Gå til innhold

Noen som har sett og prøvd sofaen Kramfors fra IKEA


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, jeg har. Den er stilig, men vont å sitte i pga veldig lag rygg. Bra til et venteværelse, men ville ikke hatt den som sofaen jeg skal sløve i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den jeg også :-) Du trenger ekstra puter i hjørnet for å få en behagelig sløving. Har du sofaen for deg selv er den helt suveren å ligge på synes nå jeg. Vi har også puffen som er ca 1,5 x 1,5 (?) bruker den som kaffe bord med et hyggelig brett på, og det beste av alt, - Når vi skal sløve skikkelig drar vi puffen helt inntil sofan og strekker bena godt ut på "bordet".

Jeg er veldig fornøyd med ny anskaffelsen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har den jeg også :-) Du trenger ekstra puter i hjørnet for å få en behagelig sløving. Har du sofaen for deg selv er den helt suveren å ligge på synes nå jeg. Vi har også puffen som er ca 1,5 x 1,5 (?) bruker den som kaffe bord med et hyggelig brett på, og det beste av alt, - Når vi skal sløve skikkelig drar vi puffen helt inntil sofan og strekker bena godt ut på "bordet".

Jeg er veldig fornøyd med ny anskaffelsen min :-)

:P Det var interessant å høre! :P

Hvordan fungerer den å sitte i f.eks hvis man får noen på kaffe?

Hvilken farge har du?

Tenker litt på den brune, men lurer på om skinnet er for blankt og klamt?

Den sandfargede er mykere, men kanskje for lys med tanke på barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brun og liker fargen kjempe godt. Litt slik coca-cola brun egentlig. Den lyse har jeg ikke sett annet enn på bilde.

Om det er klamt eller ikke.. skinn er skinn Den er i allefall ikke klamere enn andre skinnsofaer. Og jada går helt fint ann å sitte vanlig i den også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd sofaen på Ikea, og synes den er ordentlig stilig. Og det er nok en veldig grei sofa å slange seg på.

Men for min del er puten for lang (og i kombinasjon med at trekket er ganske glatt) er det ikke enkelt å sitte ordentlig. Jeg klarte hvertfall ikke å sitte med ryggen inntil ryggstøtten - til det var puten altfor lang slik at bena mine ble stikkende rett ut (og sannsynligvis hadde havnet oppå salong bordet). Men, nå er jeg ikke spesielt lang i bena da, det kan jo ha noe med saken å gjøre.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Jeg har kjøpt en sofa fra ikea og anbefaler ikke å kjøpe en sofa derfra. Kvalitet er lav. Det lønner seg å kjøpe en sofa fra en ordentlig møbel butikk synes jeg, prisen er litt høyere men kvalitet er mye bedre og sofaen holder seg lengere. Hadde en dyr sofa fra ikea, brukte 5000 på sofaen og det gikk i stikker etter 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...