AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Hei, Vi bor på et lite sted i Nord Norge , men skal flytte til Oslo til høsten. Her hvor vi bor nå har vi vanligvis fått svar på bhgsøknad etter noen dager og plass er ingen problem. Ser i Oslo at det er svar på opptak i dag. Jeg har ikke hørt noe., betyr det at førstevalget er utelukket? Søkte innen fristen. Er det noen vits i å vente, eller kan jeg ringe opptakskontoret? Anonymkode: 19ce9...a36
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Vi bor på et lite sted i Nord Norge , men skal flytte til Oslo til høsten. Her hvor vi bor nå har vi vanligvis fått svar på bhgsøknad etter noen dager og plass er ingen problem. Ser i Oslo at det er svar på opptak i dag. Jeg har ikke hørt noe., betyr det at førstevalget er utelukket? Søkte innen fristen. Er det noen vits i å vente, eller kan jeg ringe opptakskontoret? Anonymkode: 19ce9...a36 Dere måtte ha bostedsadresse i Oslo innen søknadsfristen for å bli med i opptaket. Anonymkode: 6cd2b...f43
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere måtte ha bostedsadresse i Oslo innen søknadsfristen for å bli med i opptaket. Anonymkode: 6cd2b...f43 TS her- jeg pratet med opptakskontoret da vi søkte, så alt er i orden vedr. flytting osv. Anonymkode: 19ce9...a36
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Set er to opptaksrunder til i Oslo i mai, i dag var bare første runde. Så dere kan fortsatt få plass på førstevalget dersom noe blir ledig etter første runde. Har du sjekket i søknadsportalen? Jeg har fått tilbud der, men ikke Mail eller SMS enda. Anonymkode: 0ad62...e11
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Det går fint an å ringe opptakskontoret for å høre hvordan det ligger an, det gjorde vi. Vi endte også til slutt opp på førstevalget (i august) etter å ha takket ja til den plassen vi fikk, for så å søke om å bytte plass. Anonymkode: c6419...cd9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Set er to opptaksrunder til i Oslo i mai, i dag var bare første runde. Så dere kan fortsatt få plass på førstevalget dersom noe blir ledig etter første runde. Har du sjekket i søknadsportalen? Jeg har fått tilbud der, men ikke Mail eller SMS enda. Anonymkode: 0ad62...e11 Oj, skal sjekke nå. de går vel også etter fødselsdato i Oslo? Når er deres født? Jenta vår er født i slutten av juli.. Anonymkode: 19ce9...a36
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Vi bor på et lite sted i Nord Norge , men skal flytte til Oslo til høsten. Her hvor vi bor nå har vi vanligvis fått svar på bhgsøknad etter noen dager og plass er ingen problem. Ser i Oslo at det er svar på opptak i dag. Jeg har ikke hørt noe., betyr det at førstevalget er utelukket? Søkte innen fristen. Er det noen vits i å vente, eller kan jeg ringe opptakskontoret? Anonymkode: 19ce9...a36 Du kan spørre på Facebooksidene deres, ofte har flere andre gjerne spurt om det samme Jeg fikk raskt svar der. Jeg fikk ikke svar etter noen dager - visste jeg var garantert plass, men tror det var først i mai at jeg fikk tildelt plass (og da faller man ut av køen om man takker nei, så ikke gjør det). Før dette var jeg på supplerende opptak, og takket nei til en plass - men det var altså ikke i det ordinære hvor jeg hadde rett på plass. Jeg mener at alle som søker på ordinært pleier å få plass innen høsten kommer(?). Anonymkode: 2df71...520
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå