. Hvis dere ikke har sett hverandre på en god stund. Men hverdagsklemmene bør nok spares til kjæresten. Synes nu jei, da. ... jeg klemmer stort sett alltid både kvinnlige og mannlige venner når vi møtes .. synes det er helt naturlig. Ellers så er det vel rimelig ikke gjøre mer med vennen din enn hva som ville være greit å gjøre om kjæresten din så deg .
Champagne Skrevet 26. oktober 2004 #7 Skrevet 26. oktober 2004 Klemme kan man gjøre så mye man vil.. jeg har en kompis som er opptatt, og han kysser alle venninner på munnen når han møter dem. Han fortalte meg at dama syntes det var ok, men etter å ha pratet med henne fant jeg ut at det ikke stemte i det hele tatt. Nå kysser jeg han ikke mer.. Altså, kyssing er over grensen synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #8 Skrevet 27. oktober 2004 Sånt må man jo diskutere med den man er sammen med... Men hvis man har et mer fortrolig/tillitsfullt forhold til kameraten sin enn kjæresten, sånn når det gjelder å fortelle om ting som plager en osv bør man kanskje tenke seg om litt. Er ikke bare fysiske ting som kan være "feil". Og er man fysisk av seg - har ei venninne som tar på og klemmer omtrent alle, men hun ER jo sånn, så må man da kunne klemme så mye man vil... Bare man klemmer kjæresten sin med andre følelser enn kameraten.
Gjest lilletroll Skrevet 28. oktober 2004 #9 Skrevet 28. oktober 2004 Som andre sier her....det du kan gjøre foran kjæresten din er greit, det andre ikke. Jeg for min del klemmer mannlige venner på lik linje som kvinnelige venner. Det er sånn jeg er. Alt som er lenger enn det er SELVSAGT forbeholdt mannen!! Sånn all kroppskontakt utenom den "hei og hadet" klemmen er også forbeholdt mannen!! Ikke noe holding rundt og stryking!!
~Viva~ Skrevet 29. oktober 2004 #10 Skrevet 29. oktober 2004 Det som faller meg naturlig å gjøre med alle andre nære venner gjør jeg også med guttevenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå