AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Hvis dere er lei facebooken til noen, oppdateringene til vennene til personen, instagramprofilen til en bekjent, eller snapchatkontoen til en eller annen. Vet dere hva som er lurt å gjøre da? Slutt å les på facebook-siden deres. Ikke skriv til dem, og hvis dere skriver til dem så bruk deres eget navn. Ikke bruk hundrevis av andre personers navn med bilder lastet ned i fra gudene vet hvor. Unngå personen på internet hvis det er så grusomt det som står der. Det gjør jeg hvis jeg syntes noens facebook-profil er kjedelig. Jeg unngår å lese på den og vips, så er problemet borte. Anonymkode: 05c97...36a 1
Millimani Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 På Facebook kan du bare velge bort følge-funksjonen og/eller velge å ikke få varsler. Da har man fortsatt vennen på lista, men følger ikke, og får ikke oppdateringer. Dette har jeg selv gjort med flere venner på Facebook, og det var så godt.. Er jo fortsatt venner, både der og i virkeligheten, men da slipper jeg å oppleve at den andre går "for langt" for meg. Ganske enkelt ja. ellers er jeg forøvrig også en som "elsker" å snoke
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Skjønte ikke innlegget ditt ts Anonymkode: be477...a07 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 Den 11.4.2016 at 17.50, AnonymBruker skrev: Hvis dere er lei facebooken til noen, oppdateringene til vennene til personen, instagramprofilen til en bekjent, eller snapchatkontoen til en eller annen. Vet dere hva som er lurt å gjøre da? Slutt å les på facebook-siden deres. Ikke skriv til dem, og hvis dere skriver til dem så bruk deres eget navn. Ikke bruk hundrevis av andre personers navn med bilder lastet ned i fra gudene vet hvor. Unngå personen på internet hvis det er så grusomt det som står der. Det gjør jeg hvis jeg syntes noens facebook-profil er kjedelig. Jeg unngår å lese på den og vips, så er problemet borte. Anonymkode: 05c97...36a Du mener, ikke gjør som deg, anonym, med kryptiske innlegg ut av det blå? Akkurat, ja. Anonymkode: cce32...d4e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå