AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Ganske rett frem egentlig, ha er det vi menn gjør som får deg til å bli interessert? Hjelper det med god parfyme, måten man oppfører seg på, mange vitser og slikt? Bare å pøse på med litt tips her Anonymkode: 46220...9eb
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Ikke overraskende, men nok en gang standardsvaret personligheten. En god parfyme er ikke mer enn en god parfyme. Jeg begynner ikke å like en mann bare fordi han har på seg en parfyme jeg liker. Anonymkode: 53ed1...570 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ikke overraskende, men nok en gang standardsvaret personligheten. En god parfyme er ikke mer enn en god parfyme. Jeg begynner ikke å like en mann bare fordi han har på seg en parfyme jeg liker. Anonymkode: 53ed1...570 Er det noen spesielle trekk i personligheten? Noe han gjør / kan gjøre? Anonymkode: 46220...9eb
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Dette er dødfødt. Det finnes jo uendelig med svar og kvinner det finnes ikke noe korrekt svar. Fokuser på deg selv, bygg noe av verdi, så skal du nok se at kvinner liker deg. Forresten er sosial verdi veldig viktig. Jo høyere sosial verdi, jo lettere er det for å få kvinner til å like deg. Lykke til. Anonymkode: cc919...55b
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er dødfødt. Det finnes jo uendelig med svar og kvinner det finnes ikke noe korrekt svar. Fokuser på deg selv, bygg noe av verdi, så skal du nok se at kvinner liker deg. Forresten er sosial verdi veldig viktig. Jo høyere sosial verdi, jo lettere er det for å få kvinner til å like deg. Lykke til. Anonymkode: cc919...55b Enig i at sosial verdi er det du bør fokusere på. Kjenner du mange, og det er mange som hilser på deg, kan du omtrent oppføre deg akkurat som du vil. Du vil uansett ha mange damer etter deg. Bare å se til kjendiser. Kvinner trekker mot kjendismenn i en helt annen skala enn menn gjør mot kjendiskvinner. Utenom det, så er det viktigste å ikke gjøre feil. God parfyme holder ikke, men vond parfyme, eller enda verre, vond lukt holder til at du blir mislikt. Forsøk å unngå kleine situasjoner, nervøsitet etc. Da er det fort kroken på døra. Anonymkode: ef400...373
Knirke Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er dødfødt. Det finnes jo uendelig med svar og kvinner det finnes ikke noe korrekt svar. Fokuser på deg selv, bygg noe av verdi, så skal du nok se at kvinner liker deg. Forresten er sosial verdi veldig viktig. Jo høyere sosial verdi, jo lettere er det for å få kvinner til å like deg. Lykke til. Anonymkode: cc919...55b Er du ny her? Strengt tatt så vet ikke du noen ting om TS sin motivasjon for å starte denne tråden... Å spørre et spørsmål på et forum gjør man gjerne fordi man ønsker forskjellige svar, og ikke ett "korrekt" 10
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 Det er enkelt. En mann som ser meg og viser at han liker meg og vil være med meg. At han kan se meg rett i øynene og fortelle meg hva han liker med meg. Anonymkode: af655...e9e
VoodooChild Skrevet 11. april 2016 #8 Skrevet 11. april 2016 Han må vise at han er interessert i meg! Altså lytte når jeg prater, gi respons på hva jeg sier....Og få meg til å le. 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #9 Skrevet 11. april 2016 2 timer siden, Knirke skrev: Er du ny her? Strengt tatt så vet ikke du noen ting om TS sin motivasjon for å starte denne tråden... Å spørre et spørsmål på et forum gjør man gjerne fordi man ønsker forskjellige svar, og ikke ett "korrekt" En som skjønner det <3 -TS Anonymkode: 46220...9eb 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #10 Skrevet 11. april 2016 For meg må det bli en mann som er trygg på seg selv og likevel er ydmyk (ikke tilgjort ydmyk). Med et varmt smil han deler ut så du føler at han "ser" deg. Samtidig er han gjerne veldig flink i et eller annet. Jaja, høres sikkert maks kleint ut, for det gjorde det da jeg leste gjennom. Men det er sånt jeg legger merke til Anonymkode: 58678...af9 1
