Gå til innhold

Reklamen om VM-gull i Telenors SIM-kort.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere

sikkert et usannsynlig teit spørsmål, men jeg har lenge irritert meg over reklamen til Telenor der de påstår at alle de nye simkortene deres har en liten bit VM-gull i seg for å være enda raskere. Det jeg lurer på er nemlig om det er sant at de har smelta VM-medaljen og satt inn litt VM-gull i merket i alle de mye simkortene. For meg virker det helt idiotisk at de faktisk skulle gjøre det, men reklamen er jo veldig villedende om de ikke har gjort det. Og det er jo ikke lov :vetikke:

Anonymkode: a0c95...e05

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt på det samme.  De har nok smeltet medaljen på ekte, men jeg har hørt at gullmedaljene ikke er ekte gull, men kun gullblad, så det blir jo ikke mye gull av en slik.  Ihvertfall ikke nok til alle de sim-kortene de trykker i løpet av årene.  

Personlig mener jeg det er en ganske tåpelig reklame.  Det er jo ikke som om sim-kortene faktisk blir bedre på noen som helst måte av dette.  Det blir bare en fordyrende prosess oppi det hele.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Kara W skrev:

Har tenkt på det samme.  De har nok smeltet medaljen på ekte, men jeg har hørt at gullmedaljene ikke er ekte gull, men kun gullblad, så det blir jo ikke mye gull av en slik.  Ihvertfall ikke nok til alle de sim-kortene de trykker i løpet av årene.  

Personlig mener jeg det er en ganske tåpelig reklame.  Det er jo ikke som om sim-kortene faktisk blir bedre på noen som helst måte av dette.  Det blir bare en fordyrende prosess oppi det hele.

Jeg er enig med deg. Det er kjempetåpelig. Men jeg forstår ikke vitsen om de faktisk har gjort det. Det er bare teit. Det er også teit å gi fra seg VM-medaljen sin for dette. Men kanskje derfor de opprettet Aksel-fondet? 

ts

Skrevet

En ganske tåpelig reklame, ja, men musikken er veldig god! Noen som vet navnet på sangen?

AnonymBruker
Skrevet

Telenor gjorde sikkert dette bare for å skrape til seg mest mulig  oppmerksomhet, og de håper kanskje at enda fleire skal kjøpe mobil-telefoner og abonnement på grunn av dette....

Anonymkode: c0a02...5af

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere

sikkert et usannsynlig teit spørsmål, men jeg har lenge irritert meg over reklamen til Telenor der de påstår at alle de nye simkortene deres har en liten bit VM-gull i seg for å være enda raskere. Det jeg lurer på er nemlig om det er sant at de har smelta VM-medaljen og satt inn litt VM-gull i merket i alle de mye simkortene. For meg virker det helt idiotisk at de faktisk skulle gjøre det, men reklamen er jo veldig villedende om de ikke har gjort det. Og det er jo ikke lov :vetikke:

Det blir som å si at Snåsamannen tok på alle simkortene med de varme hendene sine, og dermed ble det 5G hastighet av det. Det er en idiotisk reklame om de påstår at de går raskere på grunn av dette. Men de har helt sikkert antydet dette på et eller annet vis, de gjør nok ikke noe dumt eller ulovlig som kan bli brukt mot dem (eller kommer med lovnader som er bindende). Det holder å lissom-love for å trekke kunder.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg. Det er kjempetåpelig. Men jeg forstår ikke vitsen om de faktisk har gjort det. Det er bare teit. Det er også teit å gi fra seg VM-medaljen sin for dette. Men kanskje derfor de opprettet Aksel-fondet? 

ts

Jeg hadde faktisk glemt det med Aksel-fondet.  Ble så fokusert på hvor dumt det var med VM-gullet i sim-kortene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...