Gå til innhold

Til dere som ikke liker andres facebook-profiler, og lignende:

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere er lei facebooken til noen, oppdateringene til vennene til personen, instagramprofilen til en bekjent, eller snapchatkontoen til en eller annen. Vet dere hva som er lurt å gjøre da? Slutt å les på facebook-siden deres. Ikke skriv til dem, og hvis dere skriver til dem så bruk deres eget navn. Ikke bruk hundrevis av andre personers navn med bilder lastet ned i fra gudene vet hvor.

Unngå personen på internet hvis det er så grusomt det som står der. Det gjør jeg hvis jeg syntes noens facebook-profil er kjedelig. Jeg unngår å lese på den og vips, så er problemet borte. 

Anonymkode: 05c97...36a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Facebook kan du bare velge bort følge-funksjonen og/eller velge å ikke få varsler. Da har man fortsatt vennen på lista, men følger ikke, og får ikke oppdateringer. Dette har jeg selv gjort med flere venner på Facebook, og det var så godt.. Er jo fortsatt venner, både der og i virkeligheten, men da slipper jeg å oppleve at den andre går "for langt" for meg. Ganske enkelt ja. 

ellers er jeg forøvrig også en som "elsker" å snoke :P 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke innlegget ditt ts

Anonymkode: be477...a07

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Den 11.4.2016 at 17.50, AnonymBruker skrev:

Hvis dere er lei facebooken til noen, oppdateringene til vennene til personen, instagramprofilen til en bekjent, eller snapchatkontoen til en eller annen. Vet dere hva som er lurt å gjøre da? Slutt å les på facebook-siden deres. Ikke skriv til dem, og hvis dere skriver til dem så bruk deres eget navn. Ikke bruk hundrevis av andre personers navn med bilder lastet ned i fra gudene vet hvor.

Unngå personen på internet hvis det er så grusomt det som står der. Det gjør jeg hvis jeg syntes noens facebook-profil er kjedelig. Jeg unngår å lese på den og vips, så er problemet borte. 

Anonymkode: 05c97...36a

Du mener, ikke gjør som deg, anonym, med kryptiske innlegg ut av det blå? Akkurat, ja.

Anonymkode: cce32...d4e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...