AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Dere med mye/store porer, hvilken sminke bruker dere for å skjule dem? Anonymkode: bc9ef...a83
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Hadde aldri funnet noe som funket, enten ble det enda synligere porer og styggere hud (grovere uten sminke på en måte) eller glatt/smittende foundation som la seg som striper i nesevingene, men så kom jeg tilfeldigvis over et review av Holika Holika Sweet Cotton Pore Cover BB Cream og syntes reviewet og navnet var så appellerende at jeg tok sjansen å kjøpte fra nett. Kostet ikke mer enn 60 kroner, så når jeg hadde kastet bort kanskje tusenvis av kroner på utallige andre baser og foundationer syns jeg ikke det var så ille! Ble positivt overrasket, den sitter lenge og dekker innmari godt , som en god foundation (dette er den første BB ream jeg prøver, og hadde mest inntrykk fra før at BB cream var mer som en tynn base/farget fuktighetskrem ) så jeg bruker ikke noe annet enn rouge og bronzer over. Porene blir usynlige og jeg har STORE porer, spesielt på nesa, så den kan jeg virkelig anbefale! Eneste er at huden må være godt fuktet før jeg smører den på ellers kan det bli litt flassete, men et stort pluss er også at den ser naturlig ut, så om jeg ikke føler for å legge den i hele ansiktet legger jeg den kun på problemområdene uten at det syntes godt eller blir skjolder. Anonymkode: eaa50...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå