Gå til innhold

Gjennomsiktige bokser til sminkeorganisering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har endelig fått en bolig med masse oppbevaring, og nå kan jeg endelig ha alt av sminke og velvære på badet. Er det noen som vet hvor man kan få tak i slike gjennomsiktige bokser til organisering av sminke som er så populære? De må ikke være gjennomsiktige altså, men vil ha noe annet enn sånne stygge kurver fra IKEA/Nille.

Vil aller helst slippe å bestille fra eBay, da jeg har gått på så mange smeller med kvalitet etc.

Anonymkode: 58b8c...c7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søstrene Green

Anonymkode: f73ed...93c

AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg også på!

Anonymkode: 25f9e...18e

Skrevet

Ebay

Blivakker og andre sminkebutikker

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er litt gjerrig, men synes 500 kr for en slik fra blivakker er veldig mye.. Er jo utrolig billig å produsere..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har kjempefine gjennomsiktige oppbevaring til badet på Ikea.

Del av godmorgen serien😊

Anonymkode: a95d4...21e

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har endelig fått en bolig med masse oppbevaring, og nå kan jeg endelig ha alt av sminke og velvære på badet. Er det noen som vet hvor man kan få tak i slike gjennomsiktige bokser til organisering av sminke som er så populære? De må ikke være gjennomsiktige altså, men vil ha noe annet enn sånne stygge kurver fra IKEA/Nille.

Vil aller helst slippe å bestille fra eBay, da jeg har gått på så mange smeller med kvalitet etc.

3 timer siden, penny_ skrev:

Ebay

Blivakker og andre sminkebutikker

:vetikke:

Anonymkode: ea8a8...e29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må sjekke ut god morgen-serien igjen. Synes det ser ut som om det er en liten vinkel på de, og da mister man jo "dyrebar" plass. Kan hende det bare er bildene på nettsidene til IKEA som gjør det da. 

Vet at Muji har helt rettvinklede bokser og enkle skuffeinndelere, men nå finnes jo ikke Åhlens i Norge lenger :( 

Skrevet

Hos Søstrene Grene kjøper jeg alle mine. Mange forskjellige størrelser, og de er billige.

Skrevet

Anbefaler disse fra nomess copenhagen, har selv denne.

Ja de er litt dyrere, men kvaliteten er jo også bedre enn mange billige varianter. 

Skrevet

Jeg har en liten en fra TGR. Har også sett på Søstrene Grene.

Skrevet

Jeg har en stor fra Ikea, denne her (video) https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=N1GPfudDQTk

En liten fra Blivakker, jeg kjøper når det er tilbud. Denne uken er en som før har kostet 599 på tilbud til 199. https://www.blivakker.no/products/accessories/accessories-til-sminke/organizers Video: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yaBqmCpJHVs

Jeg kjøpte denne en uke den kostet bare en hundrelapp: https://www.blivakker.no/product/accessories/accessories-til-sminke/organizers/3026981/cosmetic-organizer-large-holder

Pluss at jeg har kjøpt en på Åhlens. Mange år siden. Jeg har mesteparten av kosmetikken i den store Ikeaboksen, men de to små har "hverdagsmakeup" lett tilgjengelig, en på badet og en på wc. Har samme type mascara, concealer og pudder for eksempel.

Skrevet

Jeg har en fra Ikea og en fra Sparkjøp. Fant bare den minste nå, men jeg har en med tre skuffer og topphylle med rom som er helt super.

Skrevet

Må bare legge til at den fra Ikea har perfekt store rom for Essie neglelakkflasker. Det er skuffende at de småoppbevaringene jeg har, har mange flere rom for leppestifter enn det jeg har. Jeg var inne på Åhlens nettside, og de hadde mye bra. Har du mulighet til å dra rundt og se på Ikea, Søstrene Grene og Åhlens så får du se selv.

Må si at jeg syntes Søstrene Grene sin oppbevaring-serie ikke var så bra... men hver sin smak.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Oppbevaring av sminkeprodukter - Skjønnhet og Velvære

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av disse boksene lokk? Så slipper man å tørke støv av alle produktene. 

Anonymkode: 1fb86...7cd

Skrevet
10 minutter siden, Kvist skrev:

Jeg har en fra Ikea og en fra Sparkjøp. Fant bare den minste nå, men jeg har en med tre skuffer og topphylle med rom som er helt super.

Ligner veldig på de Blivakker har! https://www.blivakker.no/product/accessories/accessories-til-sminke/organizers/3026985/cosmetic-organizer-with-3-drawers

Og så har Blivakker gratis frakt. Det er bra. Jeg handler fra nettsider med gratis frakt. (ikke alltid, lol) Jeg liker å handle hjemme i fred og ro, og sjekker ofte om de har mine faste makeupmerker på tilbud.

Men sjekk at du har plass. Kostene mine med langt skaft ga meg problemer. Jeg skulle ha makeupholderene inne i skap. Derfor er det genialt at Ikeas kosmetikkboks lar de ligge ned. I de andre holderene bruker jeg koster med kortere skaft.

Skrevet

Jeg har kjøpt på blivakker, og det var ganske dyrt.  Etterpå oppdaget jeg at de har de samme på Jysk, til en langt lavere pris.  Sjekk om de har der enda :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...