AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Gledet meg lenge til dette programmet skulle komme på skjermen. Jeg er ikke direkte skuffet over programmet men jeg må si jeg stusser over hvordan de har castet folkene som er med. Det må da være veldig mange flinke hobbykokker i Bergensområdet som kunne gjort mye mer interessant i matveien enn disse to byssjåførene. Jeg gleder meg til å se noen skikkelig gode! Hva ville dere laget hvis dere skulle vært med? Anonymkode: 38d93...dd5
Riskrem Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Enig, har sett et par episoder og deltagerne virker bare kjedelige. Virker ikke som kjemien mellom dem er så god heller. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Begynner det ikke å bli litt vel mye matlagingsprogrammer på TV nå ? Anonymkode: 0eee2...1e8 3
firestarter Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Jeg gledet meg til denne serien, men er ikke akkurat imponert over nivået. Serien ble markedsført som dyktige hobbykokker som lager skikkelig restaurantmat, men det som har blitt vist så langt har vært vanlige folk som lager trerettere du kunne fått på Egon. Jevnt over kjedelig og uinsperert mat, lite delikate presentasjoner og dårlig teknikk. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Jeg liker konseptet, men enkelte av deltakerne har meget høye tanker om seg selv og deres kokkeferdigheter. F. eks de blonde søstrene fra Oslo. Så herlig å se at de ikke kom seg videre til finalen. De var så negative og høy på pæra. Maten som bussjåførene laget var stusselig. Det minte meg om mat man får kjøpt på veikro. Anonymkode: 8a857...993 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Liker programmet godt, uten noen snodige karaktere hadde det vært mye mindre gøy å se på men jeg skulle ønske deltakerne ikke fikk vite poengsummene til de andre før alle hadde vært gjennom, f.eks bare dommerne sine karakterer gjennom uken og så kom deltakerne sine frem i lyset siste dagen. Syns dommerne er veldig strenge noen ganger, men det er vel det som er meningen. men de søstre fra Oslo er jeg enig i må være noe av det mest uspiselige jeg har sett på tv. Så overlegne, hovmodige, besserwissere som virkelig forsøkte å ødelegge for andre for å fremme seg selv. Godt de røk ut! Anonymkode: e0d4a...85a 6
*Emma* Skrevet 14. april 2016 #7 Skrevet 14. april 2016 Den 12.04.2016 at 20.53, AnonymBruker skrev: Liker programmet godt, uten noen snodige karaktere hadde det vært mye mindre gøy å se på men jeg skulle ønske deltakerne ikke fikk vite poengsummene til de andre før alle hadde vært gjennom, f.eks bare dommerne sine karakterer gjennom uken og så kom deltakerne sine frem i lyset siste dagen. Syns dommerne er veldig strenge noen ganger, men det er vel det som er meningen. Helt enig. Noen av poengene burde vært hemmelige slik at de ikke kunne stemme taktisk. Kjipt når ett bra program og en skikkelig konkurranse blir ødelagt av at folk skal prøve å sikre segselv. Ser ikke ut som det er sånn denne uka da. De gir høye karakterer alle sammen - også de som pr i går lå sist.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #8 Skrevet 24. april 2016 Problemet med veldig mange (om ikke alle) av disse mat-programmene er at de knapt kan kalles noe matlagingskonsept. De fleste programmene har vel egentlig fint lite matlaging. De som er med på slike programmer sier hva de har planer om å lage, vi ser dem stresse mellom noen gryter og stekepanner. Deretter skal de kommentere hvordan matlagingen deres gikk / om ting som eventuelt ikke gikk så bra - deretter skal de levere ett eller annet produkt, foran en eller annen dommer / jury. Det finnes vel knapt ett eneste TV-program, hvor seerne faktisk kan plukke opp litt matlaging.... Anonymkode: 0eee2...1e8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #9 Skrevet 25. april 2016 Den 12.4.2016 at 18.10, AnonymBruker skrev: Jeg liker konseptet, men enkelte av deltakerne har meget høye tanker om seg selv