Torelli Skrevet 11. april 2016 #11 Skrevet 11. april 2016 Dette får meg til å falle pladask: - omsorg og tilstedeværelse - ønske gjøre aktiviteter med meg/ bruke tid på meg - lidenskap for noe/ engasjement - humør - sette pris på god mat og drikke sammen - være hjelpsom, f. Eks småting som å pakke poser på butikken, hjelpe meg å bære matvarer når jeg har handlet og kommer hjem. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #12 Skrevet 11. april 2016 -Felles interesser -Morsom -Omsorgsfull Anonymkode: 32fed...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #13 Skrevet 11. april 2016 Det er ikke så mye hva de gjør, men mere hvordan de er. Kjemimessig og personlighetsmessig men også såklart sexappealmessig. Men ting som at de gjør en innsats for å kapre meg, ikke ved å være desperate men vise for meg at det kun er meg de er interessert i over tid, ikke fly videre på ei annen bare fordi han ikke får pult meg tredje gangen vi treffes, er også noe jeg legger merke til og som gir respekt og dermed mer tiltrekning. Anonymkode: 0ce73...841
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #14 Skrevet 11. april 2016 - Omsorg.... -Trygghet.... -Humor... -Pent smil, øyne, skuldre..... -Intimitet, sex og nærhet. At han tar seg tid til å småkyss, nærhet og sånne ting i hverdagen. Ikke bare kline på når det blir sex. -Vise at han er oppriktig, ærlig. -Bryr seg om hvordan jeg har det. Lytter til meg med interesse, ikke bare småprater med meg om overfladiske ting. -Gjør små ting for å vise at man setter pris på -Varm og lun, ikke hissig, kvass, sarkastisk og sliten. -Åpner seg opp for meg og viser meg hvem han er -Står for det han sier -Reflektert. Ikke veldig klønete og masse store "Oh No`s" (ekser i alle hyller og kroker, teit FB side med masse styr, giftering og masse ting som bare skaper spørsmål). En som har ro og fred rundt seg og sitt Anonymkode: 4ba96...1f5 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #15 Skrevet 11. april 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg må det bli en mann som er trygg på seg selv og likevel er ydmyk (ikke tilgjort ydmyk). Med et varmt smil han deler ut så du føler at han "ser" deg. Samtidig er han gjerne veldig flink i et eller annet. Jaja, høres sikkert maks kleint ut, for det gjorde det da jeg leste gjennom. Men det er sånt jeg legger merke til Anonymkode: 58678...af9 Hva betyr det? Anonymkode: 2262a...1bd
visp Skrevet 11. april 2016 #16 Skrevet 11. april 2016 Jeg ler= jeg liker han. Det er jo flere nyanser inni der men så enkelt kan det være.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #17 Skrevet 12. april 2016 At han snakker lett om mange forskjellige tema At han er blid og oppmerksom og interessert i å vite ting om meg Varm og lun med litt humor (ikke sarkasme og masse negativ ironi) Viser at han har jobb eller fritidsinteresser som han brenner for, og det bør helst være noe der som vi har felles. At han viser oppriktig interesse. Blikkontakt m.m. At han lukter greit og ser ren og ordentlig ut er en selvfølge. -Kvinne i 30-åra Anonymkode: 84809...867 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #18 Skrevet 12. april 2016 Jeg har aldri falt for noen fordi han luktet godt, men det får meg jo til å legge merke til noen på en positiv måte. En god lukt kan for meg skille han ut fra mengden på en positiv måte. Det viktigste er dog at han ikke lukter direkte vondt, for det er veldig turn-off. Det som går igjen når jeg faller for noen: Han er trygg på seg selv. Han utstråler at han vet hva han vil og hvem han er. Han kan godt være sjenert ovenfor meg, men det er viktig at han blir trygg på meg relativt kjapt. Han får meg til å le. Dette er nok det viktigste av alt. Han er rolig og trygg. Han inkluderer meg i ting. Han setter pris på den jeg er som person og er flink til å formidle det. Anonymkode: f2198...ca3
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. april 2016 #19 Skrevet 12. april 2016 At han er intellektuelt utfordrende men ikke besserwisser. At han er kompleks og litt plaga men ikke værre enn at han er høyt funksjonell og strukturert. At han er imøtekommende og viser oppmerksomhet og interesse men samtidlig holder spenninga ved like med å ha sitt eget liv og ikke være for pågående. At han kan åpne seg å fortelle om private ting men samtidlig nøktern nok sånn at det ikke blir klissete. At han er morsom og sarkastisk uten at det blir krampaktig eller ufint. At han har selvironi samtidig som at han har selvrespekt og integritet. .... - Ble du noe klokere??
Coronas Skrevet 22. april 2016 #20 Skrevet 22. april 2016 Den 4/11/2016 at 22.26, Torelli skrev: Dette får meg til å falle pladask: - omsorg og tilstedeværelse - ønske gjøre aktiviteter med meg/ bruke tid på meg - lidenskap for noe/ engasjement - humør - sette pris på god mat og drikke sammen - være hjelpsom, f. Eks småting som å pakke poser på butikken, hjelpe meg å bære matvarer når jeg har handlet og kommer hjem. Det samme for meg <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå