Gå til innhold

Jeg ønsker å forstå mentaliteten her

I en krangel klapser dama/mannen til deg.   

15 stemmer

1. 1. Hva hadde du gjort ?

• Jeg hadde klapset tilbake
      3
    • Jeg hadde slått
      1
    • Ingen av delene
      11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier alle dere om det? Hadde dere slått tilbake på dame om dere selv var skyld i at hun først slo/klapset til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei???

Skrevet

Det er situasjonsavhengig. Snakker vi knips på armen, eller knyttneve i solar plexus? Er det flere slag på vei, eller ble det med det ene? Hva var årsaken? Er vedkommende veik som en manét, eller har blomkålører og tatoveringer på fingrene?

Ellers faller det meg lite naturlig å slå, men kan finne på å vri litt på armer om det virker hensiktsmessig.

Skrevet
32 minutter siden, needinspiration skrev:

Hva sier alle dere om det? Hadde dere slått tilbake på dame om dere selv var skyld i at hun først slo/klapset til?

Jeg var skyld i at hun slo først? Som hvordan? At vi kranget? Betyr det at det da er greit å ta det til et fysisk nivå?

Selv hadde jeg slått hvis jeg følte jeg måtte, altså i nødverge, uavhengig av hva som skjedde først og hvem som startet konflikten fysisk, kvinne eller mann.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, needinspiration skrev:

Slå tilbake og forsøple sin egen hånd? Neitakk. 

Anonymkode: dfa88...bbd

AnonymBruker
Skrevet

Herregud.. Om denne er basert på den andre tråden er det mørkt for deg. Om kjæresten slår så slår ikke en mann tilbake. 

Om ei rabiat kvinnemenneske klikker og slår da slår man tilbake.(eventuelt få henne under kontroll, noe det fleste kvinnfolk blir når dem får et slag i trynet) 

Om en kvinne skal bli oppfattet som en kvinne så må hun oppføre seg deretter! 

Anonymkode: 279da...642

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...