Gå til innhold

Funker dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Kom over http://menshealthmuscleblog.com/?loc=INT&a=4999 dette produktet idag, som visstnok brukes av flere kjente skuespillere for å bli "ripped". Man skal da drikke Maximum Shred 1 gang pr dag, i 4 uker for å se resultater.

Hva tenker dere? Fake, eller er det en ekte side? Verdt å prøve?

Anonymkode: 89835...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mye kunnskap og erfaring på dette området, og du bør ikke kjøpe det produktet.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sliceofbread skrev:

Jeg har mye kunnskap og erfaring på dette området, og du bør ikke kjøpe det produktet.

Ok. :) Har du noen begrunnelse da? På hvorfor jeg absolutt ikke skal røre det.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok. :) Har du noen begrunnelse da? På hvorfor jeg absolutt ikke skal røre det.

Jeg kan si det samme som jeg sa i en annen tråd.

Dette er det beste rådet du kan få på dette området. Bruk google og let etter vitenskaplige artikler som gir en basis forståelse om hvordan kroppen fungerer på dette området. Det kan virke komplisert, men det er det ikke i praksis.

Trenger du hjelp så leter du etter personer som har mye kunnskap på området, ignorer alt av forum (kvinneguiden), blogger, osv.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Sliceofbread skrev:

Jeg kan si det samme som jeg sa i en annen tråd.

Dette er det beste rådet du kan få på dette området. Bruk google og let etter vitenskaplige artikler som gir en basis forståelse om hvordan kroppen fungerer på dette området. Det kan virke komplisert, men det er det ikke i praksis.

Trenger du hjelp så leter du etter personer som har mye kunnskap på området, ignorer alt av forum (kvinneguiden), blogger, osv.

Ok, så jeg bør holde meg langt unna dette produktet?

AnonymBruker
Skrevet

Det virker litt som lureri, sjekk kommentarene, litt vel positive alle sammen... Det pleier alltid å være noen skeptiske. Og det at det står duikke trenger å trene så hardt..  Da skjønte jeg at det bare var tull... 

Anonymkode: 63ed8...a44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike produkter er bare tull og tøys. 

Anonymkode: 00797...23c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...