og deres kokkeferdigheter. F. eks de blonde søstrene fra Oslo. Så herlig å se at de ikke kom seg videre til finalen. De var så negative og høy på pæra. Maten som bussjåførene laget var stusselig. Det minte meg om mat man får kjøpt på veikro. Anonymkode: 8a857...993 Kjenner til den ene av dem, vi studerte det samme. Inntrykket ditt stemmer dessverre godt. Kan ikke fordra den dama. Skulle selv egentlig være med på dette programmet, men det skjedde noe alvorlig i livet mitt som jeg heller måtte fokusere på. Fikk ikke vite noe særlig om programmet på forhånd i det hele tatt, verken tittel eller noe som helst, jeg satt igjen med et inntrykk av de ville få overstått filmingen så fort som mulig. Anonymkode: dcbad...c40
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #10 Skrevet 25. april 2016 Så kjedelig at trønderguttene røk ut. Jeg syntes de var såååå søte! Nå heier jeg studiekompisene fra Oslo. Asker-paret er så søte og litt for perfekte, men han mannen virker så pysete. Anonymkode: 8a857...993
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 27. april 2016 #11 Skrevet 27. april 2016 Den 11.4.2016 at 19.11, AnonymBruker skrev: Gledet meg lenge til dette programmet skulle komme på skjermen. Jeg er ikke direkte skuffet over programmet men jeg må si jeg stusser over hvordan de har castet folkene som er med. Det må da være veldig mange flinke hobbykokker i Bergensområdet som kunne gjort mye mer interessant i matveien enn disse to byssjåførene. Jeg gleder meg til å se noen skikkelig gode! Hva ville dere laget hvis dere skulle vært med? Anonymkode: 38d93...dd5 Jeg syns generelt sett så har nivået vært elendig og jeg har også lurt på hvordan i alle dager de har klart å plukke ut disse menneskene... Jeg trodde det skulle være litt kvalitet Jeg ville aldri meldt meg på et program av den typen for jeg kan ikke strekke opp til den standarden som forventes når man spiser ute.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #12 Skrevet 13. september 2017 Gidder ikke lage ny tråd for årets sesong for MKR. Må bare inn å blåse ut irritasjon over den (de) kjipeste deltageren jeg har sett på dette programmet. Politibetjent Anita med sin venninne Susanne (eller noe sånt). Gir bunnscore til alle og har ikke ytret et eneste godt ord om noe de har spist under hele uka. I tillegg ligger de på bunn av lista med stor fare for å ryke ut. Gjennomskuelig, taktisk stemmegiving som likevel ikke hindrer dem i beholde bunnplasseringen. Nå gjenstår bare det siste paret i morgen kveld og jeg håper inderlig de krabber over dem i poeng så de blir slått ut, først som sist. Pinlig. Anonymkode: be234...ae8 10
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #13 Skrevet 13. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gidder ikke lage ny tråd for årets sesong for MKR. Må bare inn å blåse ut irritasjon over den (de) kjipeste deltageren jeg har sett på dette programmet. Politibetjent Anita med sin venninne Susanne (eller noe sånt). Gir bunnscore til alle og har ikke ytret et eneste godt ord om noe de har spist under hele uka. I tillegg ligger de på bunn av lista med stor fare for å ryke ut. Gjennomskuelig, taktisk stemmegiving som likevel ikke hindrer dem i beholde bunnplasseringen. Nå gjenstår bare det siste paret i morgen kveld og jeg håper inderlig de krabber over dem i poeng så de blir slått ut, først som sist. Pinlig. Anonymkode: be234...ae8 Helt enig! Jeg har ikke sett dagens episode enda, men gårsdagens episode. Hun virket så kjip og negativ. Direkte flaut å se på. Anonymkode: 8a857...993 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #14 Skrevet 13. september 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Jeg har ikke sett dagens episode enda, men gårsdagens episode. Hun virket så kjip og negativ. Direkte flaut å se på. Anonymkode: 8a857...993 Hun blir ikke noe bedre, for å si det sånn. Anonymkode: be234...ae8 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #15 Skrevet 14. september 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun blir ikke noe bedre, for å si det sånn. Anonymkode: be234...ae8 Mulig hun ble fremstilt slik, men å gi toer var lavmål. Jeg nekter å tro at den maten de fikk var så dårlig. Kokkene ga jo gode poenger, så maten var sikkert bra. Jeg godta meg over at de ligger nederst. Håper søstrene lager god mat de og. De to venninnene kan ikke gi lavere poeng enn de ga igår uansett. Anonymkode: 8a857...993 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #16 Skrevet 14. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig hun ble fremstilt slik, men å gi toer var lavmål. Jeg nekter å tro at den maten de fikk var så dårlig. Kokkene ga jo gode poenger, så maten var sikkert bra. Jeg godta meg over at de ligger nederst. Håper søstrene lager god mat de og. De to venninnene kan ikke gi lavere poeng enn de ga igår uansett. Anonymkode: 8a857...993 Håper virkelig at det de de to som ryker ut i dag, for maken til negative folk er det lenge siden jeg har sett. Anonymkode: ed36b...21f 5
Jolanda Skrevet 14. september 2017 #17 Skrevet 14. september 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Gidder ikke lage ny tråd for årets sesong for MKR. Må bare inn å blåse ut irritasjon over den (de) kjipeste deltageren jeg har sett på dette programmet. Politibetjent Anita med sin venninne Susanne (eller noe sånt). Gir bunnscore til alle og har ikke ytret et eneste godt ord om noe de har spist under hele uka. I tillegg ligger de på bunn av lista med stor fare for å ryke ut. Gjennomskuelig, taktisk stemmegiving som likevel ikke hindrer dem i beholde bunnplasseringen. Nå gjenstår bare det siste paret i morgen kveld og jeg håper inderlig de krabber over dem i poeng så de blir slått ut, først som sist. Pinlig. Anonymkode: be234...ae8 Jeg la merke til det samme. Barnslig! Synd de gikk videre på hengende håret. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #18 Skrevet 14. september 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Gidder ikke lage ny tråd for årets sesong for MKR. Må bare inn å blåse ut irritasjon over den (de) kjipeste deltageren jeg har sett på dette programmet. Politibetjent Anita med sin venninne Susanne (eller noe sånt). Gir bunnscore til alle og har ikke ytret et eneste godt ord om noe de har spist under hele uka. I tillegg ligger de på bunn av lista med stor fare for å ryke ut. Gjennomskuelig, taktisk stemmegiving som likevel ikke hindrer dem i beholde bunnplasseringen. Nå gjenstår bare det siste paret i morgen kveld og jeg håper inderlig de krabber over dem i poeng så de blir slått ut, først som sist. Pinlig. Anonymkode: be234...ae8 Nøyaktig det samme satt jeg og samboer å kommenterte her! 😂 Anonymkode: f9f14...463 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #19 Skrevet 14. september 2017 Se der, ja. Der stjal de til seg en plass videre ved å taktisk gi to skarve poeng til sine motstandere igjen. Ekstremt pinlig oppførsel. Helt utrolig at de ikke har selvinnsikt nok til å begripe hvordan dette fremstår for seerene. Da har de gitt rause sju poeng totalt til alle sine motstandere SAMMENLAGT. Bra jobba. Anonymkode: be234...ae8 6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #20 Skrevet 14. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Se der, ja. Der stjal de til seg en plass videre ved å taktisk gi to skarve poeng til sine motstandere igjen. Ekstremt pinlig oppførsel. Helt utrolig at de ikke har selvinnsikt nok til å begripe hvordan dette fremstår for seerene. Da har de gitt rause sju poeng totalt til alle sine motstandere SAMMENLAGT. Bra jobba. Anonymkode: be234...ae8 Ikke glem at hun ene er lærer. Bra forbilde for elevene sine. Not! Tenk å være så kjipe. Men en trøst er at de kommer ikke langt i konkurransen uansett. Så gode var de ikke. De to søstrene var så søte. Jeg ville heller ha de med videre enn de to venninnene. Anonymkode: 8a857...993 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå