AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Hei. lurer litt på hvordan er det med terskel for sånne ting. Har betrodd meg til en venninne og har sagt hele tiden hvor lite er barnet ønsket osv. At jeg ville legge det ifra meg på fødeavdelingen osv. (Ble uønsket gravid). Kan barnevernet ta barnet mitt nå? Hvis hun har meldt ifra? Anonymkode: 1351c...06b
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Vil du innerst inne at barnevernet skal hente barnet ditt? Det er en svært høy terskel i Norge for å ta fra foreldre et barn. Det er ikke så lett som media skal ha det til selvfølgelig. Hvis du er veldig bekymret kan du vel ringe venninnen din og høre? Vi på KG kan ikke spå oss frem til hva venninnen din kommer til å gjøre Anonymkode: d4290...82d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Barnevernet tar ikke barn basert på hva andre sier men badert på det de selv ser av omsorgssvikt. Hun kan melde bekymring til barnevernet om hun tenker dere trenger hjelp, men barnevernet tar ikke barnet sånn uten videre uten å vite at barnet utsettes for alvårlig omsorgssvikt. Men ønsker du ikke selv hjelp da om du har det så vanskelig? Anonymkode: 9a48a...358
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Etter at barnet er født så fikk jeg andre meninger. Jeg ble forelsket og jenten min betyr alt for meg nå. Selvfølgelig vil jeg ikke at det skulle skje. Venninnen min snakker jeg ikke så mye med lenger. Sikkert pga det. Vet ikke. er liksom redd for jenten blir tatt ifra meg. Anonymkode: 1351c...06b
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Ingen som kommer å tar jenta di skulle denne venninna di sende inn en bekymringsmelding så tar barnevernet kontakt med deg og mest sannsynligvis henlegger de saken etter en samtale. Ikke noe å bekymre seg for. Anonymkode: 36fbb...6ed
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen som kommer å tar jenta di skulle denne venninna di sende inn en bekymringsmelding så tar barnevernet kontakt med deg og mest sannsynligvis henlegger de saken etter en samtale. Ikke noe å bekymre seg for. Anonymkode: 36fbb...6ed Tusen takk Anonymkode: 1351c...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå