Jegundres Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Hei. jeg har skjult venneliste på Facebook, men vil dette gjøre at jeg ikke synes i andre venneliste? (Hvis noen søker på mitt navn i en venns liste og at jeg ikke kommwr opp) Hvordan kan jeg evt gjøre det?
Millimani Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Du har skjult venneliste. Da kan ikke vennene dine se andre enn din og din venns felles venner, hvis de prøver å gå inn på vennelista. Det samme hvis noen av dine venner har skjult vennelista si for andre. Du kommer opp hos dine venner som ikke har skjulte vennelister, men hos venner med skjulte vennelister kommer du ikke opp utenom for din og din venns felles venner.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Jeg har en bekjent som har gjort det slik at du ikke kan se om at hn er felles bekjente når du titter på en profil. Anonymkode: 285b2...d5c
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 Den 12.4.2016 at 23.30, AnonymBruker skrev: Jeg har en bekjent som har gjort det slik at du ikke kan se om at hn er felles bekjente når du titter på en profil. Anonymkode: 285b2...d5c Men da må dere begge ha på skjult venneliste. Da kommer ikke felles venner heller opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå