AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Møtte en fyr for ca 1,5 måned siden. Så hverandre hver helg første måneden, og var på en ordentlig koselig date et par dager før jeg dro på ferie. Begge tok like mye kontakt før jeg dro på ferie. Mens jeg var borte hørte jeg ikke noe fra han, så jeg sendte han en melding etter noen dager og spurte hvordan det gikk. Han svarte som vanlig, og spurte meg ting tilbake osv. Når jeg kom hjem spurte jeg når vi skulle møtes, så forklarte han at han hadde besøk og så skulle han i et bryllup, men han skulle selvfølgelig si ifra når han var fri igjen. Gyldige grunner, spør du meg. Hører ikke noe mer fra han på en uke. Jeg sender en melding og hinter til at det ikke er ok, han svarer med en gang og sier han har vært kjempe syk. Så tekster vi litt frem og tilbake og sier: "Kos deg i bryllup og ta masse bilder, så ses vi når du er tilbake og du kan fortelle meg hvordan bryllupet var", og da svarer han" Tusen takk, det skal jeg :)". Dette var på torsdag kveld.. Bryllupet han skulle til var i utlandet, ca 7 timer med fly. Vet ikke når han er tilbake, men regner med at siden han jobber at han er tilbake nå. Han har aldri ikke svart meg på en melding, kun vært distre i det siste etter jeg dro på ferie.. Hva tenker du? Er han interessert? Anonymkode: a3e79...559
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Nei, det virker ikke slik. Ville tro han hadde vært mer på om det var tilfelle. Anonymkode: 7731a...c5f 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Er jo umulig for oss å si, men ut i fra det der virker han ikke interessert syns jeg. Hvis du klarer det syns jeg du skal la være å kontakte han, det er dessverre noe som kan funke hvis han er litt lunken. Anonymkode: f52c0...1cc
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Det er jo bare mandag. Kanskje han kom hjem i går kveld. Gi han litt tid. Hvis du ikke har hørt fra han i løpet av onsdag, er han ikke interessert. Anonymkode: e7bf5...640
Isolde Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Tusen takk for svar! Har selvfølgelig tenkt den tanken selv, at han ikke er så interessert. Uansett så nærmer vi oss begge 30 årene og jeg synes det er umodent å la ting "dø ut" hvis man ikke er interessert. Da er det bedre å si ifra rett ut istedenfor å faktisk svare hyggelig og spørre personlige spørsmål osv. Men vi får se om han tar noe kontakt for å avtale.. Venter til onsdag som du over her sier, er han ikke interessert så tar jeg ihvertfall hintet da..
Isolde Skrevet 13. april 2016 #6 Skrevet 13. april 2016 Fortsatt ikke hørt noe, så skjønner vel at han ikke er interessert.. Burde jeg si noe eller bare drite i det og la det dø ut helt.? Selv m jeg er imot at man ikke er ærlige og åpne om ting..
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #7 Skrevet 13. april 2016 Har vært utfor noe samme selv, og han var ikke interessert dessverre. Men blir litt irritert på sånne typer som skriver at han skal ta kontakt og at dere skal møtes også gjør han ingenting med det. Hvorfor ikke bare si det som det er og ikke la oss leve i håpet over lengre tid? Jeg skrev vel noe sånt til han også, om at hvis han ikke var interessert likevel så burde han bare si det til meg istedenfor å love å ta kontakt også skjer det ikke. Hadde holdt på i ett par måneder før han plutselig ble så opptatt. Jeg måtte gjøre det sånn for å få bevissthet rundt det at han ikke var interessert, om du skjønner hva jeg mener. Man lever jo liksom litt i håpet likevel så lenge man ikke hører noe, og bruker "det kan jo ha skjedd noe" så lenge det går (selv om man vet sannheten innerst inne likevel). For det er litt vondt å innse, spesielt om man har begynt å få følelser for den andre. Klem til deg Anonymkode: 8fce5...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå