AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 ja dette har jeg spist idag frokost 2 knekkebrød med røkt skinke og noen tomater lunsj : 2 brød med makrell middag : en liten skål med chiliconcarne og 1 brød med salami er dette greit for en dag? Anonymkode: 1ad85...c56
drue Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Nei, det er sinnsykt lite mat. Er du ikke sulten? 2
Gjest Kaffekrus Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Du må spise mer! Ellers savner jeg frukt og grønt i den menyen der.
Gjest Runforit Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Her er noen tips på menyer på ca. 1500 kcal som er det laveste en voksen kvinne bør spise per dag UTEN trening. http://www.klikk.no/helse/kosthold/slank/article912210.ece
Gjest AryaKillie Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Hvis du vil ned i vekt, der du er garantert resultater og der du kan faktisk spise, anbefaler jeg lavkarbo! Du kan velge å leve lavkarbo etter ditt mål er nådd, eller du kan da SAKTE trappe opp til et normalt og sunt kosthold. Husk også at fysisk aktivitet er en god hjelper. Omså noen gåturer i uka
Pringle Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 (endret) Lurer på hvordan folk klarte å gå ned i vekt før detta med "internett" kom. Nå er det jo HELT umulig å google seg fram til kaloribehov og forslag til dagsmeny for slanking. Endret 12. april 2016 av Pringle 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 8 timer siden, Pringle skrev: Lurer på hvordan folk klarte å gå ned i vekt før detta med "internett" kom. Nå er det jo HELT umulig å google seg fram til kaloribehov og forslag til dagsmeny for slanking. Sitter med samme spørsmålet Anonymkode: 0568f...f0e
nurcos Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Last ned appen "Myfitnesspal". Der skriver du inn vekt og høyde, og hvor mye du ønsker å gå ned i uken, og så regner den ut hvor mange kalorier du bør ha i deg. Så plotter du inn måltidene for dagen, så du kan holde styr på hvor mange kalorier du får i deg Den har hjulpet meg ned i vekt hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå