Gå til innhold

Hva syns dere om disse skoa? (Herre)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God dag! Er en gutt på 20 år som skal kjøpe meg nye sko, og tenker å kjøpe meg et par Nike-sneakers. Men, er det populært blant herrebefolkningen også? Ser at f.eks mange kvinner bruker sånne sko. :)

Tenker bestemt på disse skoene, https://www.junkyard.no/skor-stefan-janoski-max-l-6 .Evt med en annen farge. Hva tenker dere? Syns dere de var kule, og fargen..?

Anonymkode: d54a7...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine :) Likte de i hvit, men liker de bedre i svart

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil se ut som enhver BI-gutt - kjør på. Hvis ikke finnes det et flust med andre interessante og stilige hvite sneakers. 

Anonymkode: 4afa9...7ea

Gjest incognita
Skrevet

Ja, de er pene i hvite.

Kjør på! :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 13.4.2016 at 2.47, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil se ut som enhver BI-gutt - kjør på. Hvis ikke finnes det et flust med andre interessante og stilige hvite sneakers. 

Anonymkode: 4afa9...7ea

Hvorfor sier du det?

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, incognita skrev:

Jeg synes ikke den skostilen der er fin i det hele tatt. Dessuten er vi vel litt ferdig med new balance nå tror jeg. :P

Smak og behag! :)

Ok :). Jeg er ikke en typisk østlandsgutt, bor litt utenpå. Men der hvor du bor, hva vil du si er de skoparene som du ser mest av på gutter mellom 18-22? 

Gjest incognita
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok :). Jeg er ikke en typisk østlandsgutt, bor litt utenpå. Men der hvor du bor, hva vil du si er de skoparene som du ser mest av på gutter mellom 18-22? 

Hvite tøysko/joggesko er vel det man ser mest av om dagen. De du linket til i hovedinnlegget kan man se overalt. Men du burde vel bare velge noen du liker selv? :)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, incognita skrev:

Hvite tøysko/joggesko er vel det man ser mest av om dagen. De du linket til i hovedinnlegget kan man se overalt. Men du burde vel bare velge noen du liker selv? :)

Om der hadde vært for meg så hadde jeg kjøpt slike sko: https://zalando.no/herresko-mokkasiner-salg/ .Synes loafers er deilige å ha på og samt ser bra ut. Tanker? :)

Gjest incognita
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om der hadde vært for meg så hadde jeg kjøpt slike sko: https://zalando.no/herresko-mokkasiner-salg/ .Synes loafers er deilige å ha på og samt ser bra ut. Tanker? :)

Ikke min stil, men for all del. Hvis det er "deg" så kjør på! :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes formen ser mongolid ut. Du viser til alle at du egentlig ikke eier smak, men bare følger noe blindt. Du spør jo oss, så du vet jo ikke selv om de egentlig er kule/fine.

Anonymkode: 65e90...8f3

Skrevet

De er helt vanlige og kjedelige.  Er noe "alle" går med.  

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, DreamOn skrev:

De er helt vanlige og kjedelige.  Er noe "alle" går med.  

Hva med loafers/mokkasiner da? Syns de er råe